Dostawa pierwszego wyposażenia dla Placówki Straży Granicznej w Tarnowie – meble

Data publikacji 2020-07-20
Data zakończenia 2020-07-29 00:00:00
Instytucja Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Systemy aktowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Wyroby meblarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563916-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391321007, 391300002, 391130007, 395161003, 391414006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia dla Placówki Straży Granicznej w Tarnowie w zakresie mebli. Dostawa obejmuje również wniesienie i zamontowanie mebli w pomieszczeniach Placówki Straży Granicznej przy ul. Zbylitowskiej 9 w Tarnowie, mieszczących się na parterze, 1 i 2 piętrze.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3698b829-8de6-4c18-beef-66f9933e548b
Biuletyn 563916-N-2020
Zamawiajacy nazwa Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu
Regon 36445441400000
Zamawiajacy adres ulica 1 Pułku Strzelców Podhalańskich
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 415 31 51,
Zamawiajacy fax 18 415 37 08
Zamawiajacy email zamowienia.kaosg@strazgraniczna.pl,
Adres strony url https://www.karpacki.strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.karpacki.strazgraniczna.pl/ko/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej w zamkniętych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj.: Karpackim Oddziale Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz (na biurze przepustek) lub przesłać na n/w adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pierwszego wyposażenia dla Placówki Straży Granicznej w Tarnowie – meble
Numer referencyjny KA-GK-3.3710.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia dla Placówki Straży Granicznej w Tarnowie w zakresie mebli. Dostawa obejmuje również wniesienie i zamontowanie mebli w pomieszczeniach Placówki Straży Granicznej przy ul. Zbylitowskiej 9 w Tarnowie, mieszczących się na parterze, 1 i 2 piętrze.
Cpv glowny przedmiot 39132100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r. 2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy mebli wraz z montażem i wniesieniem, o łącznej wartości: - dla części nr 1 – 50 000 zł - dla części nr 2 – 50 000 zł - dla części nr 3 – 10 000 zł - dla części nr 4 – 50 000 zł - dla części nr 5 – 50 000 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje BEZ WEZWANIA Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy PZP, a także na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP - W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji. W takim przypadku, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
IV 4 4 data 2020-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r. 2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
Zalacznik krotki opis meble biurowe (biurka, stoły, szafy, wieszaki) zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa fotele, krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r. 2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
Zalacznik krotki opis fotele, krzesła zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa meble tapicerowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39516100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r. 2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
Zalacznik krotki opis fotele, sofy, wersali, pufy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa meble metalowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39132100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r. 2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
Zalacznik krotki opis meble metalowe (szafy, regały, stoły) zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa meble na wymiar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r. 2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
Zalacznik krotki opis meble na wymiar (aneksy kuchenne, barierka, biurka) zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja jakości i rękojmia za wady
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)