Dostosowanie funkcjonalne i graficzne strony internetowej Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce

Data publikacji 2020-07-20
Data zakończenia 2020-07-28 00:00:00
Instytucja Województwo Małopolskie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561880-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostosowaniu funkcjonalnym i graficznym strony internetowej Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce.
2. Zamówienie będzie obejmować w szczególności dostosowanie strony internetowej Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce www.tydzienprzedsiebiorczosci.malopolska.pl poprzez opracowanie szaty graficznej witryny i wdrożenie jej do szablonu strony internetowej (pełna integracja z systemem CMS) wraz z usługami dodatkowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności: modyfikacja menu głównego, opracowanie slidera, wdrożenie nowej wyszukiwarki wydarzeń, implementacja wtyczek do portali społecznościowych, zapewnienie responsywności, zastosowanie nowych elementów graficznych, w tym odnośników do poszczególnych podstron, wprowadzenie wszelkich poprawek, szkolenie personelu Zamawiającego.
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do siwz/załącznik nr 1 do umowy
4. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie wymaga, aby osoba/osoby uczestnicząca/ce w realizacji zamówienia, była/były zatrudniona/e przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d14ae59-cfbb-4c01-8213-ba32bfed6fbf
Biuletyn 561880-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Małopolskie
Regon 35155428700000
Zamawiajacy adres ulica Basztowa
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-156
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6303408
Zamawiajacy fax (12)6160144
Zamawiajacy email przetargi@umwm.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/umwm
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/umwm
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej i nieprzeźroczystej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56
Nazwa nadana zamowieniu Dostosowanie funkcjonalne i graficzne strony internetowej Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce
Numer referencyjny SG-V.272.2.1.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostosowaniu funkcjonalnym i graficznym strony internetowej Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce. 2. Zamówienie będzie obejmować w szczególności dostosowanie strony internetowej Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce www.tydzienprzedsiebiorczosci.malopolska.pl poprzez opracowanie szaty graficznej witryny i wdrożenie jej do szablonu strony internetowej (pełna integracja z systemem CMS) wraz z usługami dodatkowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności: modyfikacja menu głównego, opracowanie slidera, wdrożenie nowej wyszukiwarki wydarzeń, implementacja wtyczek do portali społecznościowych, zapewnienie responsywności, zastosowanie nowych elementów graficznych, w tym odnośników do poszczególnych podstron, wprowadzenie wszelkich poprawek, szkolenie personelu Zamawiającego. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do siwz/załącznik nr 1 do umowy 4. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie wymaga, aby osoba/osoby uczestnicząca/ce w realizacji zamówienia, była/były zatrudniona/e przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 22104,29
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-11-25T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz.U.2019. poz. 540 z późn. zm.). 5. Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów: 1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1. 8. Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Adres Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik Podawczy (budynek B), ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków. 9. Wzór oświadczenia wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona siwz wraz z załącznikami. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 12. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1) lit. a) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 13. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin przedstawienia gotowego projektu dostosowania strony internetowej wraz z podstronami
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin przeszkolenia Zamawiającego w obsłudze wprowadzania treści na przebudowanej stronie internetowej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin implementacji zaakceptowanego projektu strony internetowej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu strony internetowej
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)