Dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic

Data publikacji 2020-07-20
Data zakończenia 2020-07-28 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563977-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności:
załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
załącznik nr 2 – Formularz Oferty
załącznik nr 3 - Formularz cenowy
ZADANIE 1 Fartuch barierowy (PRAWO OPCJI)
ZADANIE 2 Fartuch włókninowy
ZADANIE 3 Maska medyczna
ZADANIE 4 Półmaska FF2
ZADANIE 5 Półmaska FF3
ZADANIE 6 Osłona twarzy „przyłbica”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e4299e6-aa32-4c10-a077-e0514c59d94f
Biuletyn 563977-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Regon 35137588600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielicka
Zamawiajacy adres numer domu 265
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-663
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 658 39 79 ,
Zamawiajacy fax 12 658 39 79
Zamawiajacy email zp@usdk.pl,
Adres strony url szpitalzdrowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny” Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2 Usługi Społeczne i Zdrowotne, Poddziałanie 9.2.1 Usługi Społeczne i Zdrowotne w Regionie. Numer projektu: RPMP.09.02.01-12-0015/20
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.usdk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pisemne skladane osobiście lub przesyłką
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30 -663 Kraków Dziennik Podawczy (pokój KO-22 budynek Rehabilitacja) z adnotacją: dla Działu Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic
Numer referencyjny EZP-271-2-94/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3 - Formularz cenowy ZADANIE 1 Fartuch barierowy (PRAWO OPCJI) ZADANIE 2 Fartuch włókninowy ZADANIE 3 Maska medyczna ZADANIE 4 Półmaska FF2 ZADANIE 5 Półmaska FF3 ZADANIE 6 Osłona twarzy „przyłbica”
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 200574,44
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie określa warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (fakultatywna przesłanka wykluczenia). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 2.1. § 5 pkt 4 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy dotyczące terminów wystawienia dokumentów stosuje się.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter, zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa Załącznik nr 1 do SIWZ IPU.
IV 4 4 data 2020-07-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Ocena ofert w kryterium Termin dostaw (T) 1 Do 2 dni roboczych 40 pkt 2 Od 3 do 5 dni roboczych 20 pkt 3 Od 6 do 8 dni roboczych 0 pkt 4 Powyżej 9 dni roboczych Oferta odrzucona Suma max. = 40 pkt

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic - Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 161474,44
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z PRAWA OPCJI na warunkach i zakresie opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3/1 – Formularz Cenowy – fartuch barierowy (Prawo opcji)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic - Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3/2 – Formularz Cenowy – Fartuch włókninowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic - Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3/3 – Formularz Cenowy – Maska medyczna
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic - Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3/4 – Formularz Cenowy – Półmaska FF2
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic - Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8100,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3/5 – Formularz Cenowy – Półmaska FF3
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic - Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fartuchów barierowych, fartuchów flizelinowych, masek i przyłbic. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3/6 – Formularz Cenowy – Osłona twarzy „przyłbica”
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)