GuidZP400 |
212f4897-6035-4610-bd43-3d46d5e319ab
|
Biuletyn |
569248-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Strzyżowski
|
Regon |
69058139900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przecławczyka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Strzyżów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 765 000
|
Zamawiajacy fax |
017 2765000 w. 13
|
Zamawiajacy email |
ip@strzyzow.un.pl
|
Adres strony url |
www.strzyzowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
3.3. Zamówienie jest finansowane ze środków europejskich i środków krajowych w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 – Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.strzyzowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.strzyzowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej (papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Strzyżowie, ul. Przecławczyka 15, 38-100 Strzyżów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19 – dostawa laptopów dla dzieci z terenu Powiatu Strzyżowskiego
|
Numer referencyjny |
ZP.272.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów typu laptop w ilości 95 sztuk dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej rodzinnej i instytucjonalnej z terenu Powiatu Strzyżowskiego.
1. Dostarczane urządzenia w ilości 95 sztuk powinny być fabrycznie i technicznie nowe, nie używane nigdy wcześniej.
2. Zamawiający wymaga aby laptopy były dostarczone wraz z fabrycznie nowym, zainstalowanym i nieaktywowanym nigdy wcześniej na innym urządzeniu systemem operacyjnym oraz innym oprogramowaniem wchodzącym w skład przedmiotu zamówienia.
3. Sprzęt musi mieć kompletne akcesoria niezbędne do jego uruchomienia (np. kabel zasilający, zasilacz).
4. Urządzenia muszą posiadać certyfikat zgodności z Dyrektywami Nowego Podejścia UE (urządzenia muszą być oznaczone symbolem CE).
5. Urządzenia i oprogramowanie muszą pochodzić z legalnego kanału sprzedaży.
6. Urządzenia muszą być kompletne i gotowe do pracy po podłączeniu (w przypadku oprogramowania po zainstalowaniu i skonfigurowaniu).
7. Dostarczane urządzenia/oprogramowanie muszą być wolne od wszelkich wad.
8. Wszystkie oferowane urządzenia muszą być:
1) złożone z identycznych podzespołów, sygnowanych przez ich producenta,
2) posiadać taką samą konfigurację,
3) dostarczane są w oryginalnych opakowaniach.
9. Zamawiający przed podpisaniem protokołu odbioru ma prawo do sprawdzenia legalności dostarczonego oprogramowania.
10. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania znajduje się Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia („SOPZ”), stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Nie dotyczy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na Zakończenie dostaw:
1) zmiany będącej wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wojewodą w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy;
2) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności;
3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia jest dopuszczalna w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
4. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
2) zmiana obowiązującej stawki VAT;
3) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
4) Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy.
5. Zamawiający na podstawie art. 142 ust. 5 Pzp dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w trakcie obowiązywania Umowy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku VAT,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
-jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę, o wartość wzrostu tych kosztów.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
7. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
8. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy.
9. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
10. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 2-5 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności:
a) zmiany parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w umowie,
|
IV 4 4 data |
2020-08-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|