GuidZP400 |
d1fb9da3-649d-4ef0-be4f-e7ca4b021dbe
|
Biuletyn |
569311-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina i Miasto Żuromin
|
Regon |
13037793600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żuromin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
23 6572 558
|
Zamawiajacy fax |
236 572 540
|
Zamawiajacy email |
gkmizp@gmail.com
|
Adres strony url |
www.zuromin.ibip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zuromin.ibip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zuromin.ibip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy i Miasta Żuromin - Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, Sekretariat Urzędu, pokój nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla siedmiu szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin w ramach projektu pn. „Żuromińska kuźnia kompetencji i umiejętności”
|
Numer referencyjny |
GKiZP.271.2.9/1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla siedmiu szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin w ramach projektu pn. „Żuromińska kuźnia kompetencji i umiejętności”
Zakres zamówienia obejmuje doposażenie szkolnych pracowni:
- pracowni matematycznej (tabela nr 1 opisu przedmiotu zamówienia)
- pracowni przyrodniczo – biologicznej (tabela nr 2 opisu przedmiotu zamówienia)
- pracowni językowej (tabela nr 3 opisu przedmiotu zamówienia )
dla szkół:
1) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Żurominie
2) Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Żurominie
3) Szkoły Podstawowej w Chamsku
4) Szkoły Podstawowej w Poniatowie
5) Szkoły Podstawowej w Raczynach
6) Szkoły Podstawowej w Będzyminie
7) Szkoły Podstawowej w Kliczewie Dużym.
Do każdej ze szkól zostanie zakupiona i dostarczona po 1 szt poszczególnej pomocy dla każdej z siedmiu szkół podstawowych.
Wyjątek stanowi zakup 3 zestawów siłomierzy (od 1N do 50N) do pracowni przyrodniczo - biologicznej, które zostaną zakupione i dostarczone do:
- Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Żurominie
- Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Żurominie
- Szkoły Podstawowej w Chamsku.
Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do odpowiedniej szkoły.
Koszt dostawy należy uwzględnić w cenie przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty.
Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego.
Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
39162100-6 pomoce dydaktyczne
39162110-9 sprzęt dydaktyczny
39162000-5 pomoce naukowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
W przypadku gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, produktów równoważnych.
Wszystkie materiały, urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy muszą być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości, co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji przetargowej, muszą posiadać stosowne atesty, dopuszczające do stosowania, muszą spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji. Do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności.
3.11 Zadanie jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, którego zakres obejmował dostawę pomocy/ lub materiałów dydaktycznych o wartości brutto dostawy minimum 30.000,00 zł
W przypadku gdy ww. zakres zamówienia będzie stanowił część zamówienia o szerszym zakresie wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo dostawy niezbędne do wykazania spełniania w/w warunku.
Do przeliczenia wartości finansowej występującej w innej walucie niż PLN zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
2. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z wpisu do CEIDG lub KRS lub ich odpowiednika w innym kraju
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi
3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy jedynie w przypadku następujących okolicznościach:
- wstrzymania prze Zamawiającego wykonania dostaw,
- klęskę żywiołową,
- siłę wyższą
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku:
a) konieczności zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np.w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).
b) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, przy czym „siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
c) zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy
W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
3. Ponadto zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
4. Zmiana umowy może nastąpić na piśmie pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|