1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego do jednostek Wydziału Nauk Biologicznych Uniwersytetu Wrocławskiego.
Zamówienie obejmuje dostawę:
część I Dostawa różnego sprzętu komputerowego:
14 zestawów komputerowych, 15 notebooków, 14 monitorów, 2 drukarek, 4 urządzeń wielofunkcyjnych, 5 skanerów, 19 myszy (2 USB, 17 bezprzewodowych), 7 zestawów klawiatura i mysz bezprzewodowa, 11 pendrivów, 21 dysków zewnętrznych, 13 kamer, 4 głośników, 1 stacji dokującej, 22 acces point, 9 przełączników sieciowych, 130 kabli sieciowych przyłączeniowych, 2 licencji oprogramowania graficznego, 25 pakietów oprogramowania biurowego, 12 upgrade systemu operacyjnego
część II Dostawa zestawu komputerowego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt w momencie dostawy był gotowy do pracy, tzn. komputer musi mieć zainstalowany system operacyjny z aktualnie dostępnymi poprawkami i service packami.
3. Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
4. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: ubezpieczenie na czas transportu, wniesienie, instalację, uruchomienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Wydziału Nauk Biologicznych znajdujących się pod adresem:
6. ul. Kanonia 6/8, Wrocław
7. ul. Sienkiewicza 21, Wrocław
8. ul. Przybyszewskiego 63, Wrocław
9. ul. Przybyszewskiego 65, Wrocław
10. ul. Kuźnicza 35/20, 50-138 Wrocław
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
269850b6-8c46-483e-9470-38fb665c0454
|
Biuletyn |
569990-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wydział Nauk Biologicznych Uniwersytetu Wrocławskiego
|
Regon |
00000130100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Uniwersytecki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-137
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713752221
|
Zamawiajacy fax |
713752895
|
Zamawiajacy email |
anna.masalska@uwr.edu.pl
|
Adres strony url |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Biologicznych ul. Kuźnicza 35, II piętro, pok. nr 20, 50-138 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego: część I Dostawa różnego sprzętu komputerowego część II Dostawa zestawu komputerowego
|
Numer referencyjny |
WNB.2710.2.2020.AM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego do jednostek Wydziału Nauk Biologicznych Uniwersytetu Wrocławskiego.
Zamówienie obejmuje dostawę:
część I Dostawa różnego sprzętu komputerowego:
14 zestawów komputerowych, 15 notebooków, 14 monitorów, 2 drukarek, 4 urządzeń wielofunkcyjnych, 5 skanerów, 19 myszy (2 USB, 17 bezprzewodowych), 7 zestawów klawiatura i mysz bezprzewodowa, 11 pendrivów, 21 dysków zewnętrznych, 13 kamer, 4 głośników, 1 stacji dokującej, 22 acces point, 9 przełączników sieciowych, 130 kabli sieciowych przyłączeniowych, 2 licencji oprogramowania graficznego, 25 pakietów oprogramowania biurowego, 12 upgrade systemu operacyjnego
część II Dostawa zestawu komputerowego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt w momencie dostawy był gotowy do pracy, tzn. komputer musi mieć zainstalowany system operacyjny z aktualnie dostępnymi poprawkami i service packami.
3. Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
4. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: ubezpieczenie na czas transportu, wniesienie, instalację, uruchomienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Wydziału Nauk Biologicznych znajdujących się pod adresem:
6. ul. Kanonia 6/8, Wrocław
7. ul. Sienkiewicza 21, Wrocław
8. ul. Przybyszewskiego 63, Wrocław
9. ul. Przybyszewskiego 65, Wrocław
10. ul. Kuźnicza 35/20, 50-138 Wrocław
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto (w przypadku składania oferty dla części I) lub 15 000 zł brutto (w przypadku składania oferty dla części II).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców go spełni.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 7 do SIWZ;
2) Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
3) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Wydruk ze strony internetowej producenta programu testującego potwierdzający wydajność procesorów oraz ocenę punktową karty graficznej (w przypadku kart niezintegrowanych z procesorem) (dla zaoferowanych zestawów komputerowych oraz notebooków) – dla części I i II
b) Dokument potwierdzający, że komputer został zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub oraz ISO 9001:2015 - dla części I
c) Dokument potwierdzający spełnienie wymagań dla etykiety Energy Star 6.1 dla oferowanego zestawu komputerowego (np. wydruk ze strony www z wpisem dotyczącym oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov, inny dokument równoważny potwierdzający spełnienie wymagań dla etykiety Energy Star 6.1) - dla części I
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:: a) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia c) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dotyczące przesłanek wykluczenia (załącznik nr 3) d) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4) e) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony; w przypadku gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności) – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. f) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, z zachowaniem formy pisemnej, w zakresie modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej grupy produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie.
|
IV 4 4 data |
2020-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|