1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i utylizacja (wraz z rozładunkiem
i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych tj.: drukarek, kserokopiarek i faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Wymagane są tylko materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza
to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne".
Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, nieregenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany. Nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia oraz winny posiadać również wymagane prawem atesty i badania. Materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji – rok 2020 do 2022 .
|
GuidZP400 |
3dafb1f0-a4de-4188-ab48-a84634d435fb
|
Biuletyn |
569955-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Inspektorat Farmaceutyczny
|
Regon |
16182425000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Senatorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 44 10 733, -
|
Zamawiajacy fax |
22 44 10 737
|
Zamawiajacy email |
franciszek.kosinski@gif.gov.pl, agnieszka.piotrowska@gif.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gif.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych w okresie 24 miesięcy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych w okresie 24 miesięcy
|
Numer referencyjny |
BAG.261.8.2020.FK.1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i utylizacja (wraz z rozładunkiem
i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych tj.: drukarek, kserokopiarek i faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Wymagane są tylko materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza
to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne".
Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, nieregenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany. Nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia oraz winny posiadać również wymagane prawem atesty i badania. Materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji – rok 2020 do 2022 .
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej
2 umowy na dostawę materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery, bębny itp.) o wartości nie mniejszej niż 250 000, 00 zł brutto każda
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu
lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
2.oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
3.dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec
nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w przypadkach określonych w § 144 ustawy Pzp.
2.Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) Zaistnienia omyłki pisarskiej;
b) Zmiany danych teleadresowych Zamawiającego;
c) Zmiany Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych;
d) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy
w dostawie energii elektrycznej) mające wpływ na realizacje umowy;
e) Zmiany oświadczeń Wykonawcy i sposobu płatności za realizację usługi związaną
z zastosowaniem systemu podzielonej płatności (split payment);
f) Zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, których wprowadzenie będzie istotne w celu zapewnienia właściwej dostawy przedmiotu zamówienia;
g) W przypadku wprowadzenia przez Ustawodawcę przepisów o charakterze bezwzględnie obowiązującym, z którymi postanowienia umowy pozostałyby w sprzeczności;
h) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-08-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
16:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|