GuidZP400 |
76fe4841-1ffd-4939-b7e9-ae5198a23342
|
Biuletyn |
568785-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Ostrołęka
|
Regon |
550668410
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Gen. J. Bema
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrołęka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
029 7646811 w. 271,
|
Zamawiajacy fax |
297 654 325
|
Zamawiajacy email |
marzenna.suski@um.ostroleka.pl,
|
Adres strony url |
www.ostroleka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ostroleka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji pisemnej papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Ostrołęki, pl. gen. J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka Punkt Obsługi Interesantów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Inwentaryzacja źródeł ciepła na terenie miasta Ostrołęki” zgodnie z wytycznymi do przygotowania inwentaryzacji w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”.
|
Numer referencyjny |
KPZ.271.26.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) utworzenie bazy danych,
b) wykonanie aplikacji obsługującej bazę danych,
c) wynagrodzenie ekspertów,
d) rekrutację ankieterów,
e) wynajem sali szkoleniowej z niezbędnym sprzętem multimedialnym i nagłośnieniem
f) przeszkolenie ankieterów,
g) wykonanie identyfikatorów dla ankieterów,
h)wykonanie list i map z lokalizacją budynków, w których ankieterzy będą zbierać informacje,
i) wynagrodzenie ankieterów,
j) opracowanie i wydruk ankiet,
k) wykonanie raportu końcowego z wynikami inwentaryzacji,
l) przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej inwentaryzacji (ogłoszenia w prasie, emisja spotów w radiu i telewizji, opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęto w części III SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
48610000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1) wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi, polegające na wykonaniu inwentaryzacji źródeł ciepła lub podobnych opracowań (np. planu gospodarki niskoemisyjnej sporządzony na podstawie wykonanej inwentaryzacji).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności, do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ );
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą:
1) Formularz Oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4 SIWZ,
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ.
4) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
a) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy;
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
c) konieczności wykonania robót zamiennych i/lub dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego;
2) oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy w przypadku ich zmiany, w celu doprowadzenia do zgodności ze stanem faktycznym;
3) zmiana zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo-finansowego usług;
4) jeśli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust.1 pkt od 2) do 6) ustawy Pzp.
Zmiana może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, złożony niezwłocznie po wystąpieniu lub powzięciu wiadomości o zaistniałych okolicznościach .
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|