„Inwentaryzacja źródeł ciepła na terenie miasta Ostrołęki” zgodnie z wytycznymi do przygotowania inwentaryzacji w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”.

Data publikacji 2020-08-04
Data zakończenia 2020-08-18 00:00:00
Instytucja Miasto Ostrołęka
Miejscowość Ostrołęka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Systemy baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568785-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) utworzenie bazy danych,
b) wykonanie aplikacji obsługującej bazę danych,
c) wynagrodzenie ekspertów,
d) rekrutację ankieterów,
e) wynajem sali szkoleniowej z niezbędnym sprzętem multimedialnym i nagłośnieniem
f) przeszkolenie ankieterów,
g) wykonanie identyfikatorów dla ankieterów,
h)wykonanie list i map z lokalizacją budynków, w których ankieterzy będą zbierać informacje,
i) wynagrodzenie ankieterów,
j) opracowanie i wydruk ankiet,
k) wykonanie raportu końcowego z wynikami inwentaryzacji,
l) przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej inwentaryzacji (ogłoszenia w prasie, emisja spotów w radiu i telewizji, opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęto w części III SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 76fe4841-1ffd-4939-b7e9-ae5198a23342
Biuletyn 568785-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Ostrołęka
Regon 550668410
Zamawiajacy adres ulica Plac Gen. J. Bema
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ostrołęka
Zamawiajacy kod pocztowy 07-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 029 7646811 w. 271,
Zamawiajacy fax 297 654 325
Zamawiajacy email marzenna.suski@um.ostroleka.pl,
Adres strony url www.ostroleka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ostroleka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Ostrołęki, pl. gen. J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka Punkt Obsługi Interesantów
Nazwa nadana zamowieniu „Inwentaryzacja źródeł ciepła na terenie miasta Ostrołęki” zgodnie z wytycznymi do przygotowania inwentaryzacji w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”.
Numer referencyjny KPZ.271.26.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) utworzenie bazy danych, b) wykonanie aplikacji obsługującej bazę danych, c) wynagrodzenie ekspertów, d) rekrutację ankieterów, e) wynajem sali szkoleniowej z niezbędnym sprzętem multimedialnym i nagłośnieniem f) przeszkolenie ankieterów, g) wykonanie identyfikatorów dla ankieterów, h)wykonanie list i map z lokalizacją budynków, w których ankieterzy będą zbierać informacje, i) wynagrodzenie ankieterów, j) opracowanie i wydruk ankiet, k) wykonanie raportu końcowego z wynikami inwentaryzacji, l) przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej inwentaryzacji (ogłoszenia w prasie, emisja spotów w radiu i telewizji, opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęto w części III SIWZ
Cpv glowny przedmiot 48610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi, polegające na wykonaniu inwentaryzacji źródeł ciepła lub podobnych opracowań (np. planu gospodarki niskoemisyjnej sporządzony na podstawie wykonanej inwentaryzacji).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności, do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ );
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Formularz Oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4 SIWZ, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ. 4) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) konieczności wykonania robót zamiennych i/lub dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego; 2) oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy w przypadku ich zmiany, w celu doprowadzenia do zgodności ze stanem faktycznym; 3) zmiana zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo-finansowego usług; 4) jeśli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust.1 pkt od 2) do 6) ustawy Pzp. Zmiana może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, złożony niezwłocznie po wystąpieniu lub powzięciu wiadomości o zaistniałych okolicznościach . Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
IV 4 4 data 2020-08-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)