GuidZP400 |
4f5bf49d-ed3f-495e-8e0e-846ad43b434a
|
Biuletyn |
572529-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Związek Miast Polskich
|
Regon |
63018373100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Robocza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-517
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
616 335 050
|
Zamawiajacy fax |
616 335 060
|
Zamawiajacy email |
anna.nadolna@zmp.poznan.pl
|
Adres strony url |
http://www.miasta.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
„Budowanie potencjału instytucjonalnego średnich i małych miast w Polsce na rzecz wdrażania skutecznych lokalnych polityk rozwoju” będącego częścią programu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) pn. „Rozwój lokalny” w ramach środków EOG 2014-2021.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
10
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.miasta.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.miasta.pl/
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Elektronicznie przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/WykonawcyGlowna.aspx
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
tak, pisemnie na adres: Związek Miast Polskich, 61-517 Poznań, ul. Robocza 42, sekretariat (I. piętro)
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Związek Miast Polskich, 61-517 Poznań, ul. Robocza 42, sekretariat (I. piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostęp do oprogramowania w systemie usługi online (SaaS – System jako Serwis) pozwalającego na realizację wideo warsztatów do 100 uczestników
|
Numer referencyjny |
28/NOR5/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę (dalej określanego zamiennie także jako Dostawca), maksymalnie w terminie do 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy, dostępu do oprogramowania - 20 licencji - na okres 24 miesięcy w systemie usługi online (SaaS – System jako Serwis) z zastosowaniem poniżej opisanego prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, stosownie do swoich potrzeb w następującym zakresie: Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu obowiązywania licencji na okres kolejnych 20 miesięcy, przy jednoczesnym wykorzystaniu liczby licencji w układzie nie mniej niż 5 sztuk, nie więcej niż 20 sztuk. W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający gwarantuje zakup 5 sztuk licencji na kolejnych 20 miesięcy. Maksymalna wielkość nie przekroczy 20 sztuk licencji, przy czym Zamawiający może skorzystać z dowolnej liczby licencji w ramach przedziału 5 do 20 (przykładowo możliwym będzie zakup 8, lub 14 lub 17 licencji).
Dalszy w tym zakresie, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SIWZ, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.
Ponadto przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu, przez okres pierwszych 45 dni licząc od dnia zawarcia umowy, dedykowanej obsługi telefonicznej wsparcia technicznego w nagłych przypadkach.
Ponadto Dostawca zapewni także wdrożenie oraz przeszkolenie dla 20 Użytkowników w tym Administratora z zakresu użytkowania i obsługi systemu.
Ponadto, w całym okresie obowiązywania umowy to jest dostępu do systemu przez 24 miesiące, a w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji na rozszerzony nowy okres kolejnych 20 miesięcy, Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny (wynagrodzenia) zobowiązany będzie zapewnić Użytkownikom Zamawiającego wsparcie techniczne w języku polskim z dedykowanym kanałem komunikacji dla Zamawiającego.
Dalszy w tym zakresie, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SIWZ, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48515000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
24 miesiące to zamówienie podstawowe. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, umowa zostanie przedłużona o kolejne 20 miesięcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej:
5 (pięć) usług, z których każda polegała na świadczeniu dostępu do oprogramowania do wideo warsztatów, każda dla minimum 5 (pięciu) użytkowników na okres minimum 6 (sześciu) miesięcy, o minimalnej wartości 500 (pięćset) zł brutto każda, na którą składało się łącznie:
• dostarczenie systemu do wideo warsztatów
• oraz wsparcia technicznego
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt
1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dotyczyć to będzie tylko wezwanego przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na podstawie oświadczeń i dokumentów zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ (nie należy dołączać do oferty) - Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów, w tym zobowiązania tych podmiotów oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w zakresie:
a. zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego.
b. zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego,
c. zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
d. działania siły wyższej,
e. zawieszenia okresu trwania umowy powodowanej decyzją Zamawiającego, w szczególności jeżeli przedłużenie realizacji umowy będzie uzasadnione z uwagi na sytuację epidemiczną lub inną sytuację kryzysową jednak nie dłużej niż o 90 dni.
f. skorzystania z prawa opcji zgodnie z postanowieniami par. 4 ust. 2 litera B, C, D Umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 Umowy w następujących przypadkach:
a. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c. w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d. w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
3. Ponadto jeśli zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
4. Ponadto jeśli zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
Ponadto jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Oferty należy sporządzić w języku polskim. 2.Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywać się będzie w postaci: pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna) w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 123). 3. Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp składa się •w postaci pisemnej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem •w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4. Komunikacja w postaci elektronicznej między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, a. ePUAPu - /ZMPPoznan/domyslna b. oraz poczty elektronicznej biuro@zmp.poznan.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty w postaci elektronicznej następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu (nie dotyczy sytuacji złożenia oferty w postaci pisemnej).
|