GuidZP400 |
84ecd566-d719-40c4-931f-38d3a95792e8
|
Biuletyn |
571984-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Lotnicza Akademia Wojskowa
|
Regon |
60059216000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dywizjonu 303
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dęblin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-521
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 517 453,
|
Zamawiajacy fax |
261 517 452
|
Zamawiajacy email |
zp@law.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.law.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.law.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.law.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Rektorat - Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna – pok. nr 116
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Lotnicza Akademia Wojskowa, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08-521 Dęblin - kancelaria jawna - pok. nr 116
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży ochronnej i roboczej
|
Numer referencyjny |
Zp/pn/55/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej z podziałem na zadania:
Zadanie 1: rękawice
Zadanie 2: asortyment jednorazowy
Zadanie 3: sprzęt ochrony indywidualnej
Zadanie 4: odzież dla ratownika wodnego
Zadanie 5: odzież służbowa hotelowa
Zadanie 6: odzież dla mechaników lotniczych
Zadanie 7: odzież robocza
Zadanie 8: odzież ratownika medycznego
Zadanie 9: koszulka z krótkim rękawem
Zadanie 10: tuniki i spodnie robocze
Zadanie 11: odzież dla kucharzy i kelnerów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9: dostawa jednorazowa, czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia: minimalnie 20 dni, maksymalnie 30 dni.
Zadania nr 6, 7, 10, 11: dostawy sukcesywne do 15.12.2020 r., czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia częściowego: minimalnie 30 dni, maksymalnie 40 dni.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1:
Dodatkowo w zakresie zadania 6: certyfikat niepalności materiału, z którego uszyty będzie kombinezon.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z § 13. Zmiana umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lotnicza Akademia Wojskowa z siedzibą
w Dęblinie przy ul. Dywizjonu 303 nr 35, kod pocztowy 08-521.
2. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych w Lotniczej Akademii Wojskowej, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@law.mil.pl lub pod numerem tel. 261 517 474.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), który wynika
z następujących przepisów prawa:
ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843);
rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126);
ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego mogą być wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie
w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U 2019 poz. 1843). Ponadto, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem w sprawie udzielenia zamówienia publicznego mogą być podmioty świadczące na rzecz LAW usługi, w związku z którymi uzyskują one dostęp do danych jako podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora np. usługa serwisu oprogramowania, usunięcia awarii systemu, w którym przetwarzane są dane itd.
5. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U 2019 poz. 1843).
6. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje
w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przeniesienia danych oraz do wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez okres obowiązywania umowy.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2018 poz. 1986 z późn.zm) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
rękawice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zadanie nr 1: dostawa jednorazowa, czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia: minimalnie 20 dni, maksymalnie 30 dni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
asortyment jednorazowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dostawa jednorazowa, czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia: minimalnie 20 dni, maksymalnie 30 dni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt ochrony indywidualnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dostawa jednorazowa, czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia: minimalnie 20 dni, maksymalnie 30 dni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
odzież dla ratownika wodnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dostawa jednorazowa, czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia: minimalnie 20 dni, maksymalnie 30 dni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
odzież służbowa hotelowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dostawa jednorazowa, czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia: minimalnie 20 dni, maksymalnie 30 dni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
odzież dla mechaników lotniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dostawy sukcesywne do 15.12.2020 r., czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia częściowego: minimalnie 30 dni, maksymalnie 40 dni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
odzież robocza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dostawy sukcesywne do 15.12.2020 r., czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia częściowego: minimalnie 30 dni, maksymalnie 40 dni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
odzież ratownika medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dostawa jednorazowa, czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia: minimalnie 20 dni, maksymalnie 30 dni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
koszulka z krótkim rękawem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dostawa jednorazowa, czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia: minimalnie 20 dni, maksymalnie 30 dni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
tuniki i spodnie robocze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dostawy sukcesywne do 15.12.2020 r., czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia częściowego: minimalnie 30 dni, maksymalnie 40 dni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
odzież dla kucharzy i kelnerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dostawy sukcesywne do 15.12.2020 r., czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia częściowego: minimalnie 30 dni, maksymalnie 40 dni
|
| |