Dostawa materiałów z zakresu branży hydraulicznej, sanitarnej i wentylacyjnej

Data publikacji 2020-08-07
Data zakończenia 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570547-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444110004, 425143108, 397171002, 441630000, 445110005, 441631001, 240000004, 445100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów z zakresu branży hydraulicznej, sanitarnej i wentylacyjnej w zakresie niżej wymienionych grup:
Grupa 1. Filtr do systemów wentylacyjnych
Grupa 2. Odwodnienia liniowe pomieszczeń prysznicowych
Grupa 3. Wentylatory i kratki wentylacyjne
Grupa 4. Materiały do instalacji wentylacyjnej
Grupa 5. Akcesoria do instalacji wentylacyjnej
Grupa 6. Narzędzia i elektronarzędzia ślusarsko-hyudrauliczne
Grupa 7. Rury stalowe i ocynkowane
Grupa 8. Myjka ciśnieniowa
Grupa 9. Środki chemiczne
Grupa 10. Mistka ustępowa, umywalki, WC Kompakt
Grupa 11. Brodziki, kabiny natryskowe, obudowy, drzwi prysznicowe
Grupa 12. Elektronarzędzia
Grupa 13. Środki do czyszczenia i dezynfekcji
Grupa 14. Narzędzia warsztatowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4158a51a-311c-415b-801b-017ee4ee7680
Biuletyn 570547-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Regon 34051714500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ujejskiego
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-168
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3655352, 3655521, 3655296
Zamawiajacy fax 523 655 752
Zamawiajacy email przetargi@biziel.pl
Adres strony url www.biziel.umk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów z zakresu branży hydraulicznej, sanitarnej i wentylacyjnej
Numer referencyjny NZZ/46/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów z zakresu branży hydraulicznej, sanitarnej i wentylacyjnej w zakresie niżej wymienionych grup: Grupa 1. Filtr do systemów wentylacyjnych Grupa 2. Odwodnienia liniowe pomieszczeń prysznicowych Grupa 3. Wentylatory i kratki wentylacyjne Grupa 4. Materiały do instalacji wentylacyjnej Grupa 5. Akcesoria do instalacji wentylacyjnej Grupa 6. Narzędzia i elektronarzędzia ślusarsko-hyudrauliczne Grupa 7. Rury stalowe i ocynkowane Grupa 8. Myjka ciśnieniowa Grupa 9. Środki chemiczne Grupa 10. Mistka ustępowa, umywalki, WC Kompakt Grupa 11. Brodziki, kabiny natryskowe, obudowy, drzwi prysznicowe Grupa 12. Elektronarzędzia Grupa 13. Środki do czyszczenia i dezynfekcji Grupa 14. Narzędzia warsztatowe
Cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane przez niego produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski oraz, że są wytwarzane zgodnie z obowiązującym prawem - Oświadczenie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. – dotyczy wszystkich grup.
Inne dokumenty niewymienione 1. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. wypełniony i podpisany załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do SIWZ. 3. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ( informacja z publicznego otwarcia ofert – protokół z otwarcia ofert ), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności wskazanych w ustawie prawo zamówień publicznych w szczególności w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy pzp, na zasadach określonych w tej ustawie, 2) w zakresie zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy produktami/wyrobami zamiennymi przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzędnych z produktami/wyrobami będącymi przedmiotem niniejszej umowy, i ceny jednostkowej nie wyższej niż określona w niniejszej umowie w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów/wyrobów określonych w umowie, 3) w zakresie zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, produktami/wyrobami zamiennymi przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzędnych z produktami/wyrobami będącymi przedmiotem niniejszej umowy i ceny jednostkowej nie wyższej niż określona w niniejszej umowie w przypadku wprowadzenia nowego produktu/wyrobu stanowiącego odpowiednik produktu/wyrobu będącego przedmiotem umowy, 4) przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie; łączny okres obowiązywania umowy, której czas trwania został przedłużony, nie może być dłuższy niż 4 lata. 5) w zakresie obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu/wyrobu będącego przedmiotem dostawy. 6) w przypadku przedłużenia czasu trwania umowy zgodnie z treścią ust. 4 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,. c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Numer sprawy - NZZ/46/D/20. 2. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Piotr Cholewiński, Dział Administracyjno-Techniczny 52/36-55-467, Kajetan Kliszewski, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 52/36-55-295. Nr faxu - 52/36-55-752. 3. Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok 018 -niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w dniu: 19.08.2020 r. o godzinie: 11:30. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie i dokumenty, o którym mowa w Sekcji III.3 i III.4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia. 4.6. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu o ile zostały określone przez Zamawiającego. 5. Informacja dotycząca wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ppkt. 5.1. stosuje się odpowiednio. 6. Udostępnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.1. SIWZ jest dostępna w formie elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 6.2. SIWZ można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego – www.biziel.umk.pl 7. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Dotyczy wszystkich grup Nazwa kryterium Waga kryterium Cena. 60%. Termin realizacji bieżącego zamówienia. 25%. Reklamacje jakościowe 15%. Sposób oceniania ofert: A. Cena – waga kryterium - 60%. Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 60 Gdzie: Cn – oferta z najniższą ceną brutto. Cb - cena brutto badanej oferty. B. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia – 25%. Kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru: T = Tb / Tmax x 25 Gdzie: Tb – termin realizacji bieżącego zamówienia badanej oferty. Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb: 1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt. 2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt. 3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 20 pkt. 4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 50 pkt. 5) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt. 6) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt. W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 25%. C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%. Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru: R = ( Rb / Rmax ) x 15 Gdzie: Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty. Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb: 1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt. 2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt. 3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt. 4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt. W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%. Uwaga: Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + T+ R Gdzie: O – ocena oferty. C – cena. T – termin realizacji bieżącego zamówienia. R – reklamacje jakościowe 8. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00. 10. Termin i miejsce składania ofert: 10.1.W przypadku składania ofert w postaci elektronicznej: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć elektroniczne za pośrednictwem platformy zakupowej na stronie danego postępowania, znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk w terminie wskazanym w Sekcji IV.6.2 10.2.W przypadku składania ofert w formie pisemnej: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A w terminie wskazanym w Sekcji IV.6.2

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42514310-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Filtry do systemów wentylacyjnych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odwodnienia liniowe pomieszczeń prysznicowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wentylatory i kratki wentylacyjne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Grupa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44163000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały do instalacji wentylacyjnej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Grupa 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44163000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do instalacji wentylacyjnej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Grupa 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44511000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia i elektronarzędzia ślusarsko-hydrauliczne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Grupa 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44163100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rury stalowe i ocynkowane
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Grupa 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44511000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Myjka ciśnieniowa
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Grupa 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Grupa 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Miska ustępowa, umywalki, WC Kompakt
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Grupa 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Brodziki, kabiny natryskowe, obudowy, drzwi prysznicowe
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Grupa 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44511000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Elektronarzędzia
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Grupa 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki do czyszczenia i dezynfekcji
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Grupa 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia warsztatowe
  

Criterion

Kryteria Reklamacje jakościowe
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin realizacji bieżącego zamówienia.
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena.
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)