Zakup środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji. Znak sprawy ZP-25/20

Data publikacji 2020-08-07
Data zakończenia 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lębork
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570731-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 4 do SIWZ, będący integralną częścią specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty.
3. Zamówienie podzielono na 10 zadań:
Zadanie nr 1 Maski chirurgiczne
Zadanie nr 2 Maski FFP2
Zadanie nr 3 Maski FFP3
Zadanie nr 4 Kombinezony ochronne jednorazowego użytku
Zadanie nr 5 Odzież operacyjna jednorazowego użytku
Zadanie nr 6 Fartuchy ochronne jednorazowego użytku
Zadanie nr 7 Czepki z włókniny
Zadanie nr 8 Fartuchy chirurgiczne, wodoodporne, barierowe
Zadanie nr 9 Preparat do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia metodą zamgławiania
Zadanie nr 10 Preparat do dezynfekcji powierzchni metodą zamgławiania
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. Dostarczane środki ochrony indywidualnej muszą spełniać wymagania obowiązujących na terenie RP norm bezpieczeństwa i higieny pracy.
9. Wszystkie zakupione wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w tym wymagania zasadnicze oraz dla wprowadzenia ich jako wyrobu medycznego do obrotu oraz muszą posiadać dokumenty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Każdy środek ochrony indywidualnej musi być w sposób trwały oznakowany znakiem CE.
10. Dostarczane środki ochrony indywidualnej muszą spełniać wymagania techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, lub normy równoważne, potwierdzone certyfikatami oceny lub deklaracjami zgodności. W dziedzinie wymagań, norm, charakterystyki i stosowania środków ochrony indywidualnej obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8b964510-7bee-43b6-88c2-76998a37312a
Biuletyn 570731-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 77090150500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Węgrzynowicza
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Lębork
Zamawiajacy kod pocztowy 84-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598635249,
Zamawiajacy fax 598635249
Zamawiajacy email zampub@szpital-lebork.com.pl,
Adres strony url https://przetargi.szpital-lebork.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poprawa dostępności do kompleksowych świadczeń zdrowotnych dla pacjentów ze schorzeniami układu krążenia poprzez rozbudowę, modernizację wyposażenie oddziałów: kardiologicznego i rehabilitacji kardiologicznej oraz poradni, a także utworzenie zespołu do kinezyterapii w ramach Działu Fizjoterapii w SPSZOZ w Lęborku”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://przetargi.szpital-lebork.com.pl/dostawy/1013/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, Pocztą Polską, pocztą kurierską, zgodnie z zapisami Rozdziału X SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Sekretariatu Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, ul. Juliana Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork
Nazwa nadana zamowieniu Zakup środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji. Znak sprawy ZP-25/20
Numer referencyjny ZP-PN/25/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 4 do SIWZ, będący integralną częścią specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty. 3. Zamówienie podzielono na 10 zadań: Zadanie nr 1 Maski chirurgiczne Zadanie nr 2 Maski FFP2 Zadanie nr 3 Maski FFP3 Zadanie nr 4 Kombinezony ochronne jednorazowego użytku Zadanie nr 5 Odzież operacyjna jednorazowego użytku Zadanie nr 6 Fartuchy ochronne jednorazowego użytku Zadanie nr 7 Czepki z włókniny Zadanie nr 8 Fartuchy chirurgiczne, wodoodporne, barierowe Zadanie nr 9 Preparat do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia metodą zamgławiania Zadanie nr 10 Preparat do dezynfekcji powierzchni metodą zamgławiania 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Dostarczane środki ochrony indywidualnej muszą spełniać wymagania obowiązujących na terenie RP norm bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. Wszystkie zakupione wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w tym wymagania zasadnicze oraz dla wprowadzenia ich jako wyrobu medycznego do obrotu oraz muszą posiadać dokumenty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Każdy środek ochrony indywidualnej musi być w sposób trwały oznakowany znakiem CE. 10. Dostarczane środki ochrony indywidualnej muszą spełniać wymagania techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, lub normy równoważne, potwierdzone certyfikatami oceny lub deklaracjami zgodności. W dziedzinie wymagań, norm, charakterystyki i stosowania środków ochrony indywidualnej obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Okres realizacji zamówienia (30 dni) dotyczy dni roboczych.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 2 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie: 1) oświadczenia Wykonawcy, że posiada ważne i aktualne dokumenty wskazujące na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP oferowanego asortymentu: - w przypadku wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186); - w przypadku produktów biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2231) oraz że oferowany asortyment jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu na terytorium RP oferowanego asortymentu. Dokumenty Wykonawca dostarczy w terminie 5 dni od wezwania, pocztą elektroniczną, pod rygorem możliwości naliczania kar umownych i możliwości odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) ważnych, aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego, w przypadku kiedy wyroby objęte przedmiotem zamówienia zostały zakwalifikowane przez producenta jako wyroby posiadające substancje niebezpieczną i preparat niebezpieczny; 3) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym – raportu z badań na zgodność masek z normą PN-EN 14683:2019 + AC:2019 przeprowadzonych przez niezależne laboratorium, potwierdzającego deklarowany poziom filtracji bakteryjnej (dotyczy Zadania nr 1); 4) próbek oferowanego asortymentu w ilościach podanych w Arkuszu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 4). Próbki Wykonawca zobowiązany jest czytelnie i jednoznacznie oznaczyć, podając numer zadania zgodny z Arkuszem asortymentowo-cenowym oraz nazwę Wykonawcy. Próbki dostarczone zostaną bezpłatnie i nie podlegają zwrotowi;
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie może złożyć wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy pzp. 2. Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3-6 ustawy Pzp. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO1) w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności: 1) Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: - wykonawcy będącego osobą fizyczną, - wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą - pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), - członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: - osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, - podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, - podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), - członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); 3) Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. __________________________ 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku, ul. Juliana Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, email: sekretariat@szpital-lebork.com.pl. 2) kontakt do Inspektora ochrony danych: iod@szpital-lebork.com.pl; tel. (0-59) 86-35-273; tel. wew. 273. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. __________________________ * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia (30 dni) dotyczy dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Maski chirurgiczne - 38.760 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia (30 dni) dotyczy dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Maski FFP2 - 1.810 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia (30 dni) dotyczy dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Maski FFP3 - 840 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia (30 dni) dotyczy dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Kombinezony ochronne jednorazowego użytku - 680 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia (30 dni) dotyczy dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Odzież operacyjna jednorazowego użytku - 3.530 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia (30 dni) dotyczy dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Fartuchy jednorazowego użytku - 6.320 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia (30 dni) dotyczy dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Czepki z włókniny niesterylne - 17.390 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia (30 dni) dotyczy dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Fartuchy chirurgiczne wodoodporne, barierowe - 1.910 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia (30 dni) dotyczy dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja powierzchni i wyposażenia pomieszczeń metodą zamgławiania - 40 l.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia (30 dni) dotyczy dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja powierzchni metodą zamgławiania - 9 op. (op. 10 ll.)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostaw
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)