Dostawa sprzętu komputerowego dla UM Ełk, złożonego z części 1 i części 2

Data publikacji 2020-08-10
Data zakończenia 2020-08-21 00:00:00
Instytucja Miasto Ełk
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572618-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie dostawa sprzętu komputerowego dla UM Ełk składa się z 2 części.

1.1. Część 1 obejmuje dostawę 50 szt laptopów.
Część pierwsza finansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w ramach projektu „zdalna szkoła”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4a - szczegółowa specyfikacja techniczna dla części 1.

1.2. Część 2 obejmuje:
- dostawę 5 szt laptopów;
- dostawę 10 stacjonarnych komputerów;
- dostawę 10 monitorów.
Część 2 finansowana jest ze środków własnych zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4b - szczegółowa specyfikacja techniczna dla części 2.

2. GWARANCJA dla części 1 i 2 - minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełne miesiące od daty odbioru końcowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef08db20-500d-4dca-9b96-ead2538e8db3
Biuletyn 572618-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Ełk
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Ełk
Zamawiajacy kod pocztowy 19-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 087 73 26 200
Zamawiajacy fax 087 73 26 230
Zamawiajacy email zium@um.elk.pl
Adres strony url www.elk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część 1 finansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w ramach projektu „zdalna szkoła”. Część 2 finansowana jest ze środków własnych zamawiającego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 02 (Kancelaria Ogólna)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla UM Ełk, złożonego z części 1 i części 2
Numer referencyjny O-ZP.271.16.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie dostawa sprzętu komputerowego dla UM Ełk składa się z 2 części. 1.1. Część 1 obejmuje dostawę 50 szt laptopów. Część pierwsza finansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w ramach projektu „zdalna szkoła”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4a - szczegółowa specyfikacja techniczna dla części 1. 1.2. Część 2 obejmuje: - dostawę 5 szt laptopów; - dostawę 10 stacjonarnych komputerów; - dostawę 10 monitorów. Część 2 finansowana jest ze środków własnych zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4b - szczegółowa specyfikacja techniczna dla części 2. 2. GWARANCJA dla części 1 i 2 - minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełne miesiące od daty odbioru końcowego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: - część 1 – 21 dni od dnia podpisania umowy; - część 2 – 21 dni od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część 1: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 100 000,00 zł brutto. Uwaga: Jeżeli wykazywane dostawy będą potwierdzać wysokość tych dostaw w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Część 2: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 20 000,00 zł brutto. Uwaga: Jeżeli wykazywane dostawy będą potwierdzać wysokość tych dostaw w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a). wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione a). Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Termin realizacji umowy może ulec zmianie za zgodą stron, w szczególności gdy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą uważa się działania sił przyrody, takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne itp. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji umowy. 2. Zaoferowany sprzęt może być wymieniony na inny gdy przedmiot zamówienia (urządzenia) zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na polskim rynku. W takim przypadku Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji, przy czym zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisane przez producenta lub dystrybutora w Polsce oświadczenie o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu oraz jednocześnie przedstawi propozycję zmian. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż w złożonej ofercie. 3. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy,
IV 4 4 data 2020-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „zdalna szkoła”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 121951,22
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część 1 obejmuje dostawę 50 szt laptopów. Część pierwsza finansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w ramach projektu „zdalna szkoła”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4a - szczegółowa specyfikacja techniczna dla części 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 44595,12
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część 2 obejmuje: - dostawę 5 szt laptopów; - dostawę 10 stacjonarnych komputerów; - dostawę 10 monitorów. Część 2 finansowana jest ze środków własnych zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4b - szczegółowa specyfikacja techniczna dla części 2.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)