GuidZP400 |
4824eec8-6903-4eb4-8e3e-a5a8abd031ac
|
Biuletyn |
573210-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
|
Regon |
14088677100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieżowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-147
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 574 62 44
|
Zamawiajacy fax |
22 574 63 59
|
Zamawiajacy email |
zp@pansa.pl
|
Adres strony url |
www.bip.pansa.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://portal.smartpzp.pl/pazp/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/pazp/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/pazp/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
https://portal.smartpzp.pl/pazp (dalej: Platforma) UWAGA: W niniejszym postępowaniu Zamawiający,poza formą pisemna, dopuszcza złożenie oferty w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XI i XIA SIWZ
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w zapieczętowanym i oznakowanym zgodnie z wymaganiami specyfikacji opakowaniu, należy złozyć w budynku Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8, Biuro Podawcze
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I MONTAŻ SPECJALISTYCZNYCH ROLET PRZECIWSŁONECZNYCH DO SALI OPERACYJNEJ W TWR RZESZÓW ORAZ TWR SD-MODLIN
|
Numer referencyjny |
103/PAŻP/2020/AZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż specjalistycznych rolet przeciwsłonecznych do sali operacyjnej w TWR Rzeszów oraz TWR SD-Modlin
|
Cpv glowny przedmiot |
39515400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany dla Części nr 1 – maksymalnie w terminie do 90 dni od daty zawarcia Umowy, dla Części nr 2 - maksymalnie w terminie do 80 dni od daty zawarcia Umowy. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla Części nr 1 – Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) dostawy rolet przeciwsłonecznych wraz z automatyką i ich montażem, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) netto każda z dostaw.
Dla Części nr 2 – Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) dostawy rolet przeciwsłonecznych wraz z automatyką i ich montażem, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) netto każda z dostaw.
W przypadku składania ofert na obydwie Części, Wykonawca może się wykazać dostawami o najwyższej z określonych w warunkach wartości których oferta dotyczy
UWAGA: W przypadku podania wartości dostawy w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu dostaw i ich wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Dowodów określających należyte wykonanie dostaw uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 1. powyżej. Dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane;
b) inne dokumenty/ oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 5 do SIWZ.
2. REPREZENTACJA I PEŁNOMOCNICTWO
2.1. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej (w papierze):
2.1.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2.1.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2.1.3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.
2.2. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przekazanej za pomocą Platformy):
2.2.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez w notariusza.
2.2.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo, udzielone przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę, należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
2.2.3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144
ust. 1 pkt 5 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia
w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w istotnych
postanowieniach umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
https://portal.smartpzp.pl/pazp (dalej: Platforma) UWAGA: W niniejszym postępowaniu
Zamawiający,poza formą pisemna, dopuszcza złożenie oferty w postaci elektronicznej, za
pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XI i XIA SIWZ
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i montaż specjalistycznych rolet przeciwsłonecznych do Sali operacyjnej TWR Rzeszów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż specjalistycznych rolet przeciwsłonecznych sterowanych elektrycznie, montowanych w dwóch warstwach (jedna za drugą) w sali operacyjnej budynku Wieży Kontroli Ruchu Lotniczego w Rzeszowie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i montaż specjalistycznych rolet przeciwsłonecznych do Sali operacyjnej TWR SD-Modlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia:
1. Dostawa 7 sztuk specjalistycznych rolet przeciwsłonecznych do Wieży Kontroli Lotów TWR Warszawa-Modlin.
2. Demontaż rolet dotychczas zamontowanych w TWR.
3. Montaż rolet przeciwsłonecznych w TWR usytuowanej na terenie Portu Lotniczego Warszawa-Modlin w budynku nr 24 SD.
|
| |