GuidZP400 |
a8163875-f086-4dd1-ba39-60024f4afac0
|
Biuletyn |
572514-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny
|
Regon |
15190000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 293-53-85
|
Zamawiajacy fax |
12 293-58-98
|
Zamawiajacy email |
kurowska@uek.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.uek.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Młodzieżowy Uniwersytet Ekonomiczny” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T220/18.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.uek.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sposób zapewniający jej nienaruszalność, w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w sposób wskazany w SIWZ na adres Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, na Sekretariat Uczelni, Dom Ogrodnika (pierwszy budynek po prawej stronie przy bramie od strony ul. Rakowickiej).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
|
Numer referencyjny |
KZ-272-27/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ilości i o parametrach zgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.3 Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ:
1) Wydruki testów [PassMark Software, CPU Benchmarks ze strony http://www.cpubenchmark.net] potwierdzających osiągniecie przez procesor minimum: 6082 punktów. Testy muszą potwierdzać spełnianie wymagań na dowolny dzień w okresie od dnia 21-07-2020 r. do dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2) Wydruki testów [Video Card Benchmark, PassMark G3D Mark ze strony http://www.videocardbenchmark.net. potwierdzających osiągniecie przez układ graficzny minimum: 1049 punktów. Testy muszą potwierdzać spełnianie wymagań na dowolny dzień w okresie od dnia 21-07-2020 r. do dnia, w którym upływa termin składania ofert.
3) Deklaracja producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta sprzętu, potwierdzająca, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie CE (tj. iż jego wyrób jest zgodny zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach dotyczących danego produktu), lub równoważny.
4) Aktualny Certyfikat ISO 9001 dla Producenta sprzętu (lub oświadczenie Producenta o posiadaniu tego certyfikatu) lub dokument równoważny. Poprzez dokument równoważny Zamawiający rozumie certyfikat lub dokument wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który potwierdza spełnienie norm charakteryzujących się cechami właściwym dla normy wskazanej przez Zamawiającego - dotyczący produkcji urządzeń IT obejmujący między innymi: projektowanie i produkcję systemów komputerowych lub projektowanie, opracowywanie, wytwarzanie rozwiązań informatycznych lub projektowanie, produkcję rozwiązań informatycznych lub projektowanie i montaż systemów informatycznych lub działalność związaną z produktami informatycznym takimi jak zarządzanie projektowaniem, zarządzaniem produkcją lub produkcja i sprzedaż komputerów lub produkcja oraz wsparcie klienta z zakresu komputerów lub projektowanie, outsourcing, serwisowanie komputerów.
Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 - 4 będą wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.uek.krakow.pl/przetargi) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.4 Inne oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Oferta szczegółowa – załączniki nr 5 do SIWZ wypełniony/e i podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Powyższy/e dokument/y składany/e jest wraz z ofertą.
3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez Pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie.
Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego oświadczenia do Centrum Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w terminie 3 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany po dniu w którym nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. Cena netto nie ulegnie zmianie przez cały czas trwania Umowy.
2) w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego i zaoferowanego przez Wykonawcę modelu sprzętu komputerowego, możliwa jest zmiana w zakresie zaoferowanego sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż ten, który został wyspecyfikowany w pierwotnej ofercie i spełnia wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie ulegnie zwiększeniu.
3) w przypadku problemów z zaopatrzeniem występujących u Wykonawcy, a spowodowanych działaniem siły wyższej skutkującej: czasowym lub zupełnym brakiem dostępności określonych urządzeń na rynku, opóźnieniami w produkcji lub dystrybucji urządzeń sieciowych bądź ich podzespołów, powodujących brak możliwości dostarczenia przez Wykonawcę określonego i zaoferowanego przez Wykonawcę modelu urządzeń sieciowych możliwa jest zmiana:
a. w zakresie zaoferowanego sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy urządzenia o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż ten, który został wyspecyfikowany w pierwotnej ofercie i spełnia wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że cena urządzeń o nowych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie ulegnie zwiększeniu lub
b. terminu realizacji zamówienia, określonego w § 2 ust. 1 o czas odpowiadający okresowi utrzymywania się okoliczności stanowiących siłę wyższą oraz przywrócenia dostępności urządzeń bądź ich podzespołów na rynku;
- pod warunkiem udowodnienia wystąpienia tych okoliczności przez Wykonawcę, w szczególności poprzez przedłożenie oświadczeń producentów lub dystrybutorów.
4) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, skutkujące zmniejszeniem tych kosztów lub uzyskaniem urządzeń o lepszych parametrach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą prowadzić do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy.
2. Zmiany dotyczące zmian danych teleadresowych określonych w umowie, zmian numerów kont bankowych nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
4. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu, w terminie do 3 dni od momentu wystąpienia przesłanek do zmian umowy. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie wraz z ewentualnymi dokumentami potwierdzającymi okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
5. Wystąpienie przypadków określonych w ust. 1 pkt. 2 -4 nie zobowiązuje Zamawiającego do dokonania zmian umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|