GuidZP400 |
25e54d18-aa80-4733-b812-93c596f52846
|
Biuletyn |
573990-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
|
Regon |
61103840300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
243 665 400,
|
Zamawiajacy fax |
243 665 421
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@pwszplock.pl,
|
Adres strony url |
www.mazowiecka.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mazowiecka.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mazowiecka.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Uczelni
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwera, oprogramowania oraz sprzętu sieciowego na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku
|
Numer referencyjny |
DA.ER.232.24.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu, w tym serwera oraz sprzętu sieciowego, a także oprogramowania na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku.
Zamówienie zostało podzielone na pięć części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Na poszczególne części składają się następujące pozycje:
Część 1: UPS RACK – 4 sztuki.
Część 2: Macierz rack dyskowa na 12 dysków – 2 sztuki.
Część 3: Serwer Backup – 1 sztuka.
Część 4: Dysk SSD – 24 sztuki, Switch zarządzany – 3 sztuki, Kabel kategorii 6 – 10 sztuk, Paczka wtyków sieciowych RJ45 – 10 sztuk, Miernik sieci – 1 sztuka, Moduł SFP - 36 sztuk, Szafa rack – 1 sztuka, Półki do szafy – 3 sztuki, Wentylator do szafy – 1 sztuka, Termometr do serwerowni – 2 sztuki, Kieszeń 2,5 cala na dysk serwerowy – 2 sztuki, Laptop – 1 sztuka, Switch 48 port – 14 sztuk, Switch 24 port – 1 sztuka.
Część 5: Oprogramowanie do backupu i przywracania danych – na maszyny wirtualne – 10 sztuk, Oprogramowanie do backupu i przywracania danych – na serwery fizyczne – 10 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż:
- dla części: 1, 5: do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy,
- dla części: 2, 3, 4: do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Kryterium „Termin dostawy” (T):
a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”:
dla części: 1, 5:
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 8 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
dla części: 2, 3, 4:
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
a) wskazania producenta i modelu sprzętu lub nazwy produktu (dla oprogramowania), zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- formularz ofertowy, - formularz cenowy, - formularz specyfikacji technicznej, - pełnomocnictwo, - informacja o spełnianiu poza cenowego kryterium, - w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dal części: 1, 2, 4:
1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem,
b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy,
c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów,
d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.),
e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
Dla części 3:
1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar, sytuacji epidemiologicznej itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem,
b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy,
c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów,
d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.),
e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
Dla części: 5:
1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp.,
b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie.
c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanego produktu,
d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.).
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35100000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż:
- dla części: 1: do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy,
Kryterium „Termin dostawy” (T):
a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”:
dla części: 1:
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 8 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1: UPS RACK – 4 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż:
- dla części: 2: do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Kryterium „Termin dostawy” (T):
a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”:
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Macierz rack dyskowa na 12 dysków – 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż:
- dla części: 3: do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Kryterium „Termin dostawy” (T):
a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”:
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Serwer Backup – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż:
- dla części: 4: do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Kryterium „Termin dostawy” (T):
a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”:
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Dysk SSD – 24 sztuki, Switch zarządzany – 3 sztuki, Kabel kategorii 6 – 10 sztuk, Paczka wtyków sieciowych RJ45 – 10 sztuk, Miernik sieci – 1 sztuka, moduł SFP - 36 sztuk, Szafa rack – 1 sztuka, Półki do szafy – 3 sztuki, Wentylator do szafy – 1 sztuka, Termometr do serwerowni – 2 sztuki, Kieszeń 2,5 cala na dysk serwerowy – 2 sztuki, Laptop – 1 sztuka, Switch 48 port – 14 sztuk, Switch 24 port – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48222000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy (stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert), nie może być jednak dłuższy niż:
- dla części: 5: do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Kryterium „Termin dostawy” (T):
a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy”:
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 8 dni roboczych od dnia podpisania umowy - uzyska 40 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 20 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się wykonać dostawę do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy uzyska 0 punktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie do backupu i przywracania danych – na maszyny wirtualne – 10 sztuk, Oprogramowanie do backupu i przywracania danych – na serwery fizyczne – 10 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
|
| |