NA DOSTAWĘ APARATU USG, MOBILNEGO APARATU RTG Z RAMIENIEM C, HOLTERA EKG I HOLTERÓW CISNIENIOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT. DOPOSAŻENIE PLACÓWEK SZPITALA W SPECJALISTYCZNY SPRZĘT MEDYCZNY SŁUŻĄCY POPRAWIE JAKOSCI USŁUG ORAZ DIAGNOZOWANIU I LECZENIU SCHORZEŃ ZGODNIE Z POLICY PAPER

Data publikacji 2020-08-12
Data zakończenia 2020-08-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
Miejscowość Lipsko
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573887-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG, mobilnego aparatu RTG z ramieniem C, Holtera EKG i Holterów Ciśnieniowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, w podziale na 4 zadania:

Nr zadania Nazwa przedmiotu zamówienia
1 Aparat USG
2 Mobilny aparat RTG z ramieniem C
3 Holter EKG
4 Holter Ciśnieniowy ( 2 sztuki )

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu minimalnych i punktowanych parametrów (załącznik numer 2 do SIWZ).
3. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać ważne dokumenty pozwalające na dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 186 )

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4208b13-bc33-47e1-bc1f-b56d6777f1e0
Biuletyn 573887-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
Regon 67099777300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śniadeckiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lipsko
Zamawiajacy kod pocztowy 27-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483 783 500
Zamawiajacy fax 483 783 663
Zamawiajacy email 1400081@zoz.org.pl
Adres strony url www.szpitallipsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane z projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 ( RPO WM 2014-2020 ). Dane projektu: Numer i nazwa Osi Priorytetowej RPO WM: VI Jakość życia Numer i nazwa Działania w ramach Osi Priorytetowej RPO WM 2014 – 2020: 6.1 Infrastruktura ochrony zdrowia Tytuł projektu: „Doposażenie placówek Szpitala w specjalistyczny sprzęt medyczny służący poprawie jakości usług oraz diagnozowaniu i leczeniu schorzeń zgodnie z Policy Paper".
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szpitallipsko.pl/?page_id=4101
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpitallipsko.pl/?page_id=4101
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://epuap.gov.pl/wps/portal
Nazwa nadana zamowieniu NA DOSTAWĘ APARATU USG, MOBILNEGO APARATU RTG Z RAMIENIEM C, HOLTERA EKG I HOLTERÓW CISNIENIOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT. DOPOSAŻENIE PLACÓWEK SZPITALA W SPECJALISTYCZNY SPRZĘT MEDYCZNY SŁUŻĄCY POPRAWIE JAKOSCI USŁUG ORAZ DIAGNOZOWANIU I LECZENIU SCHORZEŃ ZGODNIE Z POLICY PAPER
Numer referencyjny ZP/11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG, mobilnego aparatu RTG z ramieniem C, Holtera EKG i Holterów Ciśnieniowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, w podziale na 4 zadania: Nr zadania Nazwa przedmiotu zamówienia 1 Aparat USG 2 Mobilny aparat RTG z ramieniem C 3 Holter EKG 4 Holter Ciśnieniowy ( 2 sztuki ) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu minimalnych i punktowanych parametrów (załącznik numer 2 do SIWZ). 3. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać ważne dokumenty pozwalające na dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 186 )
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę: aparatu usg, mobilnego aparatu RTG z ramieniem C , holtera EKG lub holtera ciśnieniowego o wartości: Zadanie nr 1 – 250 000,00 zł Zadanie nr 2 – 400 000,00 zł Zadanie nr 3 - 5 000,00 zł Zadanie nr 4 - 6 000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załącznik nr 7 ) . b. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował jedną dostawę oferowanego urządzenia o wartości: dla zadania nr 1 – 250 000,00 zł dla zadania nr 2 – 400 000,00 zł dla zadania nr 3 - 5 000,00 zł dla zadania nr 4 - 8 000,00 zł wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, w tym: - deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ). - dla wyrobów medycznych aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu ( np. zaświadczenie o wpisie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania ). b. dokładne opisy ( prospekty, fotografie, ulotki lub katalogi producenta ) potwierdzające parametry oferowanych urządzeń - w języku polskim lub tłumaczone na język polski.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty jako jej część należy dołączyć: a. druk oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b. wypełniony formularz minimalnych i punktowanych parametrów technicznych – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie: a) Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu; b) Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia; c) Wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na wydłużenie okresu gwarancji; d) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności wskazanych w Umowie; 2. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy z przyczyn wskazanych w niniejszej Umowie lub w następujących przypadkach: a) W razie zaistnienia istotnej okoliczności, powodującej, że wykonanie Umowy w całości lub w części nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia lub dalsze jej wykonywanie może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu. W takiej sytuacji Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. b) w przypadku gdy Wykonawca nie przystąpił do realizacji przedmiotu Umowy lub nie realizuje przedmiotu Umowy w terminach określonych w Umowie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do wynagrodzenia. c) w przypadku gdy dostarczony Przedmiot Dostawy nie odpowiada opisowi i parametrom wskazanym przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do wynagrodzenia. 4. Odstąpienie od Umowy powinno być złożone w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca , nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
IV 6 1 srodki ochrony XVI. Klauzula informacyjna RODO związana z postępowaniem o zamówienie publiczne Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2;  inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej jest Pan Mateusz Kaproń, kontakt: adres e-mail: kapron.mateusz@gmail.com,  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego NA DOSTAWĘ APARATU USG, MOBILNEGO APARATU RTG Z RAMIENIEM C, HOLTERA EKG I HOLTERÓW CISNIENIOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT. DOPOSAŻENIE PLACÓWEK SZPITALA W SPECJALISTYCZNY SPRZĘT MEDYCZNY SŁUŻĄCY POPRAWIE JAKOSCI USŁUG ORAZ DIAGNOZOWANIU I LECZENIU SCHORZEŃ ZGODNIE Z POLICY PAPER nr sprawy ZP/11/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
IV 4 4 data 2020-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aparat USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatu USG w ilości 1 sztuki zgodna z opisem wynikającym z załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mobilny aparat RTG z ramieniem C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa mobilnego aparatu RTG z ramieniem C w ilości 1 sztuki zgodna z opisem wynikającym z załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Holter EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa Holtera EKGw ilości 1 sztuki zgodna z opisem wynikającym z załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Holter Ciśnieniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa Holtera ciśnieniowego w ilości 2 sztuk zgodny z opisem wynikającym z załącznika nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)