GuidZP400 |
86afa0e7-bdc0-49c9-82b7-ae6e7e99f3de
|
Biuletyn |
573932-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
|
Regon |
51589100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Katowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świętochłowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 491 800
|
Zamawiajacy fax |
32 349 18 12
|
Zamawiajacy email |
zp@swietochlowice.pl
|
Adres strony url |
www.bip.swietochlowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o., krajowy
numer identyfikacyjny 31145085927000, ul. ul. Chorzowska 38 , 41-605 Świętochłowice,
woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 453 338, e-mail zaopatrzenie@zoz.net.pl, faks
327 707 435.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.net.pl
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.swietochlowice.pl, www.zoz.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.swietochlowice.pl, www.zoz.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o., ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, budynek administracji-sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
21/ZA/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie podzielone jest na 9 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości
pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- deklaracje zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego);
- certyfikaty zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona
sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności z art. 144 Ustawy. 2.
Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty,
jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika w szczególności z następujących
okoliczności: 1) zmiany numeru katalogowego bądź nazwy własnej sprzętu z zastrzeżeniem, że
będzie on spełniał wymagania określone w załączniku nr 2 do umowy, 2) zastąpienia sprzętu
wskazanego przez Wykonawcę w ofercie innym/innymi, o analogicznym przeznaczeniu i
spełniającym/spełniającymi wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego w
dokumentach stanowiących załącznik nr 2 do umowy, w szczególności taka zmiana jest
dopuszczalna w przypadku pojawienia się sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach,
właściwościach użytkowych czy z innych przyczyn korzystniejszych dla Zamawiającego;
zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w §
3 ust. 1. 3) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę; 4) zmiany stawki podatku VAT,
wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; 5) zmiany
terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie siły wyższej lub innych obiektywnych
okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie dało się przewidzieć na etapie
postępowania przetargowego; 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa
mających wpływ na treść złożonej oferty w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu
dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego; 3. Zmianie podlegają także
inne postanowienia w stosunku do treści oferty jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian
wynika z następujących okoliczności: 1) Zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie umowy
ze strony Zamawiającego, w przypadku braku możliwości wykonywania wskazanych
czynności przez tę osobę - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej
Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 2) Zmiana danych związana z obsługą
administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub
Zamawiającego - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i
nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 4. Zmiany postanowień umowy następują zgodnie z
zasadami określonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień
publicznych i nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 5. W przypadku wystąpienia
okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z
wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy
uzasadnić zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków, kiedy dla
potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów. 6.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo
zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze aneksu
do umowy skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrzeżeniem przypadków
określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie
aneksu do umowy. 7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych jest nieważna.
|
IV 4 4 data |
2020-08-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Respirator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa 3 respiratorów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
USG 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa Ultrsonografu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
USG 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa Ultrasonografu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Defibrylator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa 2 defibrylatorów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pulsoksymetr
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa 2 pulsoksymetrów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Kardiomonitor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa 2 kardiomonitorów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pompa infuzyjna z funkcją PCA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostaw pompy infuzyjnej z funkcją PCA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pompa infuzyjna dwutorowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa 2 pomp infuzyjnych dwutorowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Ssak
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa 3 ssaków
|
| |