GuidZP400 |
178de5bd-16fd-4488-a286-65f543533bed
|
Biuletyn |
574271-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
00028885700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 28 Czerwca 1956 r.
|
Zamawiajacy adres numer domu |
135/147
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-545
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48618310142
|
Zamawiajacy fax |
+48618310107
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
|
Adres strony url |
www.orsk.ump.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.orsk.ump.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.orsk.ump.edu.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ortpedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, Kancelaria Szpitalna (pok. 24).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
|
Numer referencyjny |
SZP/APT/24/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampulko-strzykawka 100mg/ml á 0,2ml (opakowania po 10 szt.) op. 40
Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampułko-strzykawka 100mg/ml á 0,4ml (opakowania po 10 szt.) op. 720
Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampułko-strzykawka 100mg/ml á 0,6ml (opakowania po 10 szt.) op. 100
Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampułko-strzykawka 100mg/ml á 0,8ml (opakowania po 10 szt.) op. 40
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej
w postępowaniu umowy. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony we wzorze umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych, składu celnego lub składu konsygnacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 944 ze zm.), jeżeli przepisy tej ustawy wymagają posiadania ww. zezwolenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
aktualne zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych, składu celnego lub składu konsygnacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku – Prawo farmaceutyczne (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 944 ze zm.), jeżeli przepisy tej ustawy wymagają posiadania ww. zezwolenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości poszczególnych produktów leczniczych w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 1 do Umowy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń w razie zmniejszenia ilości zamówionych produktów leczniczych, a także w przypadku braku możliwości dokonywania przez Zamawiającego zakupów określonych produktów leczniczych
z uwagi na wymogi zawarte w art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tj. Dz.U.2020.357 ze zm.).
2. Zamawiający zastrzega, iż ilości poszczególnych produktów zostały podane szacunkowo, a w ramach kwoty określonej w § 5 ust. 1 możliwe jest wykorzystanie przez Zamawiającego większej ilości produktów niż określona w załączniku nr 1 do Umowy. Postanowienie ust. 1 zd. 2 stosuje się odpowiednio.
3. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, takich jak w szczególności zaprzestanie produkcji danego leku, wstrzymanie
lub wycofanie go z obrotu wskutek decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego,
czy też konieczności zapewnienia zgodności realizowanych dostaw z wymogami zawartymi w art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
w celu zapewnienia ciągłości procesu leczenia pacjentów Zamawiający dopuszcza dostawy produktu leczniczego równoważnego, odpowiadającego opisowi zawartemu
w SIWZ, o innej nazwie handlowej niż wskazana przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do Umowy.
4. Przyjęcie produktu równoważnego może nastąpić wyłącznie po uprzedniej akceptacji proponowanego tegoż produktu przez Zamawiającego i przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających brak możliwości realizacji dostaw z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. informacja lub oświadczenie producenta, decyzja GIF).
5. Ceny jednostkowe netto za poszczególne produkty lecznicze, określone w załączniku
nr 1 do Umowy, mogą ulec obniżeniu w okresie jej obowiązywania. Strony dopuszczają również niższe - od cen produktów wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy - ceny jednostkowe netto produktów równoważnych, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku
zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.
7. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej
z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, w formie aneksu sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.
8. Wykonawca obniży ceny produktów będących przedmiotem dostawy w przypadku,
gdy konieczność ich zmiany wynikać będzie z norm prawnych zawartych w przepisach ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tj. Dz.U.2020.357 ze zm.), wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych lub z decyzji administracyjnej Ministra Zdrowia.
9. Zamawiający dopuszcza zmianę cen dostarczanych produktów leczniczych w przypadku zmiany urzędowych cen ich zbytu. W takiej sytuacji cena dostarczanego produktu leczniczego ulegnie zmianie o taki sam procent, o jaki zmieniła się cena urzędowa danego produktu leczniczego w stosunku do jego ceny urzędowej obowiązującej w dniu złożenia przez Wykonawcę oferty przetargowej.
10. Okres obowiązywania Umowy może ulec przedłużeniu do maksymalnie 48 miesięcy
w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego, w terminie wskazanym w § 7 ust. 1 Umowy, całości objętego Umową zamówienia.
11. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik
nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ,
3) oświadczenie wymienione w rozdziale VI.1-4 SIWZ – załączniki nr 3 i 4 do SIWZ,
4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|