DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH

Data publikacji 2020-08-13
Data zakończenia 2020-08-21 00:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574271-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampulko-strzykawka 100mg/ml á 0,2ml (opakowania po 10 szt.) op. 40
Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampułko-strzykawka 100mg/ml á 0,4ml (opakowania po 10 szt.) op. 720
Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampułko-strzykawka 100mg/ml á 0,6ml (opakowania po 10 szt.) op. 100
Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampułko-strzykawka 100mg/ml á 0,8ml (opakowania po 10 szt.) op. 40

Dodatkowe informacje

GuidZP400 178de5bd-16fd-4488-a286-65f543533bed
Biuletyn 574271-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 00028885700000
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Czerwca 1956 r.
Zamawiajacy adres numer domu 135/147
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-545
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618310142
Zamawiajacy fax +48618310107
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Adres strony url www.orsk.ump.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.orsk.ump.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.orsk.ump.edu.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ortpedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, Kancelaria Szpitalna (pok. 24).
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
Numer referencyjny SZP/APT/24/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampulko-strzykawka 100mg/ml á 0,2ml (opakowania po 10 szt.) op. 40 Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampułko-strzykawka 100mg/ml á 0,4ml (opakowania po 10 szt.) op. 720 Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampułko-strzykawka 100mg/ml á 0,6ml (opakowania po 10 szt.) op. 100 Heparyna małocząsteczkowa (Enoxaparinum natricum) ampułko-strzykawka 100mg/ml á 0,8ml (opakowania po 10 szt.) op. 40
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w postępowaniu umowy. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony we wzorze umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych, składu celnego lub składu konsygnacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 944 ze zm.), jeżeli przepisy tej ustawy wymagają posiadania ww. zezwolenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu aktualne zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych, składu celnego lub składu konsygnacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku – Prawo farmaceutyczne (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 944 ze zm.), jeżeli przepisy tej ustawy wymagają posiadania ww. zezwolenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości poszczególnych produktów leczniczych w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 1 do Umowy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń w razie zmniejszenia ilości zamówionych produktów leczniczych, a także w przypadku braku możliwości dokonywania przez Zamawiającego zakupów określonych produktów leczniczych z uwagi na wymogi zawarte w art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tj. Dz.U.2020.357 ze zm.). 2. Zamawiający zastrzega, iż ilości poszczególnych produktów zostały podane szacunkowo, a w ramach kwoty określonej w § 5 ust. 1 możliwe jest wykorzystanie przez Zamawiającego większej ilości produktów niż określona w załączniku nr 1 do Umowy. Postanowienie ust. 1 zd. 2 stosuje się odpowiednio. 3. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, takich jak w szczególności zaprzestanie produkcji danego leku, wstrzymanie lub wycofanie go z obrotu wskutek decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego, czy też konieczności zapewnienia zgodności realizowanych dostaw z wymogami zawartymi w art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, w celu zapewnienia ciągłości procesu leczenia pacjentów Zamawiający dopuszcza dostawy produktu leczniczego równoważnego, odpowiadającego opisowi zawartemu w SIWZ, o innej nazwie handlowej niż wskazana przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do Umowy. 4. Przyjęcie produktu równoważnego może nastąpić wyłącznie po uprzedniej akceptacji proponowanego tegoż produktu przez Zamawiającego i przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających brak możliwości realizacji dostaw z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. informacja lub oświadczenie producenta, decyzja GIF). 5. Ceny jednostkowe netto za poszczególne produkty lecznicze, określone w załączniku nr 1 do Umowy, mogą ulec obniżeniu w okresie jej obowiązywania. Strony dopuszczają również niższe - od cen produktów wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy - ceny jednostkowe netto produktów równoważnych, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 7. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, w formie aneksu sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności. 8. Wykonawca obniży ceny produktów będących przedmiotem dostawy w przypadku, gdy konieczność ich zmiany wynikać będzie z norm prawnych zawartych w przepisach ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tj. Dz.U.2020.357 ze zm.), wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych lub z decyzji administracyjnej Ministra Zdrowia. 9. Zamawiający dopuszcza zmianę cen dostarczanych produktów leczniczych w przypadku zmiany urzędowych cen ich zbytu. W takiej sytuacji cena dostarczanego produktu leczniczego ulegnie zmianie o taki sam procent, o jaki zmieniła się cena urzędowa danego produktu leczniczego w stosunku do jego ceny urzędowej obowiązującej w dniu złożenia przez Wykonawcę oferty przetargowej. 10. Okres obowiązywania Umowy może ulec przedłużeniu do maksymalnie 48 miesięcy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego, w terminie wskazanym w § 7 ust. 1 Umowy, całości objętego Umową zamówienia. 11. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie wymienione w rozdziale VI.1-4 SIWZ – załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, 4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)