1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, tj. zaprojektowanie, budowa i wdrożenie
na sprzęcie Zamawiającego internetowego serwisu służącego do obsługi Punktu kontaktowego do spraw wyrobów budowlanych, zwanego dalej „portalem cyfrowym PK”, wraz z dostawą i instalacją systemu zarządzania treścią (CMS), zwanego dalej „systemem CMS”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przeprowadzenie fazy analitycznej i wykonanie projektu min. 3 różnych koncepcji graficznych (layout) stron internetowych portalu cyfrowego PK,
2) wykonanie, zgodnie z zatwierdzoną koncepcją, portalu cyfrowego PK opartego
o system CMS, tj. wykonanie serwisu internetowego Punktu kontaktowego
ds. wyrobów budowlanych, adres: www.pk-gunb.gov.pl lub alternatywnie: www.wyroby.gunb.gov.pl,
3) instalację systemu CMS, w którym wykonany zostanie portal cyfrowy PK,
4) instalację wersji testowej portalu cyfrowego PK w siedzibie Zamawiającego,
5) wprowadzenie informacji dostarczonych przez Zamawiającego do nowoutworzonego portalu cyfrowego PK oraz wykonanie dokumentacji, o której mowa w Rozdziale VI opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ),
6) wdrożenie portalu cyfrowego PK w siedzibie Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca udziela gwarancji na prawidłowe działanie portalu cyfrowego PK na okres minimum 36 miesięcy, zgodnie z pozycją nr 2 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ).
5. Wykonawca/podwykonawca ma obowiązek:
1) zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.),
co najmniej jednej osoby wykonującej czynności w zakresie projektowania, budowy i/lub wdrożenia portalu cyfrowego PK (np. kierownika projektu, analityka, programistę), lub
2) uwzględnienia stawki godzinowej na poziomie nie niższym, niż określony
w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1778), w przypadku osoby wykonującej czynności na zasadach innych, niż określone w pkt 1,
nieprzerwanie przez cały czas wykonywania tych czynności.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, na którym podmiocie spoczywa obowiązek, o którym mowa w ust. 5, poprzez odpowiednie wypełnienie pozycji nr 3 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak powyższych informacji (niewypełnienie odpowiedniej kratki) oznaczać będzie, że to na Wykonawcy spoczywa powyższy obowiązek.
7. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące obowiązku, o którym mowa w ust. 5, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
95e251d6-aa4a-4c8d-8070-13a43eae33b7
|
Biuletyn |
576303-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
|
Regon |
10849220000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krucza
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-926
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226 619 453
|
Zamawiajacy fax |
226 619 095
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gunb.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.gunb.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu „Stworzenie centralnego systemu dotyczącego nadzoru nad rynkiem wyrobów budowlanych wraz z serwisem internetowym służącym do obsługi "Punktu kontaktowego do spraw wyrobów budowlanych", współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, II Oś priorytetowa „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działanie 2.19 Usprawnienie procesów inwestycyjno-budowlanych i planowania przestrzennego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gunb.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gunb.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego - Kancelaria Ogólna, pok. 12 P.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie internetowego serwisu służącego do obsługi Punktu kontaktowego do spraw wyrobów budowlanych wraz z dostawą i instalacją systemu zarządzania treścią (CMS).
|
Numer referencyjny |
BAF.260.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, tj. zaprojektowanie, budowa i wdrożenie
na sprzęcie Zamawiającego internetowego serwisu służącego do obsługi Punktu kontaktowego do spraw wyrobów budowlanych, zwanego dalej „portalem cyfrowym PK”, wraz z dostawą i instalacją systemu zarządzania treścią (CMS), zwanego dalej „systemem CMS”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przeprowadzenie fazy analitycznej i wykonanie projektu min. 3 różnych koncepcji graficznych (layout) stron internetowych portalu cyfrowego PK,
2) wykonanie, zgodnie z zatwierdzoną koncepcją, portalu cyfrowego PK opartego
o system CMS, tj. wykonanie serwisu internetowego Punktu kontaktowego
ds. wyrobów budowlanych, adres: www.pk-gunb.gov.pl lub alternatywnie: www.wyroby.gunb.gov.pl,
3) instalację systemu CMS, w którym wykonany zostanie portal cyfrowy PK,
4) instalację wersji testowej portalu cyfrowego PK w siedzibie Zamawiającego,
5) wprowadzenie informacji dostarczonych przez Zamawiającego do nowoutworzonego portalu cyfrowego PK oraz wykonanie dokumentacji, o której mowa w Rozdziale VI opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ),
6) wdrożenie portalu cyfrowego PK w siedzibie Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca udziela gwarancji na prawidłowe działanie portalu cyfrowego PK na okres minimum 36 miesięcy, zgodnie z pozycją nr 2 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ).
5. Wykonawca/podwykonawca ma obowiązek:
1) zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.),
co najmniej jednej osoby wykonującej czynności w zakresie projektowania, budowy i/lub wdrożenia portalu cyfrowego PK (np. kierownika projektu, analityka, programistę), lub
2) uwzględnienia stawki godzinowej na poziomie nie niższym, niż określony
w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1778), w przypadku osoby wykonującej czynności na zasadach innych, niż określone w pkt 1,
nieprzerwanie przez cały czas wykonywania tych czynności.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, na którym podmiocie spoczywa obowiązek, o którym mowa w ust. 5, poprzez odpowiednie wypełnienie pozycji nr 3 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak powyższych informacji (niewypełnienie odpowiedniej kratki) oznaczać będzie, że to na Wykonawcy spoczywa powyższy obowiązek.
7. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące obowiązku, o którym mowa w ust. 5, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, którą stanowi formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ): 1) pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w przypadku przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ; wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku wystąpienia:
1) siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne
lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków, w tym stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii albo niebezpieczeństwo szerzenia się zakażenia lub choroby zakaźnej, które może stanowić zagrożenie dla zdrowia publicznego, w szczególności wystąpienia choroby szczególnie niebezpiecznej lub wysoce zakaźnej, o których mowa w przepisach
o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,
2) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
3) rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę lub wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, istotna zmiana postanowień umowy może polegać na:
1) pkt 1 – przedłużeniu terminu wykonania przedmiotu umowy o liczbę dni,
w których niemożliwe było jego wykonywanie,
2) pkt 2 – zmianie wysokości wynagrodzenia brutto o wartość wynikającą ze zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług.
|
IV 4 4 data |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę wraz z dokumentami należy sporządzić w języku polskim – dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|