GuidZP400 |
2d1cc0e8-c973-4a49-98c1-755d0987ec14
|
Biuletyn |
577325-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
|
Regon |
51139872500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Władysława Jagiełły
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostróda
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
896 427 357,
|
Zamawiajacy fax |
896 469 250
|
Zamawiajacy email |
pzozsa.zamowienia@wp.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-ostroda.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpital-ostroda.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital-ostroda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-ostroda.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-ostroda.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.szpital-ostroda.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu meycznego jednorazowego nr 3.
|
Numer referencyjny |
SZOSA DZP-3321-21/2020r.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego (magazyn medyczny) sprzętu medycznego jednorazowego użytku według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety : Pakiet nr 5 : Materiały różne nr 5, Pakiet nr 15 : Bielizna jednorazowego użytku nr 1, Pakiet nr 24 : Rękawice chirurgiczne, Pakiet nr 64 : Sterylny zestaw do zabiegów bariatrycznych, Pakiet nr 65 : Półmaska filtrująca, Pakiet nr 66 : Bielizna jednorazowego użytku nr 2,
Pakiet nr 67 : Kombinezon ochronny, Pakiet nr 68 : Zestaw do pozyskiwania osocza bogatopłytkowego, Pakiet nr 69 : Fartuchy chirurgiczne jednorazowego użytku niesterylne, Pakiet nr 70 : Igły do pobierania leków, Pakiet nr 71 : Fartuchy chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne, Pakiet nr 72 : Probówki do pobierania wymazów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty : a) oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz ofertą przedłoży podpisanie oświadczenie z art. 25a ust. 1ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż : 1) w przypadku Pakietu nr 5 – 950,00zł brutto każda; 2) w przypadku Pakietu nr 14 – 5200,00zł brutto każda; 3) w przypadku Pakietu nr 24 – 136 000,00zł brutto każda; 4) w przypadku Pakietu nr 64 - 16000,00zł brutto każda; 5) w przypadku Pakietu nr 65 - 68 000,00zł brutto każda; 6) w przypadku Pakietu nr 66 - 14000,00zł brutto każda; 7) w przypadku Pakietu nr 67 - 133000,00zł brutto każda; 8) w przypadku Pakietu nr 68 – 3500,00zł brutto każda; 9) w przypadku Pakietu nr 69 – 8500,00zł brutto każda; 10) w przypadku Pakietu nr 70 - 500,00zł brutto każda; 11) w przypadku Pakietu nr 71 – 13000,00zł brutto każda; 12) w przypadku Pakietu nr 72 – 4000,00zł brutto każda, oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są (np. referencje) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzec którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 6) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość określona dla poszczególnych pakietów , na które Wykonawca składa ofertę : 1) w przypadku Pakietu nr 5 – 950,00zł brutto każda; 2) w przypadku Pakietu nr 14 – 5200,00zł brutto każda; 3) w przypadku Pakietu nr 24 – 136 000,00zł brutto każda; 4) w przypadku Pakietu nr 64 - 16000,00zł brutto każda; 5) w przypadku Pakietu nr 65 - 68 000,00zł brutto każda; 6) w przypadku Pakietu nr 66 - 14000,00zł brutto każda; 7) w przypadku Pakietu nr 67 - 133000,00zł brutto każda; 8) w przypadku Pakietu nr 68 – 3500,00zł brutto każda; 9) w przypadku Pakietu nr 69 – 8500,00zł brutto każda; 10) w przypadku Pakietu nr 70 - 500,00zł brutto każda; 11) w przypadku Pakietu nr 71 – 13000,00zł brutto każda; 12) w przypadku Pakietu nr 72 – 4000,00zł brutto każda, oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są (np. referencje) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzec którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2) Oświadczenie oferenta, że wszystkie oferowane towary posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015, poz. 876 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego : - dla wyrobów klasy I – deklaracja zgodności CE, - dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; - dla wyrobów klas : IIb i III – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania – OŚWIADCZENIE OFERENTA, 3) Oświadczenie oferenta, że Producent zaoferowanego asortymentu znajduje się na listach firm poleconych przez CDC lub WHO dla SARS COV-2 - dotyczy Pakietu nr 72 - Probówki do pobierania wymazów,
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz oferty – (na załączonym druku - zał. nr 1do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy – (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - (na załączonym druku załącznik nr 3 do SIWZ), d) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – ( na załączonym druku - załączniku nr 4 do SIWZ) , e) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Wykonawcę – pełnomocnika, g) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Materiały różne nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15 -Bielizna jednorazowego użytku nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 24 - Rękawice chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr64 -Sterylny zestaw do zabiegów bariatrycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 65 - Półmaska filtrująca
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 66 -Bielizna jednorazowego użytku nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 67 - Kombinezon ochronny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 68 - Zestaw do pozyskiwania osocza bogato płytkowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 69 - Fartuchy chirurgiczne jednorazowego użytku niesterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 70 - Igłyb do pobierania leków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 71 - Fartuchy chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 72 - Probówki do pobierania wymazów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |