Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów dla KWP w Gdańsku zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
Dostarczone akumulatory będą:
Akumulatory będą wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go.
Dostarczony asortyment musi być dopuszczony do stosowania zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2015, poz. 305.) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże deklaracje zgodności, potwierdzające spełnienie tego warunku w trakcie realizacji umowy
Akumulatory spełniać wymogi art. 70g ust.6. ustawy z dnia 13.06.2019r. o zmianie ustawy- Prawo o
ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019r. poz. 1466, tj.),
Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu wyposażenia lub części bez wymaganego
odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży oświadczenie o pochodzeniu całej partii zamawianych części od jednego producenta /wytwórcy/ oraz dołączy certyfikat producenta /nie importera/ w języku polskim.
Faktyczna ilość zamówień zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Określona ilość akumulatorów w załączniku nr 1 do SIWZ jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego, jednak do wyczerpania wartości umownej brutto. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia w przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez jego przedstawicieli, że części zamienne są nieprawidłowe lub niezgodnie z postanowieniami umowy
Odmowa przyjęcia wykonanej usługi będzie traktowana, jako brak realizacji zlecenia z przewidzianymi w umowie sankcjami
Na części nieobjęte zamówieniem podstawowym Wykonawca zaoferuje stały upust/rabat w %. w przypadku, gdy Wykonawca nie poda % upustu/rabatu Zamawiający przyjmuje 0%
Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia faktury.
Realizacja każdorazowego zamówienia Zamawiającego wyszczególnionego w zał. nr 1 Wykonawca zrealizuje najpóźniej w ciągu 24 godz. od chwili zgłoszenia, dostarczając towar do magazynu Zamawiającego.
Dostawę po godz. 14.00 traktuje się, jako rozpoczęty dzień zwłoki.
Miejsce dostawy magazyn Zamawiającego czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:00 znajdujący się w Gdańsku ul. 3 maja 7.
Wszelkie koszty dostarczenia zamówionych części do magazyny Zamawiającego ponosi Wykonawca.
Przedmiot zamówienia objęty jest wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.08.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U.2019, poz.1751). Wynagrodzenie objęte jest mechanizmem podzielnej płatności.
Wymagany termin realizacji zamówienia ;
Systematycznie przez 12 miesięcy,
jednak nie wcześniej niż od 10.10.2020r.
Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo, sukcesywnie miarę potrzeb Zamawiającego.
Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ oraz umowa.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ,
w tym umowy stanowiącej jej integralną część.
Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.
|
GuidZP400 |
9e8a1008-3913-437e-b08b-f799558544d2
|
Biuletyn |
577114-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
|
Regon |
19123609400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Okopowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-819
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
47 74 14 945, 47 74 14 817,
|
Zamawiajacy fax |
47 74 14 810
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.pomorska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę akumulatorów do pojazdów służbowych woj. pomorskiego
|
Numer referencyjny |
62/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów dla KWP w Gdańsku zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
Dostarczone akumulatory będą:
Akumulatory będą wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go.
Dostarczony asortyment musi być dopuszczony do stosowania zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2015, poz. 305.) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże deklaracje zgodności, potwierdzające spełnienie tego warunku w trakcie realizacji umowy
Akumulatory spełniać wymogi art. 70g ust.6. ustawy z dnia 13.06.2019r. o zmianie ustawy- Prawo o
ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019r. poz. 1466, tj.),
Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu wyposażenia lub części bez wymaganego
odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży oświadczenie o pochodzeniu całej partii zamawianych części od jednego producenta /wytwórcy/ oraz dołączy certyfikat producenta /nie importera/ w języku polskim.
Faktyczna ilość zamówień zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Określona ilość akumulatorów w załączniku nr 1 do SIWZ jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego, jednak do wyczerpania wartości umownej brutto. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia w przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez jego przedstawicieli, że części zamienne są nieprawidłowe lub niezgodnie z postanowieniami umowy
Odmowa przyjęcia wykonanej usługi będzie traktowana, jako brak realizacji zlecenia z przewidzianymi w umowie sankcjami
Na części nieobjęte zamówieniem podstawowym Wykonawca zaoferuje stały upust/rabat w %. w przypadku, gdy Wykonawca nie poda % upustu/rabatu Zamawiający przyjmuje 0%
Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia faktury.
Realizacja każdorazowego zamówienia Zamawiającego wyszczególnionego w zał. nr 1 Wykonawca zrealizuje najpóźniej w ciągu 24 godz. od chwili zgłoszenia, dostarczając towar do magazynu Zamawiającego.
Dostawę po godz. 14.00 traktuje się, jako rozpoczęty dzień zwłoki.
Miejsce dostawy magazyn Zamawiającego czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:00 znajdujący się w Gdańsku ul. 3 maja 7.
Wszelkie koszty dostarczenia zamówionych części do magazyny Zamawiającego ponosi Wykonawca.
Przedmiot zamówienia objęty jest wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.08.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U.2019, poz.1751). Wynagrodzenie objęte jest mechanizmem podzielnej płatności.
Wymagany termin realizacji zamówienia ;
Systematycznie przez 12 miesięcy,
jednak nie wcześniej niż od 10.10.2020r.
Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo, sukcesywnie miarę potrzeb Zamawiającego.
Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ oraz umowa.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ,
w tym umowy stanowiącej jej integralną część.
Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.
|
Cpv glowny przedmiot |
31431000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
93065,85
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-10-10T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje Wykonawcom zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust 4 U-PZP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
A. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
B. oświadczenia ( ZAŁ. Nr 2/1 i 2/2 );
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Oświadczenie z art. 24 ust. 1, ust 5 pkt 1 i art. 25a ust.1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oświadczenie z art. 25a ust. 1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
2. oświadczenie wykonawcy o aktualnym wpisie – wzór zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. Formularz Oferty (zał. nr 2); Uwaga: podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela
zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach wraz z wykazem asortymentowym zał. nr 1 do SIWZ.
Powyższe dokumenty nie podlega uzupełnieniu i niezłożenie powyższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
B. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
C. Oświadczenia ( ZAŁ. Nr 3/1 i 3/2 );
W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, lub poszczególnych cen jednostkowych oraz stosowanie rabatów promocyjnych,
2) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy,
3) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie,
4) zmiana terminu dostawy wynikać będzie tylko i wyłącznie z następstw okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania dostawy. W przypadku wystąpienia tego typu okoliczności termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności,
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
pln
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|