PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę akumulatorów do pojazdów służbowych woj. pomorskiego

Data publikacji 2020-08-24
Data zakończenia 2020-09-03 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Akumulatory ołowiowo-kwasowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577114-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 314310006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów dla KWP w Gdańsku zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.

Dostarczone akumulatory będą:

Akumulatory będą wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go.

Dostarczony asortyment musi być dopuszczony do stosowania zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2015, poz. 305.) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże deklaracje zgodności, potwierdzające spełnienie tego warunku w trakcie realizacji umowy

Akumulatory spełniać wymogi art. 70g ust.6. ustawy z dnia 13.06.2019r. o zmianie ustawy- Prawo o
ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019r. poz. 1466, tj.),
Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu wyposażenia lub części bez wymaganego
odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu

Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży oświadczenie o pochodzeniu całej partii zamawianych części od jednego producenta /wytwórcy/ oraz dołączy certyfikat producenta /nie importera/ w języku polskim.

Faktyczna ilość zamówień zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

Określona ilość akumulatorów w załączniku nr 1 do SIWZ jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego, jednak do wyczerpania wartości umownej brutto. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia w przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez jego przedstawicieli, że części zamienne są nieprawidłowe lub niezgodnie z postanowieniami umowy

Odmowa przyjęcia wykonanej usługi będzie traktowana, jako brak realizacji zlecenia z przewidzianymi w umowie sankcjami

Na części nieobjęte zamówieniem podstawowym Wykonawca zaoferuje stały upust/rabat w %. w przypadku, gdy Wykonawca nie poda % upustu/rabatu Zamawiający przyjmuje 0%


Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia faktury.
Realizacja każdorazowego zamówienia Zamawiającego wyszczególnionego w zał. nr 1 Wykonawca zrealizuje najpóźniej w ciągu 24 godz. od chwili zgłoszenia, dostarczając towar do magazynu Zamawiającego.
Dostawę po godz. 14.00 traktuje się, jako rozpoczęty dzień zwłoki.
Miejsce dostawy magazyn Zamawiającego czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:00 znajdujący się w Gdańsku ul. 3 maja 7.
Wszelkie koszty dostarczenia zamówionych części do magazyny Zamawiającego ponosi Wykonawca.


Przedmiot zamówienia objęty jest wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.08.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U.2019, poz.1751). Wynagrodzenie objęte jest mechanizmem podzielnej płatności.
Wymagany termin realizacji zamówienia ;
Systematycznie przez 12 miesięcy,
jednak nie wcześniej niż od 10.10.2020r.
Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo, sukcesywnie miarę potrzeb Zamawiającego.

Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ oraz umowa.


Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ,
w tym umowy stanowiącej jej integralną część.


Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e8a1008-3913-437e-b08b-f799558544d2
Biuletyn 577114-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
Regon 19123609400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okopowa
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-819
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 47 74 14 945, 47 74 14 817,
Zamawiajacy fax 47 74 14 810
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl,
Adres strony url http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę akumulatorów do pojazdów służbowych woj. pomorskiego
Numer referencyjny 62/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów dla KWP w Gdańsku zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ. Dostarczone akumulatory będą: Akumulatory będą wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go. Dostarczony asortyment musi być dopuszczony do stosowania zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2015, poz. 305.) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże deklaracje zgodności, potwierdzające spełnienie tego warunku w trakcie realizacji umowy Akumulatory spełniać wymogi art. 70g ust.6. ustawy z dnia 13.06.2019r. o zmianie ustawy- Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019r. poz. 1466, tj.), Zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu wyposażenia lub części bez wymaganego odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży oświadczenie o pochodzeniu całej partii zamawianych części od jednego producenta /wytwórcy/ oraz dołączy certyfikat producenta /nie importera/ w języku polskim. Faktyczna ilość zamówień zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określona ilość akumulatorów w załączniku nr 1 do SIWZ jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego, jednak do wyczerpania wartości umownej brutto. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia w przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez jego przedstawicieli, że części zamienne są nieprawidłowe lub niezgodnie z postanowieniami umowy Odmowa przyjęcia wykonanej usługi będzie traktowana, jako brak realizacji zlecenia z przewidzianymi w umowie sankcjami Na części nieobjęte zamówieniem podstawowym Wykonawca zaoferuje stały upust/rabat w %. w przypadku, gdy Wykonawca nie poda % upustu/rabatu Zamawiający przyjmuje 0% Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia faktury. Realizacja każdorazowego zamówienia Zamawiającego wyszczególnionego w zał. nr 1 Wykonawca zrealizuje najpóźniej w ciągu 24 godz. od chwili zgłoszenia, dostarczając towar do magazynu Zamawiającego. Dostawę po godz. 14.00 traktuje się, jako rozpoczęty dzień zwłoki. Miejsce dostawy magazyn Zamawiającego czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:00 znajdujący się w Gdańsku ul. 3 maja 7. Wszelkie koszty dostarczenia zamówionych części do magazyny Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia objęty jest wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.08.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U.2019, poz.1751). Wynagrodzenie objęte jest mechanizmem podzielnej płatności. Wymagany termin realizacji zamówienia ; Systematycznie przez 12 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 10.10.2020r. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo, sukcesywnie miarę potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ oraz umowa. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ, w tym umowy stanowiącej jej integralną część. Art. 93 1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.
Cpv glowny przedmiot 31431000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 93065,85
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-10-10T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje Wykonawcom zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust 4 U-PZP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen A. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; B. oświadczenia ( ZAŁ. Nr 2/1 i 2/2 );
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie z art. 24 ust. 1, ust 5 pkt 1 i art. 25a ust.1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oświadczenie z art. 25a ust. 1 Ustawy – prawo zamówień publicznych 2. oświadczenie wykonawcy o aktualnym wpisie – wzór zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione A. Formularz Oferty (zał. nr 2); Uwaga: podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach wraz z wykazem asortymentowym zał. nr 1 do SIWZ. Powyższe dokumenty nie podlega uzupełnieniu i niezłożenie powyższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. B. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; C. Oświadczenia ( ZAŁ. Nr 3/1 i 3/2 ); W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, lub poszczególnych cen jednostkowych oraz stosowanie rabatów promocyjnych, 2) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, 3) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie, 4) zmiana terminu dostawy wynikać będzie tylko i wyłącznie z następstw okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania dostawy. W przypadku wystąpienia tego typu okoliczności termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności,
IV 4 4 data 2020-09-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria termin udzielonej gwarancji wg. wzoru z SIWZ
Znaczenie 20,00
  
Kryteria jakość produktów/producenci punktowani wymienieni w zał. nr 1 wg. wzoru z SIWZ
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena wg. wzoru z SIWZ
Znaczenie 30,00
  
Kryteria wysokość upustu/rabatu w % na części nieobjęte zamówieniem podstawowym wg. wzoru z SIWZ
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)