GuidZP400 |
a9589f6b-ee19-4f01-be0d-a03c054e998d
|
Biuletyn |
577109-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
|
Regon |
00027600900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wawel
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-001
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 225 155
|
Zamawiajacy fax |
124 215 177
|
Zamawiajacy email |
zamek@wawel.org.pl
|
Adres strony url |
www.wawel.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wawel.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.; kurier, poczta, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, budynek Wawel 8, 31-001 Kraków, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego.
|
Numer referencyjny |
DZP-282-5/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w tym:
A. Laptop 1 (i5/RAM16GB/SSD512GB) - 10 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 36 miesięcy - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert;
B. Laptop 2 (i5/RAM8GB/SSD512GB) - 30 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 36 miesięcy - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert;
C. Stacja graficzna - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 36 miesięcy - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert;
D. Monitor graficzny 27” - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 36 miesięcy;
E. Serwer rack - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 36 miesięcy - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert;
F. Stacje dokujące - 10 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 36 miesięcy - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert;
Wymagania ogólne dotyczące całości dostawy: Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być przystosowane do zasilania zgodnego z polskimi normami i muszą być dostarczone z odpowiednimi przewodami zasilającymi.
Sprzęt dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia musi pochodzić z kanałów dystrybucyjnych autoryzowanych przez producentów, nie dopuszcza się dostawy zamienników z innych kanałów dystrybucyjnych. Dostarczony sprzęt musi być sprzętem nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu pochodzącego z innych zamówień lub projektów, w tym odnawianego przez producenta.
Wszystkie wymagające tego urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą mieć zainstalowane odpowiednie oprogramowanie, muszą być skonfigurowane oraz uruchomione w sposób umożliwiający zamawiającemu przetestowanie wszystkich ich elementów
i funkcjonalności pod kątem prawidłowego funkcjonowania. Czynności te mogą być
wykonane przed dostawą w obecności przedstawiciela zamawiającego lub po dostawie sprzętu, ale przed podpisaniem protokołu odbioru. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń typu refurbished. W przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), Wykonawca winien przedłożyć dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U.2020 poz.509 t.j. ustawa z dnia 29.11.2000 r. ) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty:
a.) Oświadczenie dotyczące spełnienia przez oferowany sprzęt komputerowy wszystkich wymaganych parametrów wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną (załącznik nr 1 a) do formularza ofertowego). proponowanego sprzętu (należy podać nazwę i/lub symbol oferowanego sprzętu w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości wraz z wymienionymi nazwami poszczególnych podzespołów),
b) Wydruki ze strony: http://www.passmark.com/products/pt.htm z datą nie późniejszą niż 3 dni przed dniem składania ofert ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów (potwierdzające osiągniecie przez procesory określonej liczby punktów).Wydruki strony muszą być podpisane przez Wykonawcę,
c) Certyfikaty na potwierdzenie spełniania wymaganych parametrów oferowanego sprzętu:
− Dokument poświadczający, że sprzęt jest wyprodukowany przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważną, w zakresie co najmniej produkcji/rozwoju urządzeń komputerowych,
− Dokument poświadczający, że sprzęt jest wyprodukowany przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001:2008 lub równoważną, w zakresie co najmniej produkcji/rozwoju urządzeń komputerowych
− Dokumenty poświadczające, że sprzęt posiada deklaracje zgodności CE,
− Dokumenty poświadczające, że sprzęt spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 lub nowszej – wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu sprzętu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov,
− Dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w zakresie zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia lub deklaracji zgodności wystawionych przez producenta jednostki,
− Potwierdzenie kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ);
2) Wypełnione i podpisane (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ) stanowiące oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia z postępowania;
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (czytelne podpisy, lub parafa i pieczęcie imienne), lub mieć postać aktu notarialnego lub potwierdzonej notarialnie kopii;
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - w oryginale;
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej i w okolicznościach w okolicznościach określonych w niniejszym paragrafie, tj. w przypadku:
a) działania siły wyższej rozumianej, jako zdarzenie nagłe o charakterze zewnętrznym, którego żadna ze Stron Umowy nie mogła przewidzieć i na które żadna ze Stron Umowy nie ma wpływu, lub innych okoliczności, których nie można było przewidzieć albo wystąpienia stanu wyższej konieczności;
b) wystąpienia okoliczności związanych z sytuacją epidemiologiczną;
(W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt a) lub b) Strony, jeżeli będzie to konieczne, doliczą niezbędny, możliwie najkrótszy czas do terminu wskazanego w § 4 nin. Umowy, ewentualnie dokonają uzasadnionej zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia).
c) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zaniechania lub rezygnacji z wykonania danego zakresu objętego Przedmiotem Umowy albo uzasadnionego okolicznościami faktycznymi zwiększenia zakresu lub sposobu wykonania Przedmiotu Umowy. Wówczas wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone lub zwiększone odpowiednio do rzeczywiście wykonanego zakresu Przedmiotu Umowy. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmniejszenie lub zwiększenie kwoty wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu propozycji cenowej i uzyskania jego akceptacji dla takiej zmiany;
d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie Przedmiotu Umowy lub jego części staje się bezprzedmiotowe;
e) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie Przedmiotu Umowy lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji Przedmiotu Umowy;
f) innych zmian w zakresie realizacji Przedmiotu Umowy, w tym polegających na zamianie jego elementów lub parametrów na elementy lub parametry o lepszych lub/i odpowiedniejszych cechach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany wynagrodzenia albo terminu lub sposobu wykonania Przedmiotu Umowy;
g) ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust 1 pkt g, tj.: ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług, Wykonawca w celu dokonania zmiany wysokości należnego mu wynagrodzenia umownego, przedstawi na piśmie propozycje zmiany niniejszej Umowy wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia takich zmian.
3. Zwiększenie wynagrodzenia umownego przysługującego Wykonawcy, o którym mowa w ust. 2 dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów wykonania Przedmiotu Umowy.Sposób dokonywania zmian.
Każda ze stron może zgłosić potrzebę zmiany niniejszej umowy poprzez pisemny wniosek do drugiej ze strony, złożony z odpowiednim wyprzedzeniem dla danej zmiany, tj. minimum 3 dni przed planowanym
wprowadzeniem zmian, pisemnie z powołaniem się na wystąpienie jednego z w/w warunków i z podaniem opisu proponowanej zmiany. Wniosek taki winien zawierać wskazanie skutków finansowych i terminowych zmiany. Jeśli strony dojdą do porozumienia co do potrzeby i treści zmiany umowy, mogą dokonać takiej zmiany wyłącznie w formie aneksu do niniejszej umowy. Inne zmiany umowy strony mogą wprowadzić zgodnie z Prawem
Zamówień Publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 UST. 1 I 2 ROZPORZĄDZENIA 2016/679
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 5, 31 - 001 Kraków, telefon nr 12 422 51 55, fax: (12) 421 51 77, adres strony internetowej: http://wawel.krakow.pl, adres e-mail: zamek@wawel.org.pl;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zamku Królewskim na Wawelu - Państwowych Zbiorach Sztuki jest Maciej Rymaszewski, kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wawel.org.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego - nr postępowania: DZP-282-5/20";
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, jednakże gdyby wymagało to niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;
− na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,
o których mowa w art. 18 ust.
2 rozporządzenia 2016/679, wystąpienie z takim żądaniem, nie ogranicza przetwarzania Pani/Pana danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
− na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
Jeżeli z przepisów prawa lub umowy zawartej przez Zamawiającego obowiązek przechowywania dokumentacji postępowania będzie dłuższy niż określony w art. 97 ust. 1 Pzp, dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane przez ten okres. Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.
|