GuidZP400 |
c2e5e799-7084-428e-bb70-12598900038d
|
Biuletyn |
577359-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
|
Regon |
77090151100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Hubalczyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
59 8460620, 8460621
|
Zamawiajacy fax |
598 460 621
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital.slupsk.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach umowy nr 72/U-ROPS-EFS/2020 o udzielenie grantu na realizację wsparcia pracowników domów pomocy społecznej/ zakładów opiekuńczo-leczniczych/ zakładów pielęgnacyjno- opiekuńczych/ hospicjów w walce z epidemią COVID-19 w ramach projektu „Pomorskie S.O.S”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.szpital.slupsk.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.szpital.slupsk.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Hubalczyków 1, budynek administracji – sekretariat Zarządu, pokój nr 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego-72/PN/2020
|
Numer referencyjny |
72/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 4 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
21441,12
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Opis Przedmiotu Zamówienia Część nr III IDW - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH- dla części na którą składana jest oferta.
b) karty katalogowe / foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i części zamówienia dotyczą – Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy były na płycie CD.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy
w następujących sytuacjach:
1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie:
W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiązania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiającego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6555,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4836,12
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7200,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2850,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
|
| |