Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego-72/PN/2020

Data publikacji 2020-08-25
Data zakończenia 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577359-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 4 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c2e5e799-7084-428e-bb70-12598900038d
Biuletyn 577359-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Regon 77090151100000
Zamawiajacy adres ulica Hubalczyków
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 8460620, 8460621
Zamawiajacy fax 598 460 621
Zamawiajacy email zp@szpital.slupsk.pl
Adres strony url www.szpital.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach umowy nr 72/U-ROPS-EFS/2020 o udzielenie grantu na realizację wsparcia pracowników domów pomocy społecznej/ zakładów opiekuńczo-leczniczych/ zakładów pielęgnacyjno- opiekuńczych/ hospicjów w walce z epidemią COVID-19 w ramach projektu „Pomorskie S.O.S”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.szpital.slupsk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.szpital.slupsk.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Hubalczyków 1, budynek administracji – sekretariat Zarządu, pokój nr 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego-72/PN/2020
Numer referencyjny 72/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 4 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 21441,12
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Opis Przedmiotu Zamówienia Część nr III IDW - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH- dla części na którą składana jest oferta. b) karty katalogowe / foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i części zamówienia dotyczą – Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy były na płycie CD.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie: W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiązania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiającego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6555,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4836,12
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2850,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)