GuidZP400 |
4c0f4de2-ed92-4e3c-94af-89688d690527
|
Biuletyn |
578183-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Paderewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łańcut
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 240 231
|
Zamawiajacy fax |
172 252 302
|
Zamawiajacy email |
szpital_lancut@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.cm-lancut.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.cm-lancut.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.cm-lancut.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.cm-lancut.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA RĘCZNIKÓW PAPIEROWYCH, PAPIERU TOALETOWEGO, CZYŚCIWA I MOPA
|
Numer referencyjny |
SZP/380/23/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
„ZAKUP I DOSTAWA RĘCZNIKÓW PAPIEROWYCH, PAPIERU TOALETOWEGO, CZYŚCIWA I MOPA”
Opis części zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 2, tj. w załączniki od numeru 2. do numeru 2.4, czyli w formularze asortymentowo – cenowe (excel).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów (zadań):
PAKIET NR I – RĘCZNIKI KUCHENNE I PAPIER TOALETOWY – Załącznik nr 2
PAKIET II– RĘCZNIKI PAPIEROWE ZZ – Załącznik nr 2.1
PAKIET III– RĘCZNIKI PAPIEROWE – Załącznik nr 2.2
PAKIET IV – CZYŚCIWO – Załącznik nr 2.3
PAKIET V – MOP JEDNORAZOWY UŻYTKU – Załącznik nr 2.4
Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety (zadania).
W poszczególnym pakiecie, czyli w każdym formularzu asortymentowo – cenowym muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w danym Załączniku Nr 2÷2.4 w spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej.
Termin i realizacja zamówienia:
1.Dostawy przedmiotu zamówienia, czyli ręczniki papierowe, papier toaletowy, czyściwo i mopa odbywać się będzie stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut z dopiskiem „Magazyn.
2.Dostawy przedmiotu zamówienia, czyli ręczniki papierowe, czyściwo i mydło – odbywać się będą przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00.
3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach
od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt.
4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych.
5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia.
6Zamówienia będzie składał Kierownik Magazynu lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
Termin płatności:
Płatność za realizację cząstkową tj. za dostawę przedmiotu zamówienia zakup i dostawę ręczników papierowych, papieru toaletowego, czyściwa i mypa będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Magazynu i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
1.Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b. Ustawy dotyczące: 1)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;3)Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, czy zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający w tym przypadku wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 3).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1.Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b. Ustawy dotyczące: 1)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;3)Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, czy zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający w tym przypadku wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 3).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b. Ustawy dotyczące: 1)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;3)Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, czy zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający w tym przypadku wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 3).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia:
1.Zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych do oferty każdy z Wykonawców zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3, w którym Wykonawca wstępnie potwierdzi, że:
1)nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1. pkt 12 – 22 Ustawy Pzp,
2)spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 – Ustawy Pzp.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1
Ustawy – Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o zamówienie. Złożone oświadczenie ma potwierdzić, spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy zmieścili informacje o podwykonawcach
w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. A. ppkt. 1. Specyfikacji, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 – 6 Ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia,
w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Specyfikacji, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej itp.) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich
w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
Każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z sesji otwarcia ofert) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1. pkt 23 Ustawy.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór stanowi Załącznik Nr 4 niniejszej specyfikacji.
W przypadku, gdy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego zostanie złożona tylko jedna oferta – Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, ponieważ powiązania z innym Wykonawcą nie będą prowadzić do zakłócenia konkurencji.
B. Wykaz innych wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą, brak których spowoduje odrzucenie oferty:
1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do oferty.
2.Wypełnione formularze asortymentowo – cenowe (excel) – Załączniki Nr 2÷2.4 do oferty. Do oferty przetargowej należy dołączyć tylko te formularze asortymentowo – cenowe, na które Wykonawca składa ofertę. Zaoferowane produkty muszą spełniać wymagania określone w formularzach asortymentowo – cenowych
3.W celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawców materiałów informacyjnych, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę, tj. takich dokumentów jak: katalogów lub opisów technicznych lub fotografii lub materiałów informacyjnych, w których będą zawarte informacje potwierdzające jednoznacznie zgodność zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, czyli w Załącznikach Nr 2÷2.4. Dokumenty te powinny być sporządzone przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela – Załącznik Nr 5 do oferty.
Dokumenty te Wykonawca może złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych
„za zgodność z oryginałem”.
Dokumenty te powinny być złożone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.
4.Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w formie oryginału o posiadaniu certyfikatu ekologicznego, kart technicznych itp., atestu dopuszczającego do kontaktu z żywnością wraz z oświadczeniem, że przed i po podpisaniu umowy na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odpowiednie dokumenty – Załącznik Nr 6 do oferty. Wzór oświadczenia zawarty jest w niniejszej Specyfikacji.
5.Pełnomocnictwa do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone – Załącznik Nr 7 do oferty. (jeżeli dotyczy)
6.Wykazu części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom –
– Załącznik Nr 8 do oferty (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie.
Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” powinno być w formie pisemnej.
Wszystkie dokumenty winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”.
Składając dokumenty w formie kserokopii należy wpisać słowa np.: „poświadczam za zgodność
z oryginałem” lub „za zgodność z oryginałem” – „data” i podpisać.
W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
2.1W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu zaoferowanego w formularzu asortymentowo – cenowym będącego przedmiotem umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych, bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej przedstawionej w ofercie w Załączniku/ach Nr … do umowy lub niższej po wcześniejszym powiadomieniu telefonicznym i pisemnym uzasadnieniu zamiany przez Wykonawcę oraz po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
2.2W przypadku zmiany stawki podatku VAT.
1)w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy ceny brutto zostaną zmienione w dniu wejścia w życie stosownych przepisów w formie aneksu do umowy;
2)w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
2.3W przypadku zmian cen przez producenta.
3.Wykonawca występujący z inicjatywą zmiany cen zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze zmiany cen wraz z przedstawieniem przez stosownej kalkulacji zawierającej rachunkowe uzasadnienie nowych cen oraz stosownych dokumentów uwierzytelniających tą zmianę.
4.Zmiana cen, o których mowa w ust. 2 pkt 2.3. może nastąpić nie wcześniej niż od 1 – go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym Wykonawca wystąpił z propozycją zmian i nie wcześniej niż od dnia podpisania stosownego dokumentu.
5.Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w każdym czasie.
6.Zmiana określonego w § 4 ust. 2 numeru konta bankowego Wykonawcy wymaga dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR I – RĘCZNIKI KUCHENNE I PAPIER TOALETOWY – Załącznik nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ręczniki kuchenne i papier toaletowy określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2. Ilość pozycji 3 Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET II– RĘCZNIKI PAPIEROWE ZZ – Załącznik nr 2.1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ręczniki papierowe ZZ określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2.1. Ilość pozycji 1 Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET III– RĘCZNIKI PAPIEROWE – Załącznik nr 2.2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ręczniki papierowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2.2. Ilość pozycji 1 Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET IV – CZYŚCIWO – Załącznik nr 2.3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Czyściwo określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2.3. Ilość pozycji 1 Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET V – MOP JEDNORAZOWY UŻYTKU – Załącznik nr 2.4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mop jednorazowy użytku określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2.4. Ilość pozycji 1 Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
|
| |