„Projektowanie i rozbudowa szkoły w Nowych Iganiach (2019s-2020)”

Data publikacji 2020-08-27
Data zakończenia 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Gmina Siedlce
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578509-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393140006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres prac obejmuje:
Dostawa urządzeń technologii kuchni na podstawie dokumentacji projektowej. Wykonanie robót wykończeniowych, braków i robót naprawczych zgodnie z dokumentacją budowlaną. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.
1) Zakup i montaż urządzeń i przyborów właściwych dla danego rodzaju instalacji,
2) Zakup i montaż wyposażenia urządzeń technologii kuchni zgodnie z tabelą nr 2 „WYPOSAŻENIE TECHNOLOGICZNE” wskazanej na rysunku RZUT PARTERU,
3) Wykonanie wszystkich robót naprawczych i wykończeniowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym robót niewykonanych, zgodnie ze spisaną listą braków i nieprawidłowości spisaną dnia 17.08.2020 r.,
4) Wykonanie zagospodarowania terenu,
5) Oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów wymagających oznakowania,
6) Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
7) Wykonanie systemowych przejść ppoż. w instalacji przez strefy budynku,
8) Wyposażenie obiektu w niezbędne urządzenia ppoż. (np. gaśnice) oraz elementy oznakowania dróg ewakuacyjnych i inne elementy wynikające z w/w instrukcji,
9) Wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób, m.in. natężenia światła w tym ewakuacyjnego, badanie powietrza, wody, ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej, szczelności instalacji wod.-kan. i c.o., pomiary elektryczne i instalacji odgromowej, ekspertyzy kominiarskie, sprawność systemów ppoż., płukania sieci, rozruchów instalacji i urządzeń – w tym instalacji co na zimno i na gorąco po rozpoczęciu sezonu grzewczego oraz wszystkich innych badań i prób niezbędnych do użytkowania obiektu,
10) Obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej,
11) Opracowanie dokumentacji powykonawczej,
12) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.
2. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Wykonawca powinien:
1) zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót,
2) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych dokumentacji projektowej,
3) prowadzić dokumentację budowy, m.in. dziennik budowy(robót),
4) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
5) wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcie umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca,
6) wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy,
7) wykonawca zapewni stałą i pełna obsługę geodezyjną, geologiczną dla realizacji zadania,
8) wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z przedstawicielami Inwestora,
9) wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu
w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym,
10) wykonawca zapewni udział w wykonywaniu zadania osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, m.in. budowlana, sanitarna, elektryczna,
11) wykonać wszystkie roboty naprawcze, wykończeniowe i inne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót przez Inwestora,
12) opracować instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla w/w zakresu robót wynikającego
z dokumentacji projektowej,
13) wyposażyć w niezbędne urządzenia ppoż. (np. gaśnice) oraz elementy oznakowania dróg ewakuacyjnych, oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów wymagających oznakowania i inne elementy wynikające z w/w instrukcji,
14) wykonać zabezpieczenia systemowe przejść instalacji (sanitarnych i elektrycznych) przez ściany / stropy oddzielenia przeciwpożarowego,
15) wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób, m.in. natężenia światła w tym ewakuacyjnego, badanie powietrza, wody, ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej, szczelności instalacji wod.-kan. i c.o., pomiary elektryczne i instalacji odgromowej, ekspertyzy kominiarskie, sprawność systemów ppoż., płukania sieci, rozruchów instalacji i urządzeń oraz wszystkich innych badań i prób niezbędnych do użytkowania obiektu
i przeprowadzenia odbioru obiektu zgodnie z art. 54-57 Prawa Budowlanego,
16) wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane
z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również związane z organizacją, utrzymaniem i późniejszą likwidacją placu budowy oraz inne koszty towarzyszące np.: robót przygotowawczych, porządkowych, naprawczych
i odtworzeniowych koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i koszty uzyskania niezbędnych decyzji,
17) opracować dokumentacje powykonawczą w formie papierowej (1 egz.) i elektronicznej
(1 egz.), min. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza 2 egz., kosztorys powykonawczy 2 egz.,
18) wykonawca odtworzy tereny biologicznie czynne poprzez zasiew trawy na podłożu
z ziemi humusowej,
19) montaż urządzeń i przyborów właściwych dla danego rodzaju instalacji,
20) wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwienie i/lub magazynowane
w sposób „przyjazny środowisku” (o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach.
3. UWAGA: Zamawiający informuje, że prace związane z wykonaniem parkingów są wyłączone z zakresu zamówienia.
4. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zostały użyte nazwy handlowe materiałów, nazwy własne materiałów i ich producentów to są one przykładowe i nie stanowią one nakazu ich stosowania. Jeżeli w dokumentacji posłużono się nazwami handlowymi to posłużono się nimi w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Opisy takie należy traktować jako parametry minimalne. W takim wypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, za które uważa się rozwiązania posiadające parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego.
Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza użycie innych równoważnych rozwiązań, produktów, materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych i nie niższych od wskazanych przez Zamawiającego.
Za parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego, Zamawiający uzna rozwiązania posiadające parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający, które to parametry i poziomy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego lub parametry wyższe niż wymagane przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy.
Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
Termin „dostawa” jest równoznaczny z dostarczeniem odpowiedniego produktu
na wskazane miejsce, rozładunek oraz montaż.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31cdaca7-2f0b-4a02-9705-bfd3c961220b
Biuletyn 578509-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Siedlce
Regon 71158255200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Asłanowicza
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 633 25 40 wew. 56
Zamawiajacy fax 256 323 630
Zamawiajacy email gmina@gminasiedlce.pl
Adres strony url www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą lub osobiście na adres Urzędu Gminy Siedlce
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ulica M. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, biuro podawcze (parter)
Nazwa nadana zamowieniu „Projektowanie i rozbudowa szkoły w Nowych Iganiach (2019s-2020)”
Numer referencyjny OZF.271.84.2020.JGG
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zakres prac obejmuje: Dostawa urządzeń technologii kuchni na podstawie dokumentacji projektowej. Wykonanie robót wykończeniowych, braków i robót naprawczych zgodnie z dokumentacją budowlaną. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego. 1) Zakup i montaż urządzeń i przyborów właściwych dla danego rodzaju instalacji, 2) Zakup i montaż wyposażenia urządzeń technologii kuchni zgodnie z tabelą nr 2 „WYPOSAŻENIE TECHNOLOGICZNE” wskazanej na rysunku RZUT PARTERU, 3) Wykonanie wszystkich robót naprawczych i wykończeniowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym robót niewykonanych, zgodnie ze spisaną listą braków i nieprawidłowości spisaną dnia 17.08.2020 r., 4) Wykonanie zagospodarowania terenu, 5) Oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów wymagających oznakowania, 6) Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 7) Wykonanie systemowych przejść ppoż. w instalacji przez strefy budynku, 8) Wyposażenie obiektu w niezbędne urządzenia ppoż. (np. gaśnice) oraz elementy oznakowania dróg ewakuacyjnych i inne elementy wynikające z w/w instrukcji, 9) Wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób, m.in. natężenia światła w tym ewakuacyjnego, badanie powietrza, wody, ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej, szczelności instalacji wod.-kan. i c.o., pomiary elektryczne i instalacji odgromowej, ekspertyzy kominiarskie, sprawność systemów ppoż., płukania sieci, rozruchów instalacji i urządzeń – w tym instalacji co na zimno i na gorąco po rozpoczęciu sezonu grzewczego oraz wszystkich innych badań i prób niezbędnych do użytkowania obiektu, 10) Obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, 11) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, 12) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego. 2. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wykonawca powinien: 1) zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót, 2) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych dokumentacji projektowej, 3) prowadzić dokumentację budowy, m.in. dziennik budowy(robót), 4) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 5) wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcie umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca, 6) wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy, 7) wykonawca zapewni stałą i pełna obsługę geodezyjną, geologiczną dla realizacji zadania, 8) wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z przedstawicielami Inwestora, 9) wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym, 10) wykonawca zapewni udział w wykonywaniu zadania osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, m.in. budowlana, sanitarna, elektryczna, 11) wykonać wszystkie roboty naprawcze, wykończeniowe i inne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót przez Inwestora, 12) opracować instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla w/w zakresu robót wynikającego z dokumentacji projektowej, 13) wyposażyć w niezbędne urządzenia ppoż. (np. gaśnice) oraz elementy oznakowania dróg ewakuacyjnych, oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów wymagających oznakowania i inne elementy wynikające z w/w instrukcji, 14) wykonać zabezpieczenia systemowe przejść instalacji (sanitarnych i elektrycznych) przez ściany / stropy oddzielenia przeciwpożarowego, 15) wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób, m.in. natężenia światła w tym ewakuacyjnego, badanie powietrza, wody, ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej, szczelności instalacji wod.-kan. i c.o., pomiary elektryczne i instalacji odgromowej, ekspertyzy kominiarskie, sprawność systemów ppoż., płukania sieci, rozruchów instalacji i urządzeń oraz wszystkich innych badań i prób niezbędnych do użytkowania obiektu i przeprowadzenia odbioru obiektu zgodnie z art. 54-57 Prawa Budowlanego, 16) wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również związane z organizacją, utrzymaniem i późniejszą likwidacją placu budowy oraz inne koszty towarzyszące np.: robót przygotowawczych, porządkowych, naprawczych i odtworzeniowych koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i koszty uzyskania niezbędnych decyzji, 17) opracować dokumentacje powykonawczą w formie papierowej (1 egz.) i elektronicznej (1 egz.), min. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza 2 egz., kosztorys powykonawczy 2 egz., 18) wykonawca odtworzy tereny biologicznie czynne poprzez zasiew trawy na podłożu z ziemi humusowej, 19) montaż urządzeń i przyborów właściwych dla danego rodzaju instalacji, 20) wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwienie i/lub magazynowane w sposób „przyjazny środowisku” (o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach. 3. UWAGA: Zamawiający informuje, że prace związane z wykonaniem parkingów są wyłączone z zakresu zamówienia. 4. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zostały użyte nazwy handlowe materiałów, nazwy własne materiałów i ich producentów to są one przykładowe i nie stanowią one nakazu ich stosowania. Jeżeli w dokumentacji posłużono się nazwami handlowymi to posłużono się nimi w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Opisy takie należy traktować jako parametry minimalne. W takim wypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, za które uważa się rozwiązania posiadające parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza użycie innych równoważnych rozwiązań, produktów, materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych i nie niższych od wskazanych przez Zamawiającego. Za parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego, Zamawiający uzna rozwiązania posiadające parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający, które to parametry i poziomy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego lub parametry wyższe niż wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Termin „dostawa” jest równoznaczny z dostarczeniem odpowiedniego produktu na wskazane miejsce, rozładunek oraz montaż. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.
Cpv glowny przedmiot 39314000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30.09.2020 r. wraz z odbiorem końcowym oraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 6.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.2. Ponieważ Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda złożenia do oferty oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. 6.3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. 6.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6.5. Zamawiający informuje, że stosowanie do art. 24 ust. 11 Ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.5. składa każdy z Wykonawców. 10.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 10.2. Pożądane jest, aby wszystkie zapisane strony oferty były kolejno ponumerowane. 10.3. Ofertę należy złączyć w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. 10.4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium 10.5. Stosownie do art. 36b ust. 1 Ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, w treści oferty – załącznik nr 1 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 8.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 8.2. Zamawiający określa wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 8.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce, nr 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: „Projektowanie i rozbudowa szkoły w Nowych Iganiach (2019s-2020)”. 8.6. Termin wniesienia wadium upływa dnia 04.09.2020 r. o godz. 09:30. 8.7. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.8. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. 8.9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 16.1. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w Załączniku nr 4 specyfikacji. 16.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) dopuszcza się zmianę terminu realizacji o okres do 30 dni na podstawie zgodnej woli stron.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)