Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze budowlanym
i administracyjno - usługowym w szkołach ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy Części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
I. w ramach Części I przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni budowlanej w Zespole Szkół im. św. Kingi w Łącku w:
1) Wiertła do stali - 3 komplety
2) Wiertła do betonu - 3 komplety
3) Klucze zbrojarskie - 3 komplety
4) Wiertarko – wkrętarka - 3 szt.
II. w ramach Części II przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni budowlanej
i dokumentacji technicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy - Zdroju w:
1) Betoniarka - 2 szt.
2) Wiertarko – wkrętarka - 1 szt.
3) Mieszadła elektryczne - 3 szt.
4) Dalmierz laserowy - 5 szt.
5) Przecinarka do kostki - 1 szt.
6) Wibrator mechaniczny buławowy do betonu - 1 szt.
7) Zagęszczarka - 1 szt.
8) Paca do zacierania - 15 szt.
9) Młotek brukarski - 15 szt.
10) Łata murarska - 5 szt.
11) Poziomica klasyczna - 5 szt.
12) Kastra budowlana - 5 szt.
III. w ramach Części III przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni ekonomicznej w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w:
1) Kasa fiskalna z czytnikiem kart płatniczych - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim.
Zamawiający wymaga, by na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił minimum 2 lata gwarancji (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - zarówno dla personelu dydaktycznego odpowiednio Zespołu Szkół im. św. Kingi w Łącku (Część I), Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy - Zdroju (Część II) i Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu (Część III) oraz uczniów tych szkół.
Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Zasady dostawy Części I zamówienia:
a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. św. Kingi w Łącku, 33-390 Łącko 26.
b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie
o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem.
c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00.
d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo.
e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zasady dostawy Części II zamówienia:
a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy – Zdroju, ul. Nadbrzeżna 3, 33-380 Krynica – Zdrój.
b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem.
c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00.
d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo.
e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zasady dostawy Części III zamówienia:
a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu,
ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz.
b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem.
c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00.
d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo.
e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projektach umów, stanowiący odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części I), Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części II), ), Załącznik nr 4c do SIWZ (dla Części III).
|
GuidZP400 |
bd92d82f-7e7b-4a62-95cf-3fbf166fe568
|
Biuletyn |
578325-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
|
Regon |
49189318000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 18 41 41 600
|
Zamawiajacy fax |
+48 18 41 41 700
|
Zamawiajacy email |
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
|
Adres strony url |
www.bip.nowosadecki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn.nowosadecki
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zamówienie na dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze budowlanym i administracyjno - usługowym w szkołach ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”.
|
Numer referencyjny |
ZP.272.17.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie zastrzega sobie prawa do udzielenia łącznie Części lub grup Części.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby Części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze budowlanym
i administracyjno - usługowym w szkołach ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy Części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
I. w ramach Części I przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni budowlanej w Zespole Szkół im. św. Kingi w Łącku w:
1) Wiertła do stali - 3 komplety
2) Wiertła do betonu - 3 komplety
3) Klucze zbrojarskie - 3 komplety
4) Wiertarko – wkrętarka - 3 szt.
II. w ramach Części II przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni budowlanej
i dokumentacji technicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy - Zdroju w:
1) Betoniarka - 2 szt.
2) Wiertarko – wkrętarka - 1 szt.
3) Mieszadła elektryczne - 3 szt.
4) Dalmierz laserowy - 5 szt.
5) Przecinarka do kostki - 1 szt.
6) Wibrator mechaniczny buławowy do betonu - 1 szt.
7) Zagęszczarka - 1 szt.
8) Paca do zacierania - 15 szt.
9) Młotek brukarski - 15 szt.
10) Łata murarska - 5 szt.
11) Poziomica klasyczna - 5 szt.
12) Kastra budowlana - 5 szt.
III. w ramach Części III przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni ekonomicznej w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w:
1) Kasa fiskalna z czytnikiem kart płatniczych - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim.
Zamawiający wymaga, by na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił minimum 2 lata gwarancji (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - zarówno dla personelu dydaktycznego odpowiednio Zespołu Szkół im. św. Kingi w Łącku (Część I), Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy - Zdroju (Część II) i Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu (Część III) oraz uczniów tych szkół.
Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Zasady dostawy Części I zamówienia:
a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. św. Kingi w Łącku, 33-390 Łącko 26.
b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie
o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem.
c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00.
d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo.
e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zasady dostawy Części II zamówienia:
a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy – Zdroju, ul. Nadbrzeżna 3, 33-380 Krynica – Zdrój.
b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem.
c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00.
d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo.
e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zasady dostawy Części III zamówienia:
a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu,
ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz.
b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem.
c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00.
d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo.
e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projektach umów, stanowiący odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części I), Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części II), ), Załącznik nr 4c do SIWZ (dla Części III).
|
Cpv glowny przedmiot |
43830000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zarówno w przypadku Części I, Części II i Części III zamówienie należy wykonać w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy. Zamawiający nie będzie żądał takich oświadczeń lub dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie żądał takich oświadczeń lub dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożony w sposób określony w pkt 12.I lit. a) SIWZ (formularz należy wypełnić w stosunku do tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę), b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ (OSWIADCZENIE.doc), sporządzone, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone wraz z ofertą w sposób określony w pkt 12.I lit. a) SIWZ. 2. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, tj. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny mieć formę dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę wraz z oświadczeniem i innymi wymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby każdy dokument zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona. 3. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
4. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu wykonawcy. Załączone do oferty dokumenty lub oświadczenia powinny być przedstawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y wskazaną/e w pkt 15 ppkt 5 SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/-ych pełnomocnictwa lub w formie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa lub przez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio z pełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów, zamawiający dokona w pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowania wykonawcy) w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacji lub jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia stosownych pełnomocnictw. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli i wiedzy oraz poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych elektronicznych kopii dokumentów składanych w postępowaniu. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielających pełnomocnictwa lub w elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki dedykowanej dla niniejszego postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to określa w szczególności: (a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały zamieszczone
w projektach umów, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części I), Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części II), Załącznik nr 4c do SIWZ (dla Części III).
Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie wystąpienia: a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji), c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d) przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron, które w szczególności dotyczyć będą uwarunkowań formalno-prawnych. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpływa na zmianę wynagrodzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. W sytuacji wystąpienia okoliczności, o których wyżej mowa, każda ze stron może wystąpić z wnioskiem zawierającym: a) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, b) uzasadnienie zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień pkt 26 SIWZ podlega unieważnieniu.
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|