Dostawa różnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Fachowcy w swojej branży” oraz wyposażenie pracowni eksploatacji i naprawy pojazdów samochodowych Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Data publikacji 2020-08-27
Data zakończenia 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Brzesku
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Tablice,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble laboratoryjne,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578369-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 424000000, 385480008, 341100001, 349121007, 391211007, 301950002, 391300002, 391136003, 386516009, 302321005, 386521001, 391800007, 310000006, 302372805, 302330001, 297000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu w ramach projektu: „Fachowcy w swojej branży” oraz wyposażenie pracowni eksploatacji i naprawy pojazdów samochodowych Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku – w podziale na 20 części (zadań) wg poniższego zestawienia:
1) Część 1 – podnośnik kolumnowy, linia diagnostyczna, urządzenie do geometrii kół
2) Część 2 – wyważarka do kół, montażownica do kół, podnośnik pneumatyczny typu „bałwanek”, podnośnik hydrauliczny typu „żaba”
3) Część 3 – samochód osobowy
4) Część 4 – próbnik do ustawiania wtrysków, zlewarko - wysysarka do oleju, hydrauliczny ściągacz sprężyn (talerzowy), podnośnik do skrzyni biegów, cęgi pomiarowe AC-DC
5) Część 5 – ręczny wózek paletowy
6) Część 6 – biurka nauczycielskie
7) Część 7 – tablice suchościeralne
8) Część 8 – szafki dla uczniów
9) Część 9 – ławeczki wolnostojące
10) Część 10 - kamera cyfrowa
11) Część 11 – drukarka 3D ze skanerem, urządzenie wielofunkcyjne
12) Część 12 – projektory
13) Część 13 – stoliki uczniowskie, krzesła uczniowskie, fotele komputerowe, stoliki komputerowe
14) Część 14 – stół laboratoryjny z autotransformatorem 3 fazowym, stół elektrotechniczny
15) Część 15 – silnik elektryczny 1 fazowy, silnik elektryczny 3 fazowy
16) Część 16 – zasilacz prądu stałego
17) Część 17 – switche zarządzalne, routery wi-fi, karty sieciowe przewodowe, karty sieciowe bezprzewodowe
18) Część 18 – dysk twardy 1TB – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
19) Część 19 – dron
20) Część 20 – szafa chłodnicza
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 02e39950-b286-4c7d-af18-bfba08d5437b
Biuletyn 578369-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Brzesku
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Głowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Brzesko
Zamawiajacy kod pocztowy 32-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon ,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email sekretariat@powiatbrzeski.pl ,
Adres strony url http://www.powiatbrzeski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „Fachowcy w swojej branży” realizowanego w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia Zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów współfinansowany
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Pełnomocnik Zamawiającego - Anna Studencka
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/spbrzesko,m,330066,2020.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, pokój nr 213 sekretariat II piętro;
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Fachowcy w swojej branży” oraz wyposażenie pracowni eksploatacji i naprawy pojazdów samochodowych Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
Numer referencyjny ZP/2/2020/PZP/F
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu w ramach projektu: „Fachowcy w swojej branży” oraz wyposażenie pracowni eksploatacji i naprawy pojazdów samochodowych Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku – w podziale na 20 części (zadań) wg poniższego zestawienia: 1) Część 1 – podnośnik kolumnowy, linia diagnostyczna, urządzenie do geometrii kół 2) Część 2 – wyważarka do kół, montażownica do kół, podnośnik pneumatyczny typu „bałwanek”, podnośnik hydrauliczny typu „żaba” 3) Część 3 – samochód osobowy 4) Część 4 – próbnik do ustawiania wtrysków, zlewarko - wysysarka do oleju, hydrauliczny ściągacz sprężyn (talerzowy), podnośnik do skrzyni biegów, cęgi pomiarowe AC-DC 5) Część 5 – ręczny wózek paletowy 6) Część 6 – biurka nauczycielskie 7) Część 7 – tablice suchościeralne 8) Część 8 – szafki dla uczniów 9) Część 9 – ławeczki wolnostojące 10) Część 10 - kamera cyfrowa 11) Część 11 – drukarka 3D ze skanerem, urządzenie wielofunkcyjne 12) Część 12 – projektory 13) Część 13 – stoliki uczniowskie, krzesła uczniowskie, fotele komputerowe, stoliki komputerowe 14) Część 14 – stół laboratoryjny z autotransformatorem 3 fazowym, stół elektrotechniczny 15) Część 15 – silnik elektryczny 1 fazowy, silnik elektryczny 3 fazowy 16) Część 16 – zasilacz prądu stałego 17) Część 17 – switche zarządzalne, routery wi-fi, karty sieciowe przewodowe, karty sieciowe bezprzewodowe 18) Część 18 – dysk twardy 1TB – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku 19) Część 19 – dron 20) Część 20 – szafa chłodnicza 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 42400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 11.12.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (dla części nr 5-20) – patrz. pkt 13.10. SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie okresla warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie okresla warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy części nr 1 5.3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 5.3.1. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: Dotyczy części nr: 1 5.3.1.1 Wykonawca składający ofertę w ramach części nr 1 musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną dostawę wraz z montażem/instalacją urządzeń do diagnostyki i/lub naprawy pojazdów samochodowych o wartości nie mniejszej niż: 60 000 zł brutto;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen NIe dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 6.3.2.1.1. dotyczy części 1 - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.1.1. SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3.2.2. dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań stawianych przez Zamawiającego: 6.3.2.2.1. dotyczy części (zadań) nr 1,2,3,4,14 – karty katalogowe i/lub opis techniczny oferowanego sprzętu; UWAGA: Zamawiający nie wymaga, aby z kart katalogowych/opisu technicznego wynikało potwierdzenie wszystkich wymaganych parametrów.
Inne dokumenty niewymienione 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony i podpisany, w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę, formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ (dotyczy części nr 1); 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania znajdują się w załączniku nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.3.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 6.3.2.1.1. dotyczy części 1 - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.1.1. SIWZ 6.3.2.2. dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań stawianych przez Zamawiającego: 6.3.2.2.1. dotyczy części (zadań) nr 1,2,3,4,14 – karty katalogowe i/lub opis techniczny oferowanego sprzętu; UWAGA: Zamawiający nie wymaga, aby z kart katalogowych/opisu technicznego wynikało potwierdzenie wszystkich wymaganych parametrów. 6.3.3. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.2. składane są w ofercie dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących zakresach i przypadkach: 1) zmiany lokalizacji dostaw pod warunkiem dokonania zmian organizacyjnych dotyczących jednostki; 2) zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego; c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że: - wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; - Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn; 3) zmiany części składowych zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami: a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego; c) zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie. 4) W sytuacjach, w zakresie i na warunkach, o jakich mowa w art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – podnośnik kolumnowy, linia diagnostyczna, urządzenie do geometrii kół
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 1 – podnośnik kolumnowy, linia diagnostyczna, urządzenie do geometrii kół 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – wyważarka do kół, montażownica do kół, podnośnik pneumatyczny typu „bałwanek”, podnośnik hydrauliczny typu „żaba”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38548000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 2 – wyważarka do kół, montażownica do kół, podnośnik pneumatyczny typu „bałwanek”, podnośnik hydrauliczny typu „żaba” 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 – samochód osobowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34110000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 3 – samochód osobowy 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 – próbnik do ustawiania wtrysków, zlewarko - wysysarka do oleju, hydrauliczny ściągacz sprężyn (talerzowy), podnośnik do skrzyni biegów, cęgi pomiarowe AC-DC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38548000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 4 – próbnik do ustawiania wtrysków, zlewarko - wysysarka do oleju, hydrauliczny ściągacz sprężyn (talerzowy), podnośnik do skrzyni biegów, cęgi pomiarowe AC-DC 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 – ręczny wózek paletowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34912100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 5 – ręczny wózek paletowy 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6 – biurka nauczycielskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 6 – biurka nauczycielskie 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7 – tablice suchościeralne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 7 – tablice suchościeralne 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8 – szafki dla uczniów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 8 – szafki dla uczniów 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa 9 Część 9 – ławeczki wolnostojące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 9 – ławeczki wolnostojące 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część 10 - kamera cyfrowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 10 - kamera cyfrowa 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część 11 – drukarka 3D ze skanerem, urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 11 – drukarka 3D ze skanerem, urządzenie wielofunkcyjne 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa 1Część 12 – projektory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 12 – projektory 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część 13 – stoliki uczniowskie, krzesła uczniowskie, fotele komputerowe, stoliki komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1Część 13 – stoliki uczniowskie, krzesła uczniowskie, fotele komputerowe, stoliki komputerowe 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część 14 – stół laboratoryjny z autotransformatorem 3 fazowym, stół elektrotechniczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 14 – stół laboratoryjny z autotransformatorem 3 fazowym, stół elektrotechniczny 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część 15 – silnik elektryczny 1 fazowy, silnik elektryczny 3 fazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 15 – silnik elektryczny 1 fazowy, silnik elektryczny 3 fazowy 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część 16 – zasilacz prądu stałego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237280-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 16 – zasilacz prądu stałego 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Część 17 – switche zarządzalne, routery wi-fi, karty sieciowe przewodowe, karty sieciowe bezprzewodowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237280-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 17 – switche zarządzalne, routery wi-fi, karty sieciowe przewodowe, karty sieciowe bezprzewodowe
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Część 18 – dysk twardy 1TB – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 18 – dysk twardy 1TB – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Część 19 – dron
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 19 – dron 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Część 20 – szafa chłodnicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 29700000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 20 – szafa chłodnicza 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)