GuidZP400 |
02e39950-b286-4c7d-af18-bfba08d5437b
|
Biuletyn |
578369-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Brzesku
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Głowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brzesko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@powiatbrzeski.pl ,
|
Adres strony url |
http://www.powiatbrzeski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „Fachowcy w swojej branży” realizowanego w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia Zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów współfinansowany
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Pełnomocnik Zamawiającego - Anna Studencka
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/spbrzesko,m,330066,2020.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, pokój nr 213 sekretariat II piętro;
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa różnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Fachowcy w swojej branży” oraz wyposażenie pracowni eksploatacji i naprawy pojazdów samochodowych Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
|
Numer referencyjny |
ZP/2/2020/PZP/F
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu w ramach projektu: „Fachowcy w swojej branży” oraz wyposażenie pracowni eksploatacji i naprawy pojazdów samochodowych Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku – w podziale na 20 części (zadań) wg poniższego zestawienia:
1) Część 1 – podnośnik kolumnowy, linia diagnostyczna, urządzenie do geometrii kół
2) Część 2 – wyważarka do kół, montażownica do kół, podnośnik pneumatyczny typu „bałwanek”, podnośnik hydrauliczny typu „żaba”
3) Część 3 – samochód osobowy
4) Część 4 – próbnik do ustawiania wtrysków, zlewarko - wysysarka do oleju, hydrauliczny ściągacz sprężyn (talerzowy), podnośnik do skrzyni biegów, cęgi pomiarowe AC-DC
5) Część 5 – ręczny wózek paletowy
6) Część 6 – biurka nauczycielskie
7) Część 7 – tablice suchościeralne
8) Część 8 – szafki dla uczniów
9) Część 9 – ławeczki wolnostojące
10) Część 10 - kamera cyfrowa
11) Część 11 – drukarka 3D ze skanerem, urządzenie wielofunkcyjne
12) Część 12 – projektory
13) Część 13 – stoliki uczniowskie, krzesła uczniowskie, fotele komputerowe, stoliki komputerowe
14) Część 14 – stół laboratoryjny z autotransformatorem 3 fazowym, stół elektrotechniczny
15) Część 15 – silnik elektryczny 1 fazowy, silnik elektryczny 3 fazowy
16) Część 16 – zasilacz prądu stałego
17) Część 17 – switche zarządzalne, routery wi-fi, karty sieciowe przewodowe, karty sieciowe bezprzewodowe
18) Część 18 – dysk twardy 1TB – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
19) Część 19 – dron
20) Część 20 – szafa chłodnicza
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
42400000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 11.12.2020 r.
4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (dla części nr 5-20) – patrz. pkt 13.10. SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie okresla warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie okresla warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy części nr 1
5.3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
5.3.1. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
Dotyczy części nr: 1
5.3.1.1 Wykonawca składający ofertę w ramach części nr 1 musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną dostawę wraz z montażem/instalacją urządzeń do diagnostyki i/lub naprawy pojazdów samochodowych o wartości nie mniejszej niż: 60 000 zł brutto;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
NIe dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę:
6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
6.3.2.1.1. dotyczy części 1 - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.1.1. SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.3.2.2. dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań stawianych przez Zamawiającego:
6.3.2.2.1. dotyczy części (zadań) nr 1,2,3,4,14 – karty katalogowe i/lub opis techniczny oferowanego sprzętu;
UWAGA: Zamawiający nie wymaga, aby z kart katalogowych/opisu technicznego wynikało potwierdzenie wszystkich wymaganych parametrów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
6.1.2. Wypełniony i podpisany, w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę, formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym:
6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ;
6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ (dotyczy części nr 1);
6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania znajdują się w załączniku nr 4 do SIWZ.
6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.3.:
6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia.
6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3.
6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego.
6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części (składane na wezwanie Zamawiającego):
6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej.
6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę:
6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
6.3.2.1.1. dotyczy części 1 - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.1.1. SIWZ
6.3.2.2. dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań stawianych przez Zamawiającego:
6.3.2.2.1. dotyczy części (zadań) nr 1,2,3,4,14 – karty katalogowe i/lub opis techniczny oferowanego sprzętu;
UWAGA: Zamawiający nie wymaga, aby z kart katalogowych/opisu technicznego wynikało potwierdzenie wszystkich wymaganych parametrów.
6.3.3. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.2. składane są w ofercie dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących zakresach i przypadkach:
1) zmiany lokalizacji dostaw pod warunkiem dokonania zmian organizacyjnych dotyczących jednostki;
2) zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
a) zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
b) niezmienności wynagrodzenia umownego;
c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że:
- wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy;
- Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn;
3) zmiany części składowych zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami:
a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
b) pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego;
c) zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu
w porównaniu do części oferowanych pierwotnie.
4) W sytuacjach, w zakresie i na warunkach, o jakich mowa w art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 – podnośnik kolumnowy, linia diagnostyczna, urządzenie do geometrii kół
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42400000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 – podnośnik kolumnowy, linia diagnostyczna, urządzenie do geometrii kół
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 – wyważarka do kół, montażownica do kół, podnośnik pneumatyczny typu „bałwanek”, podnośnik hydrauliczny typu „żaba”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38548000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 – wyważarka do kół, montażownica do kół, podnośnik pneumatyczny typu „bałwanek”, podnośnik hydrauliczny typu „żaba”
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 – samochód osobowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34110000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 – samochód osobowy
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4 – próbnik do ustawiania wtrysków, zlewarko - wysysarka do oleju, hydrauliczny ściągacz sprężyn (talerzowy), podnośnik do skrzyni biegów, cęgi pomiarowe AC-DC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38548000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 4 – próbnik do ustawiania wtrysków, zlewarko - wysysarka do oleju, hydrauliczny ściągacz sprężyn (talerzowy), podnośnik do skrzyni biegów, cęgi pomiarowe AC-DC
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5 – ręczny wózek paletowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34912100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 5 – ręczny wózek paletowy
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6 – biurka nauczycielskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 6 – biurka nauczycielskie
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część 7 – tablice suchościeralne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 7 – tablice suchościeralne
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część 8 – szafki dla uczniów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 8 – szafki dla uczniów
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
9 Część 9 – ławeczki wolnostojące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113600-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 9 – ławeczki wolnostojące
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część 10 - kamera cyfrowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 10 - kamera cyfrowa
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część 11 – drukarka 3D ze skanerem, urządzenie wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 11 – drukarka 3D ze skanerem, urządzenie wielofunkcyjne
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
1Część 12 – projektory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 12 – projektory
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Część 13 – stoliki uczniowskie, krzesła uczniowskie, fotele komputerowe, stoliki komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1Część 13 – stoliki uczniowskie, krzesła uczniowskie, fotele komputerowe, stoliki komputerowe
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Część 14 – stół laboratoryjny z autotransformatorem 3 fazowym, stół elektrotechniczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 14 – stół laboratoryjny z autotransformatorem 3 fazowym, stół elektrotechniczny
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Część 15 – silnik elektryczny 1 fazowy, silnik elektryczny 3 fazowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 15 – silnik elektryczny 1 fazowy, silnik elektryczny 3 fazowy
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Część 16 – zasilacz prądu stałego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237280-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 16 – zasilacz prądu stałego
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Część 17 – switche zarządzalne, routery wi-fi, karty sieciowe przewodowe, karty sieciowe bezprzewodowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237280-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 17 – switche zarządzalne, routery wi-fi, karty sieciowe przewodowe, karty sieciowe bezprzewodowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Część 18 – dysk twardy 1TB – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 18 – dysk twardy 1TB – dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Część 19 – dron
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 19 – dron
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Część 20 – szafa chłodnicza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
29700000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 20 – szafa chłodnicza
3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |