GuidZP400 |
eecbf691-5d5b-40ad-88e0-bc58b3ce0f01
|
Biuletyn |
578541-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Opolskie
|
Regon |
53141242100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
775 416 400,
|
Zamawiajacy fax |
077 54 16 411
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@opolskie.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.opolskie.pl/; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (II p. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020
|
Numer referencyjny |
DOA-IV.272.29.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż krzeseł obrotowych. Ergonomiczne krzesło obrotowe, z możliwością obrotu wokół osi pionowej krzesła o 360 stopni. Przedmiotowe zamówienie realizowane będzie w zakresie podstawowym oraz w zakresie objętym prawem opcji.
Ilość sztuk:
1. W zakresie podstawowym: 70 krzeseł.
2. W zakresie objętym prawem opcji: 10 krzeseł.
W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
50
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiotowe ogłoszenie uwzględnia prawo opcji - opisane m.in. w IPU § 1,3.
dot. pkt. II.8) „§ 3 IPU
Termin realizacji umowy:
1. W zakresie podstawowym: do 50 dni roboczych od daty podpisania umowy.
2. W zakresie prawa opcji: do 50 dni roboczych od daty przekazania Wykonawcy oświadczenia, o którym mowa w § 1 umowy.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
Departament Koordynacji Programów Operacyjnych
ul. Krakowska 38, 45-075 Opole
lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola.”
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
- W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał).
- Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP:
ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1.
ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
- WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm., osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Do oferty należy dołączyć próbkę oferowanego przez Wykonawcę krzesła obrotowego (1 szt.),
Krzesło, które będzie podlegało ocenie przez Zamawiającego musi być zmontowane i gotowe do użytku.
Krzesło dostarczone do oceny ofert musi być opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne określenie Wykonawcy składającego próbkę.
Dostarczone przez Wykonawców próbki krzeseł muszą spełniać wszystkie wymagania postawione w Opisie przedmiotu zamówienia. Oferta Wykonawcy, który nie dostarczy do oceny próbki krzesła lub dostarczy próbkę niespełniającą wymagania SIWZ, zostanie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i odrzucona przez Zamawiającego.
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
„§ 8 IPU
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 w stosunku co do treści oferty Wykonawcy:
1) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania,
2) zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy, w przypadku wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa, wartość netto pozostaje bez zmian,
3) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy polegająca na zastąpieniu danego asortymentu innymi produktami, jeżeli:
1. zmiana jest konieczna ze względu na brak dostępności produktów/surowców niezbędnych do wytworzenia zaoferowanego asortymentu, spowodowanego w szczególności zaprzestaniem produkcji, wystąpieniem siły wyższej;
2. konieczność zmiany jest spowodowana wycofaniem z obrotu na terytorium Unii Europejskiej produktu niezbędnego do wykonania dostawy;
3. zmiana jest uzasadniona w świetle rozwoju technicznego lub technologicznego, czego Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert
– o ile zamienne krzesła charakteryzują się co najmniej taką samą charakterystyką, funkcjonalnością, ergonomią, komfortem jak krzesła zaoferowane pierwotnie w ofercie, a zmiana nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144.
4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|