GuidZP400 |
3064635e-3852-4157-90d9-30b66faa66ed
|
Biuletyn |
578499-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
|
Regon |
290391139
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-375
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 3493500, 3493521,
|
Zamawiajacy fax |
413 493 505
|
Zamawiajacy email |
m.waclawik@zozmswiakielce.pl, s.zak@zozmswiakielce.pl
|
Adres strony url |
www.zozmswiakielce.pl, www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce - Sekretariat pokój B-424
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych i zestawów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
|
Numer referencyjny |
09/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów opatrunkowych i zestawów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach:
Część 1 – Opatrunki jałowe 1, Część 2 – Opatrunki jałowe 2, Część 3 – Opatrunki jałowe 3, Część 4 – Opatrunki specjalistyczne 1, Część 5 – Opatrunki specjalistyczne 2, Część 6 – Zestawy operacyjne, Część 7 – Produkty niejałowe, Część 8 – Opaski niejałowe Część 9 - Pieluchomajtki
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
3.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 186)
4.Przedmiot zamówienia musi być dostarczany w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp), Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty określone w § 7 ust.1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W powyższym przypadku mają zastosowanie przepisy § 7 ust. ust.1 pkt.1 i pkt. 2b), 2, 3 i 4, § 8 w/w Rozporządzenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem. Zaleca się w sposób widoczny (np. kolorowym zakreślaczem) na ww. dokumentach wpisać nr części i pozycję której dotyczą.
2. Dokumentacji producenta zawierającej dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. np.: ulotki, katalogi, prospekty, protokoły badań itp. w stosunku do całego asortymentu, tj. w każdej części zamówienia (pozycji). Dopuszcza się złożenie fragmentów katalogów w języku angielskim lub niemieckim – bez stosownego tłumaczenia. Zaleca się w sposób widoczny (np. kolorowym zakreślaczem) na ww. dokumentach wpisać nr części i pozycję, której dotyczą.
3. Karty danych technicznych dla wszystkich pozycji.
4. Świadectwo producenta na TEX 15 (dla pozycji których dotyczy).
5. Certyfikat ISO potwierdzający spełnienie normy chłonności ISO 11498-1 - dotyczy zadania 9
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: formularz asortymentowo-cenowy, oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne dokumenty, deklarację zgodności CE dla oferowanych wyrobów medycznych oraz w przypadku konieczności pełnomocnictwo
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa może zostać zmieniona w sytuacji:
1. zmiany numeru katalogowego produktu,
2. zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
3. wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego,
4. zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy,
5. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
6. zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
7. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
8. zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności,
9. wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
10. udzielenie przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w aneksie do umowy,
11. niewykorzystania wartości umowy przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
12. Opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
2. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do wynagrodzenia lub jego części, o którym mowa w § 4 ust 1, objętego fakturami wystawionymi po dniu wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
|
IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki jałowe 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych i zestawów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Część 1 – Opatrunki jałowe 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki jałowe 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych i zestawów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Część 2 – Opatrunki jałowe 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki jałowe 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych i zestawów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Część 3 – Opatrunki jałowe 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki specjalistyczne 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych i zestawów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Część 4 – Opatrunki specjalistyczne 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki specjalistyczne 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych i zestawów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Część 5 – Opatrunki specjalistyczne 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych i zestawów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Część 6 – Zestawy operacyjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Produkty niejałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych i zestawów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Część 7 – Produkty niejałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Opaski niejałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych i zestawów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Część 8 – Opaski niejałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pieluchomajtki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych i zestawów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Część 9 - Pieluchomajtki
|
| |