GuidZP400 |
c86bc7da-5bfa-4502-80c7-e34adbfca7e2
|
Biuletyn |
578845-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Szczecinie
|
Regon |
27686000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Staromłyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 315 200,
|
Zamawiajacy fax |
914 315 204
|
Zamawiajacy email |
biuro@muzeum.szczecin.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.muzeum.szczecin.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Konserwatorskie Niebo – zakup wyposażenia dla Pracowni Działu Konserwacji Zbiorów Muzeum Narodowego w Szczecinie” współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.muzeum.szczecin.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w sposób tradycyjny (pisemnie). Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu konserwatorskiego dla Działu Konserwacji Zbiorów Muzeum Narodowego w Szczecinie – zadanie 3
|
Numer referencyjny |
AZ.2710.17.2020.AJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu konserwatorskiego, wyszczególnionego poniżej, dla Działu Konserwacji Zbiorów Muzeum Narodowego w Szczecinie.
Piec ceramiczny – 1szt.
Koło garncarskie profesjonalne – 1szt.
Koło garncarskie szkolne – 2 szt.
Odstojnik do gliny – 1 szt.
Palnik gazowy ręczny – 1szt.
Pochłaniacz pyłu – 2 szt.
Sprzęt musi zostać dostarczony do Działu Konserwacji Zbiorów Muzeum Narodowego w Szczecinie (Szczecin, Wały Chrobrego 3). W ramach dostawy Wykonawca zapewni transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, montaż, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podłączenie, uruchomienie sprzętu, oraz przekazanie następujących dokumentów: potwierdzających udzielenie gwarancji,instrukcji obsługi w języku polskim, certyfikaty CE, innych dokumentów zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Cały przedmiot zamówienia winien być zrealizowany w terminie do 16 tygodni od dnia zawarcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
112
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 30 000 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp;6.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiednio:
1) Informację, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 30 000 zł.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wysokość wadium ustala się w wysokości: 500 zł. Szczegółowe informacje zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia rozdz. XV
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron oraz w przypadkach określonych w pkt 2, wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zawartym w pkt 3.
2. Zmiany umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie:
1) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy z tego tytułu dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do stosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów,
2) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli ulegnie on przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym, nadzwyczajnym i niemożliwym do przewidzenia charakterze, w szczególności takim jak epidemie o skali międzynarodowej, niedobory rynkowe, przedłużający się czas dostawy u producenta, itp.
3) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia się czasu trwania epidemii oraz skutków z tym związanych, w szczególności wstrzymaniem produkcji spowodowanym brakiem pracowników lub materiałów dostępnych na rynku, trudnościami z dostawą (np. przy międzynarodowej dostawie towarów), recesją gospodarczą bądź innymi niewymienionymi powyżej skutkami epidemii.
4) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania terminu dostawy bądź niemożliwości realizacji umowy w wyniku działań osób trzecich.
5) Zmian w zakresie poszczególnych elementów zamówienia, jeżeli w okresie realizacji zamówienia, na rynku pojawi się nowy produkt o parametrach lepszych od zaoferowanego elementu, a zmiana taka zostanie uzgodniona z Zamawiającym i nie wpłynie ona na wartość zamówienia. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy.
6) Aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy.
7) Rezygnacji z części zamówienia w przypadku, gdy uzyskanie określonego elementu nie leży już w interesie Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość tego elementu.
8) Zmiany związane ze zmianami prawa dotyczącego ochrony danych osobowych
3. Ustała się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
1) zmiana nr rachunku bankowego,
2) zmiana osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją umowy,
3) zmiana danych teleadresowych,
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej strony.
|
IV 4 4 data |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|