| GuidZP400 | e9a5d71c-9a85-486a-9e13-1c5924a3d14c | 
							                							                									
						| Biuletyn | 581118-N-2020 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie | 
							                									
						| Regon | 17511575001150 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | Al. Bohaterów Warszawy | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 33 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Szczecin | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 70-340 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | zachodniopomorskie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 91 432 53 00, 91 432 53 71 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 91 484 39 97, 4843873,4325323 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | szczecin@gddkia.gov.pl | 
							                									
						| Adres strony url | www.gddkia.gov.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 1 | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.gddkia.gov.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.gddkia.gov.pl | 
							                							                							                									
						| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny | Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Ofertę w postaci elektronicznej składa się przy użyciu Platformy zakupowej https://gddkia.eb2b.com.pl/ na zasadach opisanych w SIWZ. | 
							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | GDDKiA O/Szczecin, 70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy nr 33, Sekretariat, I piętro, pok. 10 | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Wizualizacja i rejestracja obrazów z kamer zlokalizowanych na sieci dróg krajowych | 
							                									
						| Numer referencyjny | O.Sz.D-3.2413.39.2020 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 2 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wizualizacji i rejestracji obrazów z kamer zlokalizowanych na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie. 
Zamawiający wymaga aby w zakres przedmiotu zamówienia wchodziły następujące elementy:
a)	udostępnienie kamer stanowiących własność Wykonawcy;
b)	montaż kamer we wskazanych lokalizacjach wraz z ich podłączeniem do zasilania z istniejącej sieci energetycznej;
c)	wykonanie strony internetowej - „Podgląd wizyjny dróg krajowych województwa zachodniopomorskiego”
d)	zapewnienie serwera oraz łączności pomiędzy serwerem a kamerami;
e)	przetwarzanie obrazów z kamer i ich prezentację na stronie internetowej na zasadach określonych w pkt. 3;
f)	bieżąca konserwacja i utrzymanie kamer. | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 32333100-7 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 36 | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | a)	Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 
2 usług polegających na wizualizacji oraz uruchomieniu systemu monitoringu wizyjnego terenu otwartego: dróg publicznych lub miast, placów, terenów rekreacyjnych, umożliwiających rejestrację, archiwizację i przetwarzanie obrazów o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda.
Zamawiający nie uzna za spełnianie powyższego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem w zakresie realizacji systemów monitoringu wizyjnego wnętrz: budynków, obiektów przemysłowych, handlowych itp. 
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru usług lub równoważnego dokumentu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunków wskazanych powyżej Wykonawcy wykazują łącznie. | 
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 1 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | a)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; | 
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 
1)     Kosztorys ofertowy  (Tom IV SIWZ); 
2)     Formularz „Kryteria pozacenowe” 
	Niezłożenie Formularza „Kryteria pozacenowe” nie będzie skutkować odrzuceniem oferty.
2. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1)	Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW;
2)  	Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 10.6. IDW; 
3)	Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW,  w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 
Jeżeli oferta jest składana w postaci elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) to zobowiązania, o którym mowa w pkt 10.2. IDW muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do działania w imieniu podmiotu udostępniającego swoje zasoby.
4) 	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
Jeżeli oferta jest składana w postaci elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) to pełnomocnictwo również musi być sporządzone w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez mocodawcę (osobę udzielającą pełnomocnictwa), a nie przez osobę otrzymującą pełnomocnictwo.
Jeżeli pełnomocnictwo zostało udzielone w formie pisemnej, to dopuszczalne jest przedstawienie tego pełnomocnictwa w postaci elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym pełnomocnictwem, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 
Jeżeli oferta jest składana w postaci elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) to dokumenty, z których wynika prawo do jej podpisania lub umocowanie do wystawienia pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub w postaci elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | Zgodnie z Istotnymi Postanowieniami Umowy - Tom II SIWZ. | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2020-09-11T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 10:50 | 
							                									
						| IV 4 4 jezyki | polski | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 | 
							                							                									
						| IV 6 6 | Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Ofertę w postaci elektronicznej składa się przy użyciu Platformy zakupowej https://gddkia.eb2b.com.pl/ na zasadach opisanych w SIWZ. |