Wizualizacja i rejestracja obrazów z kamer zlokalizowanych na sieci dróg krajowych

Data publikacji 2020-09-03
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581118-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323331007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wizualizacji i rejestracji obrazów z kamer zlokalizowanych na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie.
Zamawiający wymaga aby w zakres przedmiotu zamówienia wchodziły następujące elementy:
a) udostępnienie kamer stanowiących własność Wykonawcy;
b) montaż kamer we wskazanych lokalizacjach wraz z ich podłączeniem do zasilania z istniejącej sieci energetycznej;
c) wykonanie strony internetowej - „Podgląd wizyjny dróg krajowych województwa zachodniopomorskiego”
d) zapewnienie serwera oraz łączności pomiędzy serwerem a kamerami;
e) przetwarzanie obrazów z kamer i ich prezentację na stronie internetowej na zasadach określonych w pkt. 3;
f) bieżąca konserwacja i utrzymanie kamer.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e9a5d71c-9a85-486a-9e13-1c5924a3d14c
Biuletyn 581118-N-2020
Zamawiajacy nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie
Regon 17511575001150
Zamawiajacy adres ulica Al. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 432 53 00, 91 432 53 71
Zamawiajacy fax 91 484 39 97, 4843873,4325323
Zamawiajacy email szczecin@gddkia.gov.pl
Adres strony url www.gddkia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gddkia.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gddkia.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Ofertę w postaci elektronicznej składa się przy użyciu Platformy zakupowej https://gddkia.eb2b.com.pl/ na zasadach opisanych w SIWZ.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres GDDKiA O/Szczecin, 70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy nr 33, Sekretariat, I piętro, pok. 10
Nazwa nadana zamowieniu Wizualizacja i rejestracja obrazów z kamer zlokalizowanych na sieci dróg krajowych
Numer referencyjny O.Sz.D-3.2413.39.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wizualizacji i rejestracji obrazów z kamer zlokalizowanych na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie. Zamawiający wymaga aby w zakres przedmiotu zamówienia wchodziły następujące elementy: a) udostępnienie kamer stanowiących własność Wykonawcy; b) montaż kamer we wskazanych lokalizacjach wraz z ich podłączeniem do zasilania z istniejącej sieci energetycznej; c) wykonanie strony internetowej - „Podgląd wizyjny dróg krajowych województwa zachodniopomorskiego” d) zapewnienie serwera oraz łączności pomiędzy serwerem a kamerami; e) przetwarzanie obrazów z kamer i ich prezentację na stronie internetowej na zasadach określonych w pkt. 3; f) bieżąca konserwacja i utrzymanie kamer.
Cpv glowny przedmiot 32333100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 2 usług polegających na wizualizacji oraz uruchomieniu systemu monitoringu wizyjnego terenu otwartego: dróg publicznych lub miast, placów, terenów rekreacyjnych, umożliwiających rejestrację, archiwizację i przetwarzanie obrazów o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda. Zamawiający nie uzna za spełnianie powyższego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem w zakresie realizacji systemów monitoringu wizyjnego wnętrz: budynków, obiektów przemysłowych, handlowych itp. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru usług lub równoważnego dokumentu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunków wskazanych powyżej Wykonawcy wykazują łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Kosztorys ofertowy (Tom IV SIWZ); 2) Formularz „Kryteria pozacenowe” Niezłożenie Formularza „Kryteria pozacenowe” nie będzie skutkować odrzuceniem oferty. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 10.6. IDW; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli oferta jest składana w postaci elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) to zobowiązania, o którym mowa w pkt 10.2. IDW muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do działania w imieniu podmiotu udostępniającego swoje zasoby. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Jeżeli oferta jest składana w postaci elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) to pełnomocnictwo również musi być sporządzone w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez mocodawcę (osobę udzielającą pełnomocnictwa), a nie przez osobę otrzymującą pełnomocnictwo. Jeżeli pełnomocnictwo zostało udzielone w formie pisemnej, to dopuszczalne jest przedstawienie tego pełnomocnictwa w postaci elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym pełnomocnictwem, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Jeżeli oferta jest składana w postaci elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) to dokumenty, z których wynika prawo do jej podpisania lub umocowanie do wystawienia pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub w postaci elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Istotnymi Postanowieniami Umowy - Tom II SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:50
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Ofertę w postaci elektronicznej składa się przy użyciu Platformy zakupowej https://gddkia.eb2b.com.pl/ na zasadach opisanych w SIWZ.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Szybkość realizacji napraw
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Częstotliwość dostarczania obrazu do serwisu (strony internetowej)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)