Centrum Kompetencji Zawodowych WM w branży medyczno-społecznej w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie - dostawa laptopów.

Data publikacji 2020-09-03
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581139-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem – laptopów w ilości 41 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ wraz z załącznikami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0817f77c-49cb-413f-8b9f-2f068819dae0
Biuletyn 581139-N-2020
Zamawiajacy nazwa Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1
Regon 29868900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamojskiego
Zamawiajacy adres numer domu 58
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-523
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-12 656 05 08
Zamawiajacy fax 0-12 656 48 45
Zamawiajacy email renesans.mz@gazeta.pl
Adres strony url www.ksm.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Centrum Kompetencji Zawodowych WM w branży medyczno-społecznej w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie - dostawa laptopów. Zadanie realizowane w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza I kompetencje, Działanie 10.2 rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Województwo Małopolskie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków NIP 676-217-83-37, w imieniu którego działa Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im S. Leszczyńskiej Nr 1 w Krakowie, 30-523 Kraków ul. Zamojskiego 58 reprezentowana przez Barbarę Piwowarczyk – Dyrektora Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im S. Leszczyńskiej Nr 1 w Krakowie.
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ksm.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ksm.krakow.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, przesyłka kurierska
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 30-523 kraków, ul. Zamojskiego 58
Nazwa nadana zamowieniu Centrum Kompetencji Zawodowych WM w branży medyczno-społecznej w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie - dostawa laptopów.
Numer referencyjny KMSP.A.272.2.2020.PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem – laptopów w ilości 41 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ wraz z załącznikami.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy. 2. Termin zakończenia realizacji zamówienia; od dnia podpisania umowy max.14 dni kalendarzowych– 2020r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy wypełnione w zakresie wskazanym w pkt.VI ppkt 6.1 i ppkt 6.2.1) niniejszej siwz oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zawarte w zał. nr 2 do siwz; 7.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w punkcie VI ppkt 6.2.1) niniejszej siwz, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA:  Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (…) oraz brak podstaw wykluczenia.”  Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (…) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (…)”. 7.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2. specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, które wszyscy Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) wypełniony druk FORMULARZ OFERTY, stanowiący załącznik nr 1 do siwz UWAGA: Do oferty należy dołączyć: a) aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych; b) Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) wypełniony załącznik nr 2 do siwz, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punkcie VI ppkt 6.1, ppkt 6.2; 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców, w przypadku składania oferty wspólnej, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów ( art. 23 ustawy Pzp); Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; 4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca ( jeżeli dotyczy).  Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy pzp). 5) Wypełniony i podpisany zał. nr 3 do siwz – zestawienie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie; b) przyczyn niezależnych od stron tj. siły wyższej, wystąpienia opóźniania w wykonywaniu określonych czynności czy ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są zawinione przez Wykonawcę; c) W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy; d) Zamawiający dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie innego, niż wskazany w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadającego funkcjonalność i parametry nie gorsze niż produkty zaproponowane w ofercie. Zmiana ta musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i nie może spowodować zmiany w kwocie wynagrodzenia; e) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wzór umowy – zał. nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)