GuidZP400 |
0817f77c-49cb-413f-8b9f-2f068819dae0
|
Biuletyn |
581139-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1
|
Regon |
29868900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamojskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
58
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-523
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-12 656 05 08
|
Zamawiajacy fax |
0-12 656 48 45
|
Zamawiajacy email |
renesans.mz@gazeta.pl
|
Adres strony url |
www.ksm.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Centrum Kompetencji Zawodowych WM w branży medyczno-społecznej w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie - dostawa laptopów. Zadanie realizowane w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza I kompetencje, Działanie 10.2 rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Województwo Małopolskie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków NIP 676-217-83-37, w imieniu którego działa Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im S. Leszczyńskiej Nr 1 w Krakowie, 30-523 Kraków ul. Zamojskiego 58 reprezentowana przez Barbarę Piwowarczyk – Dyrektora Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im S. Leszczyńskiej Nr 1 w Krakowie.
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ksm.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ksm.krakow.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, przesyłka kurierska
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
30-523 kraków, ul. Zamojskiego 58
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Centrum Kompetencji Zawodowych WM w branży medyczno-społecznej w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie - dostawa laptopów.
|
Numer referencyjny |
KMSP.A.272.2.2020.PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem – laptopów w ilości 41 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ wraz z załącznikami.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy. 2. Termin zakończenia realizacji zamówienia; od dnia podpisania umowy max.14 dni kalendarzowych– 2020r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy wypełnione w zakresie wskazanym w pkt.VI ppkt 6.1 i ppkt 6.2.1) niniejszej siwz oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zawarte w zał. nr 2 do siwz; 7.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w punkcie VI ppkt 6.2.1) niniejszej siwz, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (…) oraz brak podstaw wykluczenia.” Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (…) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (…)”. 7.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2. specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które wszyscy Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) wypełniony druk FORMULARZ OFERTY, stanowiący załącznik nr 1 do siwz UWAGA: Do oferty należy dołączyć: a) aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych; b) Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) wypełniony załącznik nr 2 do siwz, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punkcie VI ppkt 6.1, ppkt 6.2; 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców, w przypadku składania oferty wspólnej, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów ( art. 23 ustawy Pzp); Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; 4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca ( jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy pzp). 5) Wypełniony i podpisany zał. nr 3 do siwz – zestawienie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie; b) przyczyn niezależnych od stron tj. siły wyższej, wystąpienia opóźniania w wykonywaniu określonych czynności czy ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są zawinione przez Wykonawcę; c) W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy; d) Zamawiający dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie innego, niż wskazany w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadającego funkcjonalność i parametry nie gorsze niż produkty zaproponowane w ofercie. Zmiana ta musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i nie może spowodować zmiany w kwocie wynagrodzenia; e) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wzór umowy – zał. nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|