| GuidZP400 |
7738c489-c040-4e30-a00f-cef55051a90a
|
| Biuletyn |
582370-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
8 Baza Lotnictwa Transportowego
|
| Regon |
35013887100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Kraków
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
50
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 136 250
|
| Zamawiajacy fax |
261 136 280
|
| Zamawiajacy email |
balice.zamowienia@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
8. Baza Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach, 30-901 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów administracyjno – biurowych i sprzętu biurowego
|
| Numer referencyjny |
19/SZKOL/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno – biurowych i sprzętu biurowego dla 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych materiałów zostały określone w zał. nr 4 A-C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1-3” i w SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. trzy zadania:
Zadanie nr 1 – Dostawa artykułów biurowych
Zadanie nr 2 – Dostawa sprzętu biurowego
Zadanie nr 3 – Dostawa papieru
- przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zadanie nr 1
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w zakresie zadania nr 1, wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów administracyjno - biurowych z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Spełnieniem przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej będzie wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 6 do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw – zadanie nr 1”.
W zakresie zadania nr 1 - co najmniej dwóch należycie wykonanych dostaw materiałów administracyjno - biurowych o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł każda wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy – w przypadku, gdy zamawiający nie będzie mógł samodzielnie pobrać dokumentu z ogólnodostępnych rejestrów publicznych.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw materiałów administracyjno - biurowych z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. V ppkt 1.3. SIWZ – sporządzony zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw – zadanie nr 1”.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „ Druk Oferta”.
2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 4 A do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1”, zał. nr 4 B do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 2”, zał. nr 4 C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 3” – w zakresie zadań, na które Wykonawca składa ofertę.
3. Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 do SIWZ - „Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu – zadanie nr 2 – jeżeli Wykonawca składa ofertę w zakresie zadania nr 2.
4. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy.
5. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia (o ile dotyczy) - sporządzone np. na podstawie wzoru będącego zał. nr 7 do SIWZ, zgodnie z pkt. V ppkt. 2 SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień oferty i SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-09-16T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów biurowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu biurowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42994230-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu biurowego
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa papieru
|
| | |