GuidZP400 |
019e4e5f-7965-4d77-b848-ea04970fb869
|
Biuletyn |
583144-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
|
Regon |
77098307000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 414 311
|
Zamawiajacy fax |
598 410 196
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@pcpr.slupsk.pl
|
Adres strony url |
http://bip.pcpr.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.pcpr.slupsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pcpr.slupsk.pl/dokumenty/menu/27
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23.11.2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
al. Henryka Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego
|
Numer referencyjny |
OR.02.222.2.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wykonawca może zostać udzielone zamówienie na jedną, dwie, trzy lub wszystkie części.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalności został określony w Zał. nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Zamówienie jest podzielone na części:
Część I
Dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej
w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Część II
Dostawa komputerów przenośnych (laptopy) z oprogramowaniem oraz tabletów dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych
w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Część III
Dostawa telewizorów w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Część IV
Dostawa pozostałego sprzętu audiowizualnego (typu skanery, urządzenia wielofunkcyjne, słuchawki z mikrofonem, projektory i ekrany, odtwarzacze dvd, odtwarzacze audio) w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a)w ramach Części I Dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, jednej dostawy komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto lub dwóch dostaw na kwotę minimum 25 000,00 zł brutto każda. (Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz dostaw)
b)w ramach Części II Dostawa przenośnych (laptopy) z oprogramowaniem oraz tabletów, jednej dostawy laptopów oraz tabletów na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto lub dwóch dostaw na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto każda. (Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz dostaw)
c)w ramach Części III Dostawa telewizorów: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
d)w ramach Części IV Dostawa pozostałego sprzętu audiowizualnego (typu skanery, urządzenia wielofunkcyjne, słuchawki z mikrofonem, projektory i ekrany, odtwarzacze dvd, odtwarzacze audio): Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 7 do SIWZ).
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Załączniku nr 3 do SIWZ, dostępności dokumentów, o których mowa wyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) zgodnie z ustawą o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1146).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zm.). Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy,
2) zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić:
a) jeżeli nastąpi jakiekolwiek opóźnienie w dostawie spowodowane utrudnieniami, przeszkodami leżącymi po stronie Zamawiającego,
b) na skutek działań siły wyższej,
3) W przypadkach określonych w art. 144 ust 1 Pzp,
4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e,
5) innych, korzystnych zmian dla Zamawiającego,
6) jeżeli w okresie od dnia otwarcia ofert do dnia realizacji umowy nie będzie możliwa dostawa sprzętu opisanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do umowy, z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy równoważnego pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantującego taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia,
6.1) zmiana przedmiotu dostaw, o którym mowa w pkt.6), wymaga zmiany umowy w formie aneksu,
6.2) na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 6),
6.3) cena zamiennego przedmiotu umowy nie może być wyższa niż ustalona w umowie.
15.11. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz
z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
15.12. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej
w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej
w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów przenośnych (laptopy) z oprogramowaniem oraz tabletów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa komputerów przenośnych (laptopy) z oprogramowaniem oraz tabletów dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych
w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa telewizorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa telewizorów w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pozostałego sprzętu audiowizualnego (typu skanery, urządzenia wielofunkcyjne, słuchawki z mikrofonem, projektory i ekrany, odtwarzacze dvd, odtwarzacze audio)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pozostałego sprzętu audiowizualnego (typu skanery, urządzenia wielofunkcyjne, słuchawki z mikrofonem, projektory i ekrany, odtwarzacze dvd, odtwarzacze audio) w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |