GuidZP400 |
1579da2c-4175-4db6-87d3-0639af155013
|
Biuletyn |
583108-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego
|
Regon |
40489000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Harcerzy Września 1939 r.
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-659
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 028 255
|
Zamawiajacy fax |
322 048 255
|
Zamawiajacy email |
technikum12@abramowski.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Pracownia elektroniczna na miarę czasów – modernizacja pracowni elektryczno-elektronicznej i pracowni informatyczno – elektronicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach”. Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Program / oś priorytetowa / działanie / poddziałanie: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020/ Oś priorytetowa 12. infrastruktura edukacyjna/ Działanie 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego/ Poddziałanie: 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa dyrektora Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cuw.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cuw.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert w niniejszym przetargu nieograniczonym może się odbywać wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Pełnomocnika Zamawiającego - 40-040 Katowice, ul. Wita Stwosza 7, kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni: drukarki 3D i skanera 3D w ramach projektu pn. „Pracownia elektroniczna na miarę czasów – modernizacja pracowni elektryczno-elektronicznej i pracowni informatyczno – elektronicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach”
|
Numer referencyjny |
ZP/444/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. Drukarki 3D da Vinci 1.0 Pro lub równoważnej oraz 1 szt. Skanera 3D EinScan SP lub równoważnego do siedziby Zamawiającego. Dodatkowe wymagania stawiane przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia 1. Dokumentacja do urządzenia musi być publicznie dostępna na stronie internetowej producenta. 2. Urządzenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane wcześniej. Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń typu refubrished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta). 3. Urządzenie musi pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji numerów seryjnych dostarczonego urządzenia u producenta w celu sprawdzenia czy urządzenie pochodzi z legalnego kanału sprzedaży. Opis równoważności w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy niniejszego postępowania
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy niniejszego postępowania
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy niniejszego postępowania
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dot. braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w odniesieniu do każdego Wykonawcy z osobna. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH", stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w sytuacji: a) zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić w przypadku braku na rynku artykułu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji), a istnieje możliwość zastąpienia go artykułem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu; b) Inne zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a) zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy, b) zaistnienie omyłki pisarskiej, c) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, d) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji. 2. Zmiana umowy może nastąpić także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|