Rozbudowa posiadanego systemu RCP (Rejestracja Czasu Pracy) oraz urządzenia do systemu telewizji dozorowej

Data publikacji 2020-09-09
Data zakończenia 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582799-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351252008, 323235008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia: rozbudowa posiadanego systemu RCP (Rejestracja Czasu Pracy), w tym przede wszystkim: zakup rejestratorów i czytników, kart zbliżeniowych, drukarki do raportów, zasilaczy do rejestratorów, materiałów eksploatacyjnych do nadruku kart, wymianę akumulatorów w istniejących urządzeniach RCP, rozszerzenie licencji i aktualizację,
integrację z systemem INFOMEDICA oraz zakup kamer, wideorejestratora wraz z monitorem, dysków do gromadzenia danych w celu zwiększenia bezpieczeństwa osób zatrudnionych, mienia zamawiającego oraz osób trzecich poprzez zainstalowanie systemu służącego do monitoringu wizyjnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29a4b118-7ee7-4c4d-ac7e-7d21516dc0f0
Biuletyn 582799-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Regon 12667570000000
Zamawiajacy adres ulica Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 79
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 651 397,
Zamawiajacy fax 627 571 323
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kalisz.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 roku poz. 1041 t.j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa posiadanego systemu RCP (Rejestracja Czasu Pracy) oraz urządzenia do systemu telewizji dozorowej
Numer referencyjny 56/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia: rozbudowa posiadanego systemu RCP (Rejestracja Czasu Pracy), w tym przede wszystkim: zakup rejestratorów i czytników, kart zbliżeniowych, drukarki do raportów, zasilaczy do rejestratorów, materiałów eksploatacyjnych do nadruku kart, wymianę akumulatorów w istniejących urządzeniach RCP, rozszerzenie licencji i aktualizację, integrację z systemem INFOMEDICA oraz zakup kamer, wideorejestratora wraz z monitorem, dysków do gromadzenia danych w celu zwiększenia bezpieczeństwa osób zatrudnionych, mienia zamawiającego oraz osób trzecich poprzez zainstalowanie systemu służącego do monitoringu wizyjnego.
Cpv glowny przedmiot 35125200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 t.j. z późn. zm.); d) zaświadczenia wymienione w pkt 4a i 4b oraz oświadczenie wymienione w pkt 4c w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach i sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy, e) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a i 4b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: • nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 t.j. ) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 t.j.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, a także na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w następującym zakresie i na następujących warunkach: a) ceny produktu ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi niezwłocznie zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT, b) ceny produktu w przypadku zmiany stawki VAT ze względu na uzasadnioną przez producenta zmianę klasyfikacji wyrobu i zastosowania zmienionej stawki podatku VAT, zgodnie z zapisami ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 t.j. ze zmianami). W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie i jej dacie Wykonawca powiadomi pisemnie zamawiającego. 2. Strony przewidują zmiany dotyczące realizacji umowy o zamówienie publiczne, jeżeli ma to bezpośredni związek z Ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tzw. Specustawę), powołując się na Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) art.15r.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rozbudowa posiadanego systemu RCP (Rejestracja Czasu Pracy), w tym przede wszystkim: zakup rejestratorów i czytników, kart zbliżeniowych, drukarki do raportów, zasilaczy do rejestratorów, materiałów eksploatacyjnych do nadruku kart, wymianę akumulatorów w istniejących urządzeniach RCP, rozszerzenie licencji i aktualizację oprogramowania oraz integrację z systemem INFOMEDICA.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35125200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis System rejestracji czasu pracy – wymagania ogólne Wszystkie nowe punkty systemu RCP muszą być skomunikowane z oprogramowaniem UniRCP zainstalowanym już na serwerze Zamawiającego, przy użyciu sieci Ethernet. Każdy punkt RCP musi mieć możliwość programowego sterowania z dowolnego komputera, na którym będą zainstalowane kolejne końcówki kliencki oprogramowania UniRCP (łącznie 6 nowych licencji). Oprogramowanie zarządzające będzie wykonane w języku polskim i oparte o jedną, wspólną dla wszystkich komputerów zarządzających bazę danych. Oprogramowanie musi zostać zintegrowane z systemem InfoMedica firmy Assecco, obecnie funkcjonującym w Szpitalu. Integracja będzie wykonana poprzez eksport rejestracji według ustalonego schematu działań. Rejestratory systemu RCP powinny mieć możliwość: aktualizacji firmware, przechowywania w swojej pamięci wszystkich zdarzeń zaistniałych w systemie, a w szczególności: nr karty, tryb rejestracji wejście/wyjście, datę i godzinę rejestracji. System rejestracji czasu pracy będzie rozbudowany o 14 nowych lokalizacji. Poszczególne miejsca będą wskazane przez Zamawiającego. Każdy punkt RCP musi się składać z rejestratora czasu pracy (ustawiony jako wejście) oraz dodatkowego czytnika (ustawionego jako wyjście). Pojedynczy punkt rejestracji czasu pracy zasilany będzie zasilaczem 12V z podtrzymaniem akumulatorowym 7Ah. Zamawiający informuje, że doprowadzi do każdego z punktów RCP zasilanie 230V oraz sieć LAN zgodnie z zaleceniami Wykonawcy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenia do systemu telewizji dozorowej CCTV: kamery, wideorejestrator wraz z monitorem, dyski do gromadzenia danych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż: kamer, rejestratora sieciowego wraz z dyskami oraz monitora LED.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)