Dostawa i doposażenie w fabrycznie nowy sprzęt, urządzenia i materiały pracownie dydaktyczne w Wojewódzkim Zespole Szkół Policealnych w Gdyni

Data publikacji 2020-09-10
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Pomorska Kolej Metropolitalna S.A.
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583892-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia (dalej jako „Przedmiot zamówienia”) jest dostawa i doposażenie WZSP w fabrycznie nowy sprzęt, urządzenia i materiały (dalej jako „Sprzęt”). Zamówienie zostało podzielone na 4 Części zgodnie z poniższym zestawieniem:
1) Część nr 1 - Wyposażenie dotyczące sprzętu medycznego i podobnego:
2) Część nr 2 – Kapsuła Kosmetyczna:
3) Część nr 3 - Wyposażenie dotyczące sprzętu stomatologicznego:
4) Część nr 4 - Wyposażenie dotyczące sprzętu rehabilitacyjnego:
2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
5. Dodatkowo Zamawiający informuje, że:
1) nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych;
2) dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 4 części z zastrzeżeniem, iż Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia;
3) nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
4) rozliczenia między WZSP a Wykonawcą prowadzone będą w PLN;
5) nie dopuszcza dokonywania zaliczek;
6) nie przewiduje aukcji elektronicznej;
7) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu;
8) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
9) nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
10) nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy wskazani w art. 22 ust.2 ustawy Pzp;
11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym. Przyjmuje się, że brak wskazania podwykonawców oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oferty;
12) Postępowanie prowadzone będzie w języku polskim.
6. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
7. Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
8. Na dostarczony Sprzęt Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres jaki został wskazany dla poszczególnych pozycji w SOPZ.
9. W przypadku gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), o których mowa w art. 30 ust., 1-3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SOPZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SOPZ lub załącznikach do SOPZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna". W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających rozwiązanie równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f78647cc-836e-4fbe-9f21-902a8e0e41ec
Biuletyn 583892-N-2020
Zamawiajacy nazwa Pomorska Kolej Metropolitalna S.A.
Regon 22103736000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Budowlanych
Zamawiajacy adres numer domu 77
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-298
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 350 11 00
Zamawiajacy fax 58 350 11 01
Zamawiajacy email zamowienia@pkm-sa.pl
Adres strony url http://www.pkm-sa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozwój infrastruktury wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku poprzez rozbudowę, modernizację i zakup wyposażenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działania 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zgodnie z art. art. 15 ust. 2 w zw. z ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający przeprowadzi postępowanie w imieniu: Województwo Pomorskie ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk NIP 583-316-3786, REGON: 191686443 - Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych w Gdyni, mieszczącego się przy ul. Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia (dalej jako „WZSP”).
Rodzaj zamawiajacego 11
Wspolne udzielanie zamowienia 1. Zamawiający tj. PKM S.A. posiada upoważnienie do przeprowadzenia postępowania w pełnym zakresie tj. od wszczęcia do wyboru oferty najkorzystniejszej w imieniu i na rzecz WZSP tj. Województwo Pomorskie ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk NIP 583-316-3786, REGON: 191686443 - Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych w Gdyni, mieszczącego się przy ul. Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia 2. Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty WZSP będzie obowiązany do indywidualnego zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pkm-sa.pl/m,47,zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pkm-sa.pl/m,47,zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w sekretariacie PKM S.A. (I piętro) pod rygorem nieważności w formie pisemnej (papierowej).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pomorska Kolej Metropolitalna S.A., ul. Budowlanych 77, 80-298 Gdańsk.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i doposażenie w fabrycznie nowy sprzęt, urządzenia i materiały pracownie dydaktyczne w Wojewódzkim Zespole Szkół Policealnych w Gdyni
Numer referencyjny PKM/SZ/6/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia (dalej jako „Przedmiot zamówienia”) jest dostawa i doposażenie WZSP w fabrycznie nowy sprzęt, urządzenia i materiały (dalej jako „Sprzęt”). Zamówienie zostało podzielone na 4 Części zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Część nr 1 - Wyposażenie dotyczące sprzętu medycznego i podobnego: 2) Część nr 2 – Kapsuła Kosmetyczna: 3) Część nr 3 - Wyposażenie dotyczące sprzętu stomatologicznego: 4) Część nr 4 - Wyposażenie dotyczące sprzętu rehabilitacyjnego: 2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu. 5. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych; 2) dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 4 części z zastrzeżeniem, iż Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia; 3) nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 4) rozliczenia między WZSP a Wykonawcą prowadzone będą w PLN; 5) nie dopuszcza dokonywania zaliczek; 6) nie przewiduje aukcji elektronicznej; 7) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu; 8) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 9) nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 10) nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy wskazani w art. 22 ust.2 ustawy Pzp; 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym. Przyjmuje się, że brak wskazania podwykonawców oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oferty; 12) Postępowanie prowadzone będzie w języku polskim. 6. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 7. Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej. 8. Na dostarczony Sprzęt Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres jaki został wskazany dla poszczególnych pozycji w SOPZ. 9. W przypadku gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), o których mowa w art. 30 ust., 1-3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SOPZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SOPZ lub załącznikach do SOPZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna". W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających rozwiązanie równoważne.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia w terminie maksymalnym: 1) do 60 dni od dnia zawarcia Umowy w zakresie Części 1, 3 i 4; 2) do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w zakresie Części nr 2.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 6 lub 7 poniżej; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokument, o których mowa w pkt 2) lit. a) niniejszej SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016 poz. 1126, dalej jako „Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.”), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez Zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. 9. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń, lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 1 SIWZ lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku dotyczące: 1) wykonawcy; 2) podwykonawców, składane są w oryginale. 14. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 13 powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 15. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 16. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie wskazane w zdaniu poprzednim należy złożyć w formie pisemnej (oryginału) wraz z ofertą. 2. Informacja dotycząca powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom: 1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach zgodnie z oświadczeniem wskazanym w ust. 1 pkt 1) niniejszego rozdziału SIWZ (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Przyjmuje się, że brak wskazania podwykonawców oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oświadczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Zamawiający informuje, iż w pierwszej kolejności dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty w trybie art. 89 ust. 1 ustawy Pzp, po czym oferty nie podlegające odrzuceniu zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp zostaną ocenione pod kątem kryteriów określonych w SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony Formularz asortymentowy - w zakresie części na którą Wykonawca składa ofertę - Załącznik nr 2A do SIWZ - dokument ten nie podlega uzupełnieniu przez Wykonawcę, 3) oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) ewentualne pełnomocnictwa.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w łącznej wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100), w tym: 1) na Część nr 1 – 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) 2) na Część nr 2 – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) 3) na Część nr 3 – 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) 4) na Część nr 4 – 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) 3. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego przy czym należy pamiętać, że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, w przypadku gdy wymagana kwota nie wpłynie na rachunek Zamawiającego do wyznaczonego terminu będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w innych formach: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 lit. b, ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst. jedn. : Dz. U. 2016, poz. 359 ze. zm.). 5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie, o której mowa w pkt. 4 lit. b) musi być ono ważne co najmniej na okres 30 dni licząc od dnia składania ofert. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Sposoby wniesienia wadium: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: nr 48 1130 1121 0006 5607 7390 0001 w Banku Gospodarstwa Krajowego Tytułem: „Wadium na dostawę i doposażenie w fabrycznie nowy sprzęt, urządzenia i materiały pracownie dydaktyczne w WZSP Gdynia” b) jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie, o której mowa w pkt. 4 lit. b) musi zrobić to w następujący sposób:  potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 lit. b), jako dowód wniesienia wadium, załączyć do oferty jako kolejną jej stronę,  oryginał dokumentu, o którym mowa powyżej włożyć do oferty w osobnej zamkniętej kopercie oznaczonej „WADIUM”. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8 powyżej, b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę , zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) Zmiana terminów wykonania Umowy: a) wystąpienia „Siły Wyższej” (zdefiniowanej poniżej) uniemożliwiającej lub wstrzymującej w istotny sposób realizację określonego rodzaju prac objętych Przedmiotem umowy: - „Siła Wyższa” oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, - na czas działania Siły Wyższej obowiązki Strony, która nie jest w stanie wykonać danego obowiązku ze względu na działanie Siły Wyższej, ulegają zawieszeniu, - Strona Umowy, która opóźnia się ze swoim świadczeniem wynikającym z niniejszej Umowy ze względu na działanie Siły Wyższej nie jest narażona na kary umowne lub rozwiązanie Umowy z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, - każda ze stron jest obowiązana do niezwłocznego zawiadomienia drugiej ze Stron o zajściu przypadku Siły Wyższej. O ile druga ze Stron nie wykaże inaczej na piśmie, Strona, która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to praktycznie uzasadnione, jak również musi podjąć wszelkie alternatywne działania zmierzające do wykonania Umowy, których nie wstrzymuje zdarzenia Siły Wyższej, - w przypadku ustania Siły Wyższej, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji swych obowiązków wynikających z Umowy. b) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonanie Przedmiotu umowy, 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonanie Przedmiotu umowy, b) wystąpienia siły wyższej opisanej w ust. 1 pkt 1) lit. a) powyżej, c) w przypadku wycofania z produkcji i braku możliwości zamówienia wskazanego w ofercie Wykonawcy Sprzętu wraz z zaoferowaniem innego posiadającego min. wymagania wskazane w SOPZ. 3) Zmiana wynagrodzenia będące wynikiem wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za Przedmiot umowy. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania Przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1) powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia przysługującego mu wynagrodzenia, o którym mowa w §5 ust. 1 lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania Przedmiotu umowy. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 2) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania Przedmiotu umowy, zmiana terminów zakończenia Przedmiotu umowy lub zmiana wysokości Wynagrodzenia. 4. Postanowienia ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania i wykazania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być wyrażony na piśmie. 6. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 7. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień Umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 8. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiana danych teleadresowych
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Wykonawca zobowiązuje się do traktowania wszelkich informacji, danych i materiałów uzyskanych od Zamawiającego niezależnie od formy ich wyrażenia, a także informacji, danych i informacji, w których posiadania wszedł w inny sposób w związku lub przy okazji realizacji Umowy niezależnie od sposobu, w jaki wszedł w ich posiadanie, a także ich opracowań, jako poufnych (dalej jako „Informacje poufne”). Informacjami poufnymi są w szczególności wszelkie nie podane do wiadomości publicznej informacje dotyczące Zamawiającego lub prowadzonej przez Zamawiającego działalności. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji poufnych, w tym w szczególności do podjęcia odpowiednich kroków w celu ochrony ich poufnego charakteru oraz do ich nieujawniania bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, aby osoby, którymi posługiwać się będzie przy realizacji Umowy zachowały w tajemnicy informacje poufne oraz ich nie ujawniały bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególności poprzez odrębne zobowiązanie każdego z nich do zachowania tajemnicy zawodowej i poufności oraz pouczenie o treści art. 266 §1 Kodeksu Karnego. 4. Wykonawca zobowiązuje się ponadto nie rozpowszechniać w zakresie jego działalności zawodowej i pozazawodowej informacji dotyczących Zamawiającego w sposób naruszający dobre imię, renomę lub inny interes Zamawiającego. 5. Strony uzgadniają przy tym, że obowiązek zachowania poufności trwa zarówno w czasie obowiązywania Umowy, jak i po jej zakończeniu, a zobowiązanie do jego przestrzegania nie podlega wypowiedzeniu ani rozwiązaniu. 6. W przypadku naruszenia przez Wykonawcę lub osoby, którymi posługuje się on przy realizacji Przedmiotu umowy obowiązku, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych i 00/100) za każdy taki przypadek naruszenia. Postanowienia §7 ust. 3-7 znajdują wówczas odpowiednie zastosowanie.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Wykonawcy występujący wspólnie: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 2. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w ust. 3, powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). 5. Wykonawcy, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 i 2 SIWZ, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem). 8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 9. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz Ofertowy. II. Zamawiający nie wymaga wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy. ustawy Pzp. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie dotyczące sprzętu medycznego i podobnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis  Stolik zabiegowy, kosmetyczny (tzw. pomocnik kosmetyczki) – 6 szt.,  Fotel do pedicure z podpórką pod stopę i masażerem stóp – 3 szt.,  Stolik do manicure z wbudowanym pochłaniaczem – 3 szt.,  Taboret z pojemnikiem do pedicure – 3 szt.,  Lampa utwardzająca LED do żeli i hybryd – 3 szt.,  Lampa bezcieniowa LED do manicure – 3 szt.,  Podkładka / podłokietnik kosmetyczny pod dłonie do manicure – 3 szt.,  Taboret obrotowy bez okręgu – 3 szt.,  Łyżeczka Unny do mechanicznego oczyszczania twarzy – 10 szt.,  Pęseta do regulacji brwi – 10 szt.,  Pędzel do nakładania masek kosmetycznych – 10 szt.,  Pędzel wachlarzowy do masek kosmetycznych i kwasów – 10 szt.,  Rękawice i skarpety do zabiegów parafinowych – po 10 par,  Pokrowce ochronne na fotele kosmetyczne i taborety – 12 szt.,  Koc zabiegowy typu termopledy – 12 szt.,  Bezprzewodowe urządzenie do min. peelingu kawitacyjnego, sonoforezy z jonoforezą oraz elektrostymulacją – 3 szt.,  Maska termiczna do twarzy – 3 szt.,  Podgrzewacz do parafiny wraz z parafiną kosmetyczną – 3 szt.,  Podgrzewacz do wosku na aplikatory (na 2 wkłady woskowe) – 3 szt.,  Urządzenie 6w1 wielofunkcyjne do zabiegów kosmetycznych – 1 szt.,  Łóżko szpitalne, wielopozycyjne (regulowane + pilot + materac) – 3 szt.,  Szafka przyłóżkowa – 3 szt.,  Wózek inwalidzki z napędem ręcznym – 3 szt.,  Stolik zabiegowy na kółkach – 3 szt.,  Wózek oddziałowy z torbą na pościel – 3 szt.,  Materac przeciwodleżynowy pneumatyczny – 3 szt.,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kapsuła Kosmetyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis  Kapsuła kosmetyczna – 1 szt.,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie dotyczące sprzętu stomatologicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis  Unit stomatologiczny (z podłączeniem) – 1 szt.,  Kamera wewnątrzustna – 1 szt.,  Lampa do utwardzania wypełnień – 1 szt.,  Kompresor stomatologiczny – 1 szt.,  Stołek, taboret dla lekarza – 1 szt.,  Stołek, taboret dla asysty – 1 szt.,  Mikrosilnik endodontyczny – 1 szt.,  Urządzenie do badania żywotności miazgi – 1 szt.,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie dotyczące sprzętu rehabilitacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis  Balkonik rehabilitacyjny – 3 szt.,  Podnośnik rehabilitacyjny elektryczny, jezdny – 1 szt.,  Stół do masażu, stacjonarny – 3 szt.,  Aparat do masażu wibracyjnego ciała ze światłem IR – 1 szt.,  Klin do masażu – 9 szt.,  Wałki do masażu – 18 szt.,  Fotel do masażu karku – 3 szt.,  Aparat do drenażu pneumatycznego i limfatycznego – 1 szt.,  Aparat do laseroterapii, przenośny – 1 szt.,  Zestaw do masażu kamieniami – 3 kpl,
  

Criterion

Kryteria Termin gwarancji na Sprzęt
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)