Zakup wraz z dostawą kalendarzy na 2021 rok dla Centrali oraz 16 Oddziałów Regionalnych i 5 Centrów Rehabilitacji Rolników, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

Data publikacji 2020-09-10
Data zakończenia 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583003-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Centrali KRUS oraz do 16 Oddziałów Regionalnych KRUS i 5 Centrów Rehabilitacji Rolników KRUS, 9 rodzajów kalendarzy na 2021 rok. Ilość i rodzaj zamówionych kalendarzy: 1) kalendarz książkowy - format A5 - 1 123 szt., 2) kalendarz książkowy - format A4 - 727 szt., 3) kalendarz książkowy - format A4 - skórzany - 170 szt., 4) kalendarz książkowy (kieszonkowy) - 313 szt., 5) kalendarz trójdzielny (z główką) - 3 518 szt., 6) kalendarz planszowy - format B1 - 1 709 szt., 7) kalendarz na biurko stojący - 5 111 szt., 8) kalendarz podkładowy - 105 szt., 9) kalendarz zwój nawinięty na dwie rolki (jedno-planszowy) typu Jagiełło - 123 szt.
Wykonawca zapewni wyładunek kalendarzy oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Na każdym opakowaniu Wykonawca zaznaczy rodzaj kalendarza, zapakowaną liczbę sztuk i nazwę: Oddział, Centrala (Biuro, Zespół), CRR KRUS.
Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ załącznik nr 1 do Umowy (udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0560464f-6823-48a5-bd0d-3a7a79416bf9
Biuletyn 583003-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Regon 12513262000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 190
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-608
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 5926420, 5926590
Zamawiajacy fax 225 926 663
Zamawiajacy email bzp@krus.gov.pl
Adres strony url www.krus.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krus.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krus.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190, pok 101 - Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą kalendarzy na 2021 rok dla Centrali oraz 16 Oddziałów Regionalnych i 5 Centrów Rehabilitacji Rolników, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Numer referencyjny 0000-ZP.261.24.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Centrali KRUS oraz do 16 Oddziałów Regionalnych KRUS i 5 Centrów Rehabilitacji Rolników KRUS, 9 rodzajów kalendarzy na 2021 rok. Ilość i rodzaj zamówionych kalendarzy: 1) kalendarz książkowy - format A5 - 1 123 szt., 2) kalendarz książkowy - format A4 - 727 szt., 3) kalendarz książkowy - format A4 - skórzany - 170 szt., 4) kalendarz książkowy (kieszonkowy) - 313 szt., 5) kalendarz trójdzielny (z główką) - 3 518 szt., 6) kalendarz planszowy - format B1 - 1 709 szt., 7) kalendarz na biurko stojący - 5 111 szt., 8) kalendarz podkładowy - 105 szt., 9) kalendarz zwój nawinięty na dwie rolki (jedno-planszowy) typu Jagiełło - 123 szt. Wykonawca zapewni wyładunek kalendarzy oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Na każdym opakowaniu Wykonawca zaznaczy rodzaj kalendarza, zapakowaną liczbę sztuk i nazwę: Oddział, Centrala (Biuro, Zespół), CRR KRUS. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ załącznik nr 1 do Umowy (udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego).
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa zostanie zawarta według wzoru zamieszczonego w SIWZ, Rozdział II – Wzór umowy. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku określonym w § 9 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty wypełnionym wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty i Załączniki do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. 3. Wybrany Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia zostanie opublikowany przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Criterion

Kryteria Termin wykonania dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)