GuidZP400 |
6273498b-0da6-444f-bfcb-8fceee613aca
|
Biuletyn |
582678-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
|
Regon |
30647200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łuków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
257 989 074
|
Zamawiajacy fax |
257 989 074
|
Zamawiajacy email |
zp@spzoz.lukow.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz.lukow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.lukow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.lukow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Łukowie, ul. dr A. Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, Sekcja zamówień publicznych pok nr 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZOZ w Łukowie
|
Numer referencyjny |
20/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres zamówienia:
Pakiet nr 1- Przylepce;
Pakiet nr 2- Plastry opatrunkowe;
Pakiet nr 3- Materiał podtrzymujący;
Pakiet nr 4- Opatrunki niejałowe;
Pakiet nr 5- Opatrunki niejałowe;
Pakiet nr 6- Opatrunki niejałowe;
Pakiet nr 7- Opatrunki specjalistyczne;
Pakiet nr 8- Opatrunki specjalistyczne;
Pakiet nr 9- Opatrunki jałowych;
Pakiet nr 10- Pakiety opatrunków jałowych;
Pakiet nr 11- Pieluchomajtki, podkłady:
Pakiet nr 12- Rękawy siatkowe:
Pakiet nr 13- Opatrunki specjalistyczne:
Pakiet nr 14- Pozostałe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w prawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
9. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy).
Zasady składania dokumentów wskazanych powyżej w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający wymaga złożenia
1. dokumentów wymienionych w pkt.7-9 Wykazu wymaganych dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, wymaganym od Wykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty wymagane z ofertą
1. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1);
2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2);
3. Potwierdzenie wniesienia wadium,
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
5. Oświadczenie o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i używania (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 4),
6. Próbki asortymentu w ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Próbki do przetestowania należy złożyć wraz z ofertą, dodatkowo powinny zostać one odpowiednio opisane – należy podać numer pakietu i pozycji, której dana próbka dotyczy.
W związku z oceną parametrów jakościowych, próbki oraz oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą. Brak próbek spowoduje odrzucenie oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium dla całości zamówienia wynosi 4100 zł. W specyfikacji wadium podzielono na pakiety.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmianę umowy przewidziano w §3 i wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 - Przylepce;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2- Plastry opatrunkowe;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3- Materiał podtrzymujący;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4- Opatrunki niejałowe;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5- Opatrunki niejałowe;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6- Opatrunki niejałowe;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7- Opatrunki specjalistyczne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8- Opatrunki specjalistyczne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 9- Opatrunki jałowych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 10- Pakiety opatrunków jałowych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 11- Pieluchomajtki, podkłady:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 12- Rękawy siatkowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 12- Rękawy siatkowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 14- Pozostałe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
|
| |