GuidZP400 |
9dd01a61-6c48-4df1-977b-2ef4beb23701
|
Biuletyn |
584095-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Prokuratura Okręgowa w Lublinie
|
Regon |
00000035900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Okopowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 534 97 06,
|
Zamawiajacy fax |
81 528 20 66
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lublin.po.gov.pl, bbrus@prokuratura.lublin.pl
|
Adres strony url |
https://www.lublin.po.gov.pl/index.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Prokuratura Okręgowa w Lublinie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.lublin.po.gov.pl/index.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą, kurierem, osobiście, przez posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Prokuratura Okręgowa w Lublinie Al. Kraśnicka 35, 20-718 Lublin, pokój 108
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 14.3 (lub najnowszej wersji) na okres 1 roku lub dostawa licencji innego równoważnego oprogramowania antywirusowego
|
Numer referencyjny |
PO VII WB 261.14.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 14.3 (lub najnowszej wersji) na okres 1 roku lub dostawa innego równoważnego oprogramowania antywirusowego.
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 14.3 (lub najnowszej wersji), posiadanego przez Zamawiającego lub dostarczenie licencji innego równoważnego oprogramowania antywirusowego, na okres 1 roku umożliwiającej korzystanie z tego oprogramowania na 257 stanowiskach komputerowych,
2) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z dostarczonym oprogramowaniem, w tym instrukcji obsługi oraz potwierdzającej uprawnienia do korzystania z licencji na to oprogramowanie, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego,
3) dostarczenie plików instalacyjnych oprogramowania (lub wskazanie miejsca, gdzie pliki te się znajdują).
2.3. Dokumentacja i pliki (lub informacje o miejscu gdzie się znajdują), o których mowa w ust. 2 pkt 2) i 3) oraz licencje uprawniające do korzystania z oprogramowania zostaną przez Wykonawcę przekazane drogą elektroniczną w sposób określony przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy.
2.4. Rozwiązania równoważne.
Opis minimalnych funkcjonalności oprogramowania równoważnego zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać przedmiotową równoważność odpowiednią dokumentacją - złożoną wraz z ofertą. Dokumentacja ta powinna zawierać wszystkie wymagane w załączniku Nr 1 informacje. Nie dopuszcza się oświadczenia własnego wykonawcy o spełnieniu kryteriów równoważności (za wyjątkiem sytuacji, w której wykonawca jest jednocześnie producentem lub odpowiednio umocowanym do tego rodzaju czynności przedstawicielem producenta). Zamawiający dodatkowo zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy oferującego produkt równoważny do przeprowadzenia prezentacji produktu na etapie oceny i badania ofert w celu zweryfikowania jego równoważności wg ustalonych w załączniku Nr 1 kryteriów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie (nie krótszym niż 3 robocze) do siedziby zamawiającego oferowanego oprogramowania w sposób umożliwiający jego instalację w celach weryfikacji wszystkich cech równoważności oprogramowania. Wykonawca jednocześnie przekaże zamawiającemu dokumenty uprawniające go do czasowej instalacji prezentowanego oprogramowania na sprzęcie zamawiającego. Brak dostarczenia oprogramowania równoważnego w terminie wyznaczonym, lub niespełnianie przez oprogramowanie wymagań równoważności lub brak dostarczenia dokumentacji uprawniającej zamawiającego do czasowej instalacji oprogramowania równoważnego w celu przeprowadzenia weryfikacji równoważności – stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego równoważnego rozwiązania systemu antywirusowego pod warunkiem:
a) dostarczenia nowych licencji nowego oprogramowania zgodnie z ilościami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia, spełniającego wszystkie określone w załączniku Nr 1 minimalne wymagania równoważności
b) dostarczenia instrukcji konfiguracji serwera aktualizacji w ramach zasobów Zamawiającego,
c) dostarczenia instrukcji instalacji oprogramowania na serwerze aktualizacji,
d) dostarczenia instrukcji konfiguracji oprogramowania,
e) dostarczenia instrukcji generowania pakietów instalacyjnych na stacje robocze użytkowników końcowych,
f) dostarczenia dokumentacji eksploatacyjnej obejmującej instrukcje związane z administracją i eksploatacją rozwiązania, procedury awaryjne i testowe,
g) dostarczenia instrukcji instalacji pakietów na stacjach roboczych przez użytkowników,
h) przeszkolenia pięciu administratorów Zamawiającego najpóźniej w dniu dostarczenia kluczy licencyjnych do Oprogramowania. Szkolenie musi spełniać następujące wymagania:
- być przeprowadzone przez certyfikowanego trenera oferowanego oprogramowania,
- obejmować zakresem: konfigurowanie i administrowanie od strony klienta, konfigurowanie i administrowanie od strony konsoli zarządzającej oprogramowaniem
- odbyć się w siedzibie Zamawiającego,
- zakończyć wystawieniem certyfikatu dla uczestników.
2.5. Szczegółowy sposób realizacji dostawy zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór umowy).
2.6. Zamawiający przekaże na prośbę Wykonawcy informacje o posiadanych licencjach.
|
Cpv glowny przedmiot |
48761000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz;
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
5) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy,
6) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia w związku ze zmianą dokonaną na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2), 3) lub 6) ustawy Pzp,
7) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) a wykonawca podczas sporządzania oferty dochował należytej staranności w celu zweryfikowania dostępności oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność sprzętu nie będzie gorsza niż sprzętu zaoferowanego, a cena nie będzie wyższa niż cena wynikająca z oferty Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu.
2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
3. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób niebudzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|