GuidZP400 |
e85e15a8-30d0-4678-9425-ce54027ecc67
|
Biuletyn |
584410-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury i Biblioteka Publiczna
|
Regon |
31050151200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-660
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 710 147
|
Zamawiajacy email |
mgok.dabie@neostrada.pl
|
Adres strony url |
http://www.mgokibp-dabie.biuletyn.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 , Oś Priorytetowa 4: Środowisko, Działanie 4.4: Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, Poddziałanie 4.4.1: Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.mgokibp-dabie.biuletyn.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.mgokibp-dabie.biuletyn.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać z zachowaniem formy pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, kurierem lub przez posłańca w zamkniętej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejsko- Gminny Ośrodek Kultury i Biblioteka Publiczna w Dąbiu,ul. 3-go Maja 4, 62-660 Dąbie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i kalibracja wyposażenia małego kina społecznościowego w ramach projektu: Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego
|
Numer referencyjny |
GOK.261.2.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i kalibracja wyposażenia małego kina społecznościowego zlokalizowanego w budynku Szkoły Podstawowej w Dąbiu, ul. 3-go Maja 6, 62-660 Dąbie.
W skład zamówienia wchodzą m. in. następujące elementy:
- projektor,
- kolumny frontowe i centralne,
- ekran ramowy akustyczny,
- amplituder kina domowego,
- montaż i kalibracja dostarczonego sprzętu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz informacje zawarte w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-17T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 1 dostawę stanowiącą wyposażenie elektroniczne kin o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wadium |
Na podstawie art. 45 ust.2 Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, co wynika z przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia podpisanego przez producenta lub dystrybutora, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem oferty, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, oraz w zakresie pozostałych parametrów zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu. Taka zmiana nie może powodować zwiększenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanej w § 7 ust. 1 umowy.
2.Zmiany umowy, o których mowa powyżej mogą być wprowadzone w następującym trybie:
1)W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, niezwłocznie od powzięcia informacji o zaistnieniu przesłanek, o których mowa w ust. 1.
2)Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy.
3.Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności:
1)zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy spowodowana wystąpieniem okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili udzielania zamówienia, mających wpływ na terminową realizację przedmiotu umowy,
2)wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, do których wykonawca był zobowiązany – zmiana terminów realizacji Umowy o czas niezbędny na usunięcie awarii i ponowne podjęcie realizacji przedmiotu umowy,
3)działań podmiotów trzecich (nie dotyczy podwykonawców i/lub innych podmiotów współpracujących z Wykonawcą) lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – zmiana terminów realizacji Umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja czynności objętych przedmiotem Umowy.
4.Z wnioskiem o dokonanie zmiany przewidzianej w ust. 3 pkt. 1 może wystąpić również Zamawiający.
5.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej i mogą być wprowadzone po przeprowadzeniu stosownych negocjacji.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|