GuidZP400 |
bc259731-c3f2-49ea-b5a8-53ad40284aa0
|
Biuletyn |
584198-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
|
Regon |
27180698300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Plebiscytowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-035
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6032200
|
Zamawiajacy fax |
32 6032201
|
Zamawiajacy email |
m.ziolkowska@wfosigw.katowice.pl, a.ziaja@wfosigw.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wfosigw.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wfosigw.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach ul. Plebiscytowa 19 , 40-035 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
|
Numer referencyjny |
10_2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• dostawę 20 komputerów osobistych AIO opisanych w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji
• dostawę 20 laptopów opisanych w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
• dostawę 5 tabletów opisanych w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia w niniejszym zakresie żadnych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia w niniejszym zakresie żadnych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu komputerowego* w ilości minimum 20 sztuk o wartości minimum 80.000,00 zł brutto każda.
*Przez sprzęt komputerowy Zamawiający rozumie: dostawę laptopów, komputerów osobistych , przenośnych, zestawów pracowniczych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (brak podstaw do wykluczenia):
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.3.2 lit. a - c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, o którym mowa w pkt. VI.4.2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w VI.4.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu):
a) wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem informacji wskazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
a) opis oferowanego sprzętu komputerowego zawartego w treści formularza ofertowego Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się:
1) Formularz oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ.
Dodatkowo do oferty należy załączyć oświadczenia wstępnie potwierdzające, że Wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ;
2) spełnia warunki udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), o ile ofertę podpisuje pełnomocnik.
Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt VI.1.a) SIWZ.
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.6.b) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wfosigw.katowice.pl/bip) informacji, o których mówi art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), co inni wykonawcy wymienieni w tejże informacji.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 11
Zmiana umowy
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w zakresie terminu dostawy w przypadku wystąpienia okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zdarzenia związanego z wystąpieniem siły wyższej. Należyte uzasadnienie i udokumentowanie powyższych okoliczności spoczywa na Stronie, która występuje z wnioskiem.
2. W przypadku niedostępności poszczególnych urządzeń stanowiącego przedmiot umowy, a zaoferowanego przez Wykonawcę w jego ofercie z dnia ……………. Wykonawca może dostarczyć inny model zaoferowanego sprzętu będącego następcą zaoferowanego sprzętu, pod następującymi warunkami:
1) cały sprzęt w ramach jednego asortymentu, o którym mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu będzie taki sam,
2) sprzęt będzie spełniał wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku 2 do Umowy,
3) sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż sprzęt zaoferowany na etapie oceny ofert,
4) zmiana zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego.
3. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.) może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych.
5. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|