GuidZP400 |
e149a8ca-d340-4943-9811-36a44aa85cdf
|
Biuletyn |
583773-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
91085839400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rypin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
54 2308723
|
Zamawiajacy fax |
54 2308729
|
Zamawiajacy email |
ewa.kwiatkowska@spzozrypin.pl
|
Adres strony url |
www.spzozrypin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Umowa partnerska pomiędzy SP ZOZ a Województwem Kujawsko - Pomorskim w związku z realizowanym projektem pn. Doposażenie szpitali w wojewodztwie kujawsko - pomorskim zwi azane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19 . Umowa nr Dz. 9024.20.11.433.6.2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzozrypin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozrypin.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego; 1. Kardiomonitor - sztuk 1, 2. Aparat do znieczulania ogólnego - sztuk 2, 3. Respirator stacjonarny - sztuk 1, 4. Defibrylator - sztuk 1, 5 . pulsoksymetr - sztuk 1
|
Numer referencyjny |
ZP/PN - 10/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzęt medyczny w skład, którego wchodzi ; 1). kardiomonitor -sztuk 1, 2). aparat do znieczulania ogólnego - sztuk 2, 3). Respirator stacjonarny - sztuk 1, 4) Defibrylator - sztuk 1, 5). Pulsoksymetr - sztuk 1
|
Cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące;
1.2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
1.2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli
wykaże, że:
1.2.3.1. wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu
składania ofert,
a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie
zrealizowali co najmniej: jedną dostawę w zakresie sprzętu medycznego tj;
• kardiomonitor o minimalnej wartości brutto - 60.000,00 zł brutto
• aparat do znieczulania ogólnego o minimalnej wartości brutto - 100.000,00 zł
• respirator o minimalnej wartości brutto – 50.000,00 zł
• defibrylator o minimalnej wartości brutto 55.000,00 zł
• pulsoksymetr o minimalnej wartości 25.000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub sa wykonywane nalezycie wraz z załączeniem dowodów potwierdzających czy dostawy te zostały wykonane , dowodami mogą być referencje bądź inny dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego dostawa została zrealizowana .
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale.
5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1.2.3.1. wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu
składania ofert,
a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie
zrealizowali co najmniej: jedną dostawę w zakresie sprzętu medycznego tj;
• kardiomonitor o minimalnej wartości brutto - 60.000,00 zł brutto
• aparat do znieczulania ogólnego o minimalnej wartości brutto - 100.000,00 zł
• respirator o minimalnej wartości brutto – 50.000,00 zł
• defibrylator o minimalnej wartości brutto 55.000,00 zł
• pulsoksymetr o minimalnej wartości 25.000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub sa wykonywane nalezycie wraz z załączeniem dowodów potwierdzających czy dostawy te zostały wykonane , dowodami mogą być referencje bądź inny dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego dostawa została zrealizowana .
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
1.5.2. w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w
odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.5.1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.6.na spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1.6.1 wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (załącznik 5 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.6.2 Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wystawionego przez producenta (np. instrukcja obsługi, katalog itp. w języku polskim ) potwierdzające spełnienie warunków tj. parametrów technicznych każdego urządzenia . Każdy parametr musi zostać oznaczony w ww dokumencie, treść zaznaczona numerem , której pozycji dotyczy ( numeracja zgodna z numerami poszczególnych parametrów , określonych w załączniku nr 2 i 2a)
1.6.3 deklaracja zgodności
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy, załączniki parametrów technicznych (2, 2a, 2b, 2c, 2d), dodatkowe informacje,
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawierają wzory umów stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na
zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne.
4. Zmiany umowy są dopuszczalne, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i dotyczyć będą sytuacji, w których zmiany te:
1) spowodują obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego,
wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
2) wywołane są okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanymi jego sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
3) spowodowane zostały niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
5. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego.
6. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
KARDIOMONITOR - SZTUK 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
kardiomonitor, kompaktowy, stacjonarno - przenośny z akumulatorem - sztuk 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
APARAT DO ZNIECZULANIA OGÓLNEGO = SZTUK 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
aparat do znieczulania ogólnego dla dzieci i dorosłych, jezdny, - sztuk 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
RESPIRATOR STACJONARNY - SZTUK 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44611200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
respirator stacjonarny, do długotrwałej terapii niewydolności oddechowej, różnego pochodzenia , dla dorosłych - sztuk 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
DEFIBRYLATOR - SZTUK 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
defibrylator, przenośny, z torbą transportową, instalowaną na defibrylatorze - sztuk 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PULSOKSYMETR - SZTUK 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
pulsoksymetr stacjonarno - transportowy - sztuk 1
|
| |