Dostawa sprzętu medycznego; 1. Kardiomonitor - sztuk 1, 2. Aparat do znieczulania ogólnego - sztuk 2, 3. Respirator stacjonarny - sztuk 1, 4. Defibrylator - sztuk 1, 5 . pulsoksymetr - sztuk 1

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Rypin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583773-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331821000, 331000001, 446112008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzęt medyczny w skład, którego wchodzi ; 1). kardiomonitor -sztuk 1, 2). aparat do znieczulania ogólnego - sztuk 2, 3). Respirator stacjonarny - sztuk 1, 4) Defibrylator - sztuk 1, 5). Pulsoksymetr - sztuk 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e149a8ca-d340-4943-9811-36a44aa85cdf
Biuletyn 583773-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 91085839400000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Rypin
Zamawiajacy kod pocztowy 87-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 54 2308723
Zamawiajacy fax 54 2308729
Zamawiajacy email ewa.kwiatkowska@spzozrypin.pl
Adres strony url www.spzozrypin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Umowa partnerska pomiędzy SP ZOZ a Województwem Kujawsko - Pomorskim w związku z realizowanym projektem pn. Doposażenie szpitali w wojewodztwie kujawsko - pomorskim zwi azane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19 . Umowa nr Dz. 9024.20.11.433.6.2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozrypin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozrypin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego; 1. Kardiomonitor - sztuk 1, 2. Aparat do znieczulania ogólnego - sztuk 2, 3. Respirator stacjonarny - sztuk 1, 4. Defibrylator - sztuk 1, 5 . pulsoksymetr - sztuk 1
Numer referencyjny ZP/PN - 10/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzęt medyczny w skład, którego wchodzi ; 1). kardiomonitor -sztuk 1, 2). aparat do znieczulania ogólnego - sztuk 2, 3). Respirator stacjonarny - sztuk 1, 4) Defibrylator - sztuk 1, 5). Pulsoksymetr - sztuk 1
Cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-11-25T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące; 1.2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie 1.2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. 1.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1.2.3.1. wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali co najmniej: jedną dostawę w zakresie sprzętu medycznego tj; • kardiomonitor o minimalnej wartości brutto - 60.000,00 zł brutto • aparat do znieczulania ogólnego o minimalnej wartości brutto - 100.000,00 zł • respirator o minimalnej wartości brutto – 50.000,00 zł • defibrylator o minimalnej wartości brutto 55.000,00 zł • pulsoksymetr o minimalnej wartości 25.000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub sa wykonywane nalezycie wraz z załączeniem dowodów potwierdzających czy dostawy te zostały wykonane , dowodami mogą być referencje bądź inny dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego dostawa została zrealizowana . 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1.2.3.1. wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali co najmniej: jedną dostawę w zakresie sprzętu medycznego tj; • kardiomonitor o minimalnej wartości brutto - 60.000,00 zł brutto • aparat do znieczulania ogólnego o minimalnej wartości brutto - 100.000,00 zł • respirator o minimalnej wartości brutto – 50.000,00 zł • defibrylator o minimalnej wartości brutto 55.000,00 zł • pulsoksymetr o minimalnej wartości 25.000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub sa wykonywane nalezycie wraz z załączeniem dowodów potwierdzających czy dostawy te zostały wykonane , dowodami mogą być referencje bądź inny dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego dostawa została zrealizowana .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1.5.2. w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.5.1.
Zakresie warunkow udzialu 1.6.na spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.6.1 wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (załącznik 5 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.6.2 Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wystawionego przez producenta (np. instrukcja obsługi, katalog itp. w języku polskim ) potwierdzające spełnienie warunków tj. parametrów technicznych każdego urządzenia . Każdy parametr musi zostać oznaczony w ww dokumencie, treść zaznaczona numerem , której pozycji dotyczy ( numeracja zgodna z numerami poszczególnych parametrów , określonych w załączniku nr 2 i 2a) 1.6.3 deklaracja zgodności
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, załączniki parametrów technicznych (2, 2a, 2b, 2c, 2d), dodatkowe informacje,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawierają wzory umów stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 4. Zmiany umowy są dopuszczalne, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i dotyczyć będą sytuacji, w których zmiany te: 1) spowodują obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 2) wywołane są okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanymi jego sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 3) spowodowane zostały niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 5. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. 6. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa KARDIOMONITOR - SZTUK 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis kardiomonitor, kompaktowy, stacjonarno - przenośny z akumulatorem - sztuk 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa APARAT DO ZNIECZULANIA OGÓLNEGO = SZTUK 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis aparat do znieczulania ogólnego dla dzieci i dorosłych, jezdny, - sztuk 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa RESPIRATOR STACJONARNY - SZTUK 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44611200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis respirator stacjonarny, do długotrwałej terapii niewydolności oddechowej, różnego pochodzenia , dla dorosłych - sztuk 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DEFIBRYLATOR - SZTUK 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis defibrylator, przenośny, z torbą transportową, instalowaną na defibrylatorze - sztuk 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PULSOKSYMETR - SZTUK 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-25T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis pulsoksymetr stacjonarno - transportowy - sztuk 1
  

Criterion

Kryteria PARAMETRY TECHNICZNE
Znaczenie 30,00
  
Kryteria OKRES GWARANCJI
Znaczenie 10,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)