GuidZP400 |
a27cff37-c7ec-4bc5-955f-ef9cfd01e31e
|
Biuletyn |
581291-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
|
Regon |
14168145600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Domaniewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
39 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-672
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3783100, 22 3783111
|
Zamawiajacy fax |
22 2019725
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.cpe.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
https://www.cpe.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Programu Współpracy INTERREG V-A Polska –Słowacja 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.cpe.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.cpe.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Projektów Europejskich ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w Krakowie materiałów informacyjno-promocyjnych
|
Numer referencyjny |
WA.263.34.2020.KR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w Krakowie materiałów informacyjno-promocyjnych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ – projekt umowy. Zamówienie obejmuje następujące pozycje asortymentowe: Chusta sportowa wielofunkcyjna-25 szt.; Casualowy plecak na laptopa- 50 szt.; Przyłbica ochronna - 150 szt.; Mini-przyłbica na usta i nos- 75 szt.; Mini-przyłbica na usta i nos (wersja 2)- 75 szt.; Maseczki ochronne - 500 szt.; Żel do rąk
100 ml - 300 szt.; Chusta góralska z wzorem słowiańskim- 60 szt.; Apteczka- 300 szt.; Apteczka (wersja 2)-300 szt.; Etui wodoodporne na telefon i dokumenty- 40 szt.; Sportowe czapki z daszkiem - z logo programu- 40 szt.; Koszulki polo- 60 szt. i Torba bawełniana z nadrukiem- 200 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
42043,90
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
HARMONOGRAM I WARUNKI REALIZACJI
1. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy dostarczy Wykonawcy plik z grafikami oraz logotypami do wiernego odwzorowania celem opracowania wizualizacji poszczególnych materiałów promocyjnych. Wizualizacją objęte są wszystkie zamawiane materiały wyszczególnione w OPZ.
2. W ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do siedziby sekretariatu proponowane modele i kolory materiałów zgodnie z OPZ.
3. Przygotowanie projektów w wersji elektronicznej, wraz z propozycją nadruków/tłoczeń/grawerki, przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia przez Zamawiającego modelu oraz koloru materiału. Akceptacja projektu graficznego nastąpi w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania wizualizacji przez Wykonawcę Zamawiającemu.
4. Zamawiający może odrzucić wizualizację, jeśli nie będzie spełniać parametrów jakościowych (nierówności, słaba rozdzielczość, złe odwzorowanie kolorów). W przypadku uwag Zamawiającego Wykonawca uwzględni je w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia przekazując poprawioną wersję projektu. Procedura akceptacji może być powtarzana.
5. Dostawy poszczególnych materiałów do siedziby Zamawiającego mogą odbywać się sukcesywnie, odrębnie dla każdej pozycji zamówienia. Zamawiający dokona wstępnego ilościowego odbioru każdej z dostaw oraz ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia po dostarczeniu wszystkich pozycji zamówienia. Dostarczone materiały w ramach każdej dostawy muszą być kompletne, pełnowartościowe, zgodne z ilościami podanymi w OPZ.
6. Wykonawca musi uzgodnić termin dostawy/dostaw z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu wszystkie gotowe materiały promocyjne, o których mowa w Opisie Przedmiotu Zamówienia do siedziby Zamawiającego: ul. Halicka 9, 31-036 Kraków (2. piętro) najpóźniej do 23.11.2020r.
7. Dostawa musi zostać zaplanowana w godzinach pracy Zamawiającego z uwzględnieniem czasu potrzebnego na wniesienie oraz ewentualną weryfikację dostarczonego przedmiotu zamówienia. Materiały niezgodne z zamówieniem nie zostaną przyjęte (Wykonawca ma obowiązek ich natychmiastowego zabrania).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą starać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:,Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dwóch dostaw materiałów promocyjnych i reklamowych o wartości co najmniej 20 000,00 zł każda z nich wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 60, 534 z późn. zm.), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać; 2.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3.Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w ust. 2 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.Dokument, o którym mowa w ust. 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy ust. 5 stosuje się.7.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.8. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, tj.:
1) wykazu dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości, podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa ofertę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenia wstępne, a także: 1) pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę, jeżeli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści złożonych dokumentów rejestrowych; 2) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, w przypadku wspólnego składania oferty przez Wykonawców; 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (2019 r. poz. 310, 836). 3.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie, nr konta 98 1010 1010 0058 8713 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu znak WA.263.34.2020.KR”.
5.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w pozostałych przypadkach wymienionych w ust. 2 – oryginał dowodu wniesienia wadium. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7.7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem zmiany osób wskazanych w § 1 ust. 7 dla której wystarczające jest pisemne powiadomienie.
2.Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2)termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia prac będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania materiałów, jednak nie dłużej niż o 14 dni, 3)jeżeli wykonanie umowy będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione z uwagi na stan epidemii wirusa SARS-CoV-2 i wywołanej nim choroby COVID-19 lub wywołane stanem epidemii ograniczenia – w takim wypadku, w zakresie dotyczącym możliwości zmiany terminu, zmiana jest możliwa do czasu, w którym okoliczności pozwolą na realizację umowy i czas niezbędny na wykonanie czynności pozostałych do zrealizowania. 3. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie strony z wnioskiem o zmianę wraz z podaniem przyczyny zmiany. 4.Okoliczności skutkujące możliwością dokonania innych istotnych zmian zawartej umowy opisuje art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi publicznie w dniu 21 września 2020 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a.
|