Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Rogowo

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Gmina Rogowo
Miejscowość Rogowo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583890-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 151311305, 31000002, 155000003, 152200006, 158100009, 154000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do jednostek organizacyjnych w Gminie Rogowo tj.:
1) Stołówka w Szkole Podstawowej w Sosnowie, Sosnowo 31; 87-515 Rogowo
2) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Rogowie, Rogowo 38, 87-515 Rogowo.
2. Lista produktów wraz z szacowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Dokument Exel został podzielony na 8 zakładek.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, Wykonawca może złożyć ofertę na jeden bądź wszystkie pakiety.
4. Zamówienie składa się z 8 (ośmiu) pakietów.
5. Wykonawca może składać ofertę na DANY PAKIET. Pod pojęciem PAKIETU Zamawiający ma na myśli STOŁÓWKĘ + PRZEDSZKOLE. Oferta, która zostanie złożona tylko na Stołówkę, bądź na Przedszkole zostanie odrzucona.
6. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowo-cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
7. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje załadunek, transport i rozładunek dostarczanych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie w Stołówce w Sosnowie oraz Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Rogowie. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
8. Podane w załącznikach wskazanych w ust. 2 ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów spożywczych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, np. zmniejszenia liczby żywionych osób w wyniku absencji i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw.
9. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia.
10. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym odpowiednio dla części zamówienia.
11. W czasie trwania sprzedaży promocyjnej artykułów objętych ofertą przetargową Wykonawca zobowiązany jest do sprzedawania Zamawiającemu tych artykułów po cenach promocyjnych, jeżeli są niższe od przetargowych przez cały okres trwania promocji
12. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
 Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
 Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
 Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
 Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu,
 Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
13. Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r., poz.594 z póź. zm.) Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego.
14. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016, poz. 1154).
15. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
17. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 3 godziny od telefonicznego lub osobistego zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego.
18. W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis „lub równoważny” (zgodnie z art. 29 ust.3 Pzp), gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem „lub równoważny”.
19. Zamawiający dopuszcza przyjęcie innych, równoważnych artykułów spożywczych niż podane w formularzu ofertowo-cenowym, przy czym równoważne oznacza: zastosowanie artykułów spożywczych mających skład surowcowy przyjęty w produktach spożywczych, wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja, itp., posiadanie cech jakościowych (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące, itp.) oraz walory spożywcze (smak, skład, zapach, barwa, itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego w formularzu ofertowo-cenowym. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisanych w formularzu ofertowo-cenowym jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w dołączonym do formularza ofertowego - formularzu ofertowo-cenowym.
W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. "równoważności" artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowo-cenowym spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości, itp. parametrów.
20. Pozostałe wymagania:
1) Dostarczane w każdej z części produkty spełniać muszą prawem określone wymogi dla tych produktów w tym wymogi zdrowotne.
2) Materiał opakowaniowy winny być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
3) Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego.
4) Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy.
5) Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29 ze zm.), tzn. muszą zawierać: nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta.
21. Przy każdej dostawie jaj konsumpcyjnych oraz mięsa i wędlin Zamawiający wymaga przedstawienia handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.),
a) jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu oraz zdezynfekowane za pomocą promienia ultrafioletowego.
b) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa.
22. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, zgodnie z opisanymi wyżej wymaganiami, oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, iż: pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b12d49e2-3c89-4c03-9de8-a704187d1043
Biuletyn 583890-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Rogowo
Regon 910866732
Zamawiajacy adres ulica Rogowo
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Rogowo
Zamawiajacy kod pocztowy 87-515
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 801 622,
Zamawiajacy fax 542 802 832
Zamawiajacy email przetargi@rogowo.pl,
Adres strony url www.bip.rogowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.rogowo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.rogowo.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Rogowo
Numer referencyjny Og.271.P.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do jednostek organizacyjnych w Gminie Rogowo tj.: 1) Stołówka w Szkole Podstawowej w Sosnowie, Sosnowo 31; 87-515 Rogowo 2) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Rogowie, Rogowo 38, 87-515 Rogowo. 2. Lista produktów wraz z szacowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Dokument Exel został podzielony na 8 zakładek. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, Wykonawca może złożyć ofertę na jeden bądź wszystkie pakiety. 4. Zamówienie składa się z 8 (ośmiu) pakietów. 5. Wykonawca może składać ofertę na DANY PAKIET. Pod pojęciem PAKIETU Zamawiający ma na myśli STOŁÓWKĘ + PRZEDSZKOLE. Oferta, która zostanie złożona tylko na Stołówkę, bądź na Przedszkole zostanie odrzucona. 6. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowo-cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 7. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje załadunek, transport i rozładunek dostarczanych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie w Stołówce w Sosnowie oraz Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Rogowie. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. 8. Podane w załącznikach wskazanych w ust. 2 ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów spożywczych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, np. zmniejszenia liczby żywionych osób w wyniku absencji i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. 9. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia. 10. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym odpowiednio dla części zamówienia. 11. W czasie trwania sprzedaży promocyjnej artykułów objętych ofertą przetargową Wykonawca zobowiązany jest do sprzedawania Zamawiającemu tych artykułów po cenach promocyjnych, jeżeli są niższe od przetargowych przez cały okres trwania promocji 12. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:  Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,  Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,  Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,  Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu,  Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw. 13. Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r., poz.594 z póź. zm.) Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego. 14. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016, poz. 1154). 15. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 17. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 3 godziny od telefonicznego lub osobistego zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. 18. W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis „lub równoważny” (zgodnie z art. 29 ust.3 Pzp), gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem „lub równoważny”. 19. Zamawiający dopuszcza przyjęcie innych, równoważnych artykułów spożywczych niż podane w formularzu ofertowo-cenowym, przy czym równoważne oznacza: zastosowanie artykułów spożywczych mających skład surowcowy przyjęty w produktach spożywczych, wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja, itp., posiadanie cech jakościowych (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące, itp.) oraz walory spożywcze (smak, skład, zapach, barwa, itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego w formularzu ofertowo-cenowym. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisanych w formularzu ofertowo-cenowym jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w dołączonym do formularza ofertowego - formularzu ofertowo-cenowym. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. "równoważności" artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowo-cenowym spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości, itp. parametrów. 20. Pozostałe wymagania: 1) Dostarczane w każdej z części produkty spełniać muszą prawem określone wymogi dla tych produktów w tym wymogi zdrowotne. 2) Materiał opakowaniowy winny być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. 3) Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. 4) Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy. 5) Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29 ze zm.), tzn. muszą zawierać: nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta. 21. Przy każdej dostawie jaj konsumpcyjnych oraz mięsa i wędlin Zamawiający wymaga przedstawienia handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.), a) jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu oraz zdezynfekowane za pomocą promienia ultrafioletowego. b) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa. 22. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, zgodnie z opisanymi wyżej wymaganiami, oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, iż: pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – zgodnie z załącznikiem nr 1a. 2) Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie obowiązującego prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r. poz. 594 ze zm.), ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1604 z późn. zm.), Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r.).; Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – zgodnie z załącznikiem nr 1a.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – zgodnie z załącznikiem nr 1a.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu). Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – zgodnie z załącznikiem nr 1a.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen  Oświadczenie wykonawcy dot. wstępnego potwierdzenia o braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do specyfikacji 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. (załącznik nr 1c do SIWZ)wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu  Oświadczenie wykonawcy dot. wstępnego potwierdzenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do Specyfikacji
Inne dokumenty niewymienione 1.1. Formularz ofertowy określający cenę (wartość brutto), obliczoną w sposób opisany w §12 SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2. Formularze asortymentowe (w zależności na ile pakietów Wykonawca składa ofertę) – załącznik nr 3 do SIWZ, 1.3. Zaakceptowane Istotne Postanowienia Umowy – zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ 1.4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; 1.5.Informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp - załącznik nr 4 do SIWZ –jeżeli dotyczy 1.6. Potwierdzenie wniesienia wadium, w formie, terminie i kwocie określonej w SIWZ – jeżeli dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego określający warunki na jakich zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza, przy jednoczesnym zachowaniu wymagań określonych w art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) zastąpienie wykonawcy nowym wykonawca, który zastępuje dotychczasowego wykonawcę w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabywa dotychczasowego wykonawcę lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 3) zmian lub wycofania Towarów przez producenta. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wycofanie oferowanego produktu z rynku, zastąpienie go innym lub pojawienie się lepszego w tej samej lub niższej cenie. W takim przypadku można wprowadzić zmianę umowy zastępującą dany produkt innym lub wycofująca produkt. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości umowy; 4) zmiany terminu realizacji zamówienia, z jednoczesnym przedłużeniem, jeżeli zajdzie taka konieczność, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z uwagi na: a) działanie siły wyższej, b) konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było uniknąć lub przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności, c) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, d) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, 5) zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającą z: a) konieczności realizacji dodatkowych dostaw niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektu, których realizacja stała się konieczna na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, b) zmiany stawki podatku od towarów i usług wprowadzonej po dacie otwarcia ofert, 2. Nie stanowią zmiany postanowień zawartej umowy następujące zmiany: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso wieprzowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mięso wieprzowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mięso drobiowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wędliny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce świeże i suszone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03100000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Warzywa i owoce świeże i suszone
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mrożonki i ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mrożonki i ryby
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Różne produkty spożywcze
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)