Przedmiotem zamówienia jest zakup wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583818-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu . Zamówienie składa się z 7 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7c3b1ed4-40df-4ce4-abc2-09dab9ff81f7
Biuletyn 583818-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
Regon 67020935600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Juliana Aleksandrowicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-617
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (48) 361 39 00
Zamawiajacy fax (48) 345 11 18, 3451043
Zamawiajacy email dzp@wss.com.pl
Adres strony url www.wss.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Dostep dokumentow zamowienia https://mss.ezamawiajacy.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://mss.ezamawiajacy.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://mss.ezamawiajacy.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest zakup wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
Numer referencyjny DZP.341.38.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu . Zamówienie składa się z 7 części
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) dokumenty wymienione w ppkt. 3.2.1 musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186.), a w szczególności: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE. Aktualne przez okres obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą. Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1 poz. „ 1”).
Inne dokumenty niewymienione Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, za pośrednictwem formularza dostępnego na platformie Marketplanet OnePlace. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. oświadczenia dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1b) oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a); 2. wypełniony formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy; 3. dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych; 4. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), udzielone przez osoby umocowane do działania w imieniu Wykonawcy; odpowiadające wymaganiom określonym w lit. (e) poniżej. 5. w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. 6. w przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 7. oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzony według załącznika nr 3 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie: a) Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu; b) Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia; c) Wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na wydłużenie okresu gwarancji; d) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności wskazanych w Umowie; 2. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron. 3. Uzupełnienie lub zmiana Umowy wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nóż do witrektomii, końcówka do diatermii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce - nóż do witrektomii, końcówka do diatermii, o parametrach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do umowy. Zamówienie składa się z 2 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Soczewka nagałkowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewki na gałkowej, szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do umowy. Zamówienie składa się z jednej pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wiskoelastyk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa materiału wiskoelastycznego o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do umowy. Zamówienie składa się z dwóch pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Filtry jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa filtrów jednorazowych o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa materiałów jednorazowych stosowanych w okulistyce o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do umowy. Zamówienie składa się z 4 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa kaniuli o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do umowy. Zamówienie składa się z 4 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wiskoelastyk kohezyjny i barwnik trypan blu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wiskoelastyku kohezyjnego i barwnika trypan blu o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do umowy. Zamówienie składa się z 2 części.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)