Dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie ZP/OI/21/20

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581823-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487600003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również: opracowanie projektu technicznego wdrożenia kompleksowej ochrony, usługi instalacyjne w ramach ochrony w zakresie wskazanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opracowanie dokumentacji powykonawczej dla wszystkich wdrożonych produktów ochrony, usługi szkoleniowe, a także rozszerzone wsparcie techniczne dla wdrożonych systemów ochrony przez cały okres obowiązywania umowy.
2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie:
a) z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Miejsce realizacji zamówienia:
a) al. „Solidarności” 127 w Warszawie,
b) ul. Czerniakowska 100 w Warszawie,
c) ul. Płocka 9 w Warszawie,
d) ul. Płocka 5a w Warszawie,
e) ul. Inflancka 4c w Warszawie,
f) ul. Zwierzyniecka 8A w Warszawie,
g) ul. Złota 81A w Warszawie,
h) ul. Skierniewicka 21 lok. 2 w Warszawie,
i) ul. Kocjana 3 w Warszawie.
4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 6-8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców.
6) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych,
o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
7) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
8) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a0684eaa-a839-400e-9a60-edd9204c2e23
Biuletyn 581823-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Warszawie
Regon 00032469400000
Zamawiajacy adres ulica al. "Solidarności"
Zamawiajacy adres numer domu 127
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-898
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4404212
Zamawiajacy fax 22 4405042
Zamawiajacy email rzp@warszawa.so.gov.pl
Adres strony url http://bip.warszawa.so.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sądy i Trybunały
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.warszawa.so.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.warszawa.so.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej (papierowej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty w formie papierowej należy składać na Biurze Podawczym Sądu Okręgowego w Warszawie, 00-898 Warszawa, al. „Solidarności” 127, pokój nr 14
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie ZP/OI/21/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również: opracowanie projektu technicznego wdrożenia kompleksowej ochrony, usługi instalacyjne w ramach ochrony w zakresie wskazanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opracowanie dokumentacji powykonawczej dla wszystkich wdrożonych produktów ochrony, usługi szkoleniowe, a także rozszerzone wsparcie techniczne dla wdrożonych systemów ochrony przez cały okres obowiązywania umowy. 2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie: a) z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Miejsce realizacji zamówienia: a) al. „Solidarności” 127 w Warszawie, b) ul. Czerniakowska 100 w Warszawie, c) ul. Płocka 9 w Warszawie, d) ul. Płocka 5a w Warszawie, e) ul. Inflancka 4c w Warszawie, f) ul. Zwierzyniecka 8A w Warszawie, g) ul. Złota 81A w Warszawie, h) ul. Skierniewicka 21 lok. 2 w Warszawie, i) ul. Kocjana 3 w Warszawie. 4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 6-8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. 6) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. 7) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48760000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: 1) dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów, poczty i ruchu www wraz z dostawą licencji/subskrypcji - do 5 dni od dnia podpisania umowy, 2) pełne wdrożenie systemu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz przekazaniem projektu technicznego, dokumentacji powykonawczej i przeprowadzeniem szkolenia - do 7 dni od dnia odebrania przez zamawiającego licencji lub subskrypcji, 3) okres obowiązywania licencji lub subskrypcji –12 miesięcy od dnia dokonania pełnego wdrożenia systemu, jednakże nie wcześniej niż od dnia 13 października 2020 roku, 4) świadczenie wsparcia technicznego dla wdrożonych systemów - 12 miesięcy od dnia dokonania pełnego wdrożenia systemu, jednakże nie wcześniej niż od dnia 13 października 2020 roku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wskazanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga złożenia szczegółowego opisu systemu, określającego jego parametry, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę oferowanego modułu wraz z producentem. Ww dokumentu zamawiający będzie żądał od wykonawcy, którego oferta w ocenie zamawiającego została najwyżej oceniona (na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy).
Inne dokumenty niewymienione 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której należą inni wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W związku z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. w związku z brakiem określenia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie wymaga złożenia przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie terminu realizacji umowy, w przypadku: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, b) wstrzymania przez zamawiającego wykonania prac niewynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania wykonywania usługi w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę), c) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć; 2) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 2177), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez wykonawcę. 2. Postanowienia wymienione w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę, lecz nie stanowią one zobowiązania zamawiającego do ich wprowadzenia. 3. W przypadku zmian terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w ust. 1 pkt. 1 lit. a-c, termin ten może ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej, niż o czas trwania tych okoliczności. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia, na podstawie ust. 1 pkt 2 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 1 pkt 2 lit. a-d. Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b-d, złoży oświadczenie, o którym mowa w ust. 9. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. d, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego. 9. Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b-d wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian wraz z wykazaniem ich wysokości. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wpłynęły na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności do złożenia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmianą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność złożenia takiego oświadczenia oraz dowodów potwierdzających wzrost kosztów odnoszących się bezpośrednio do realizowanego zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w przypadku nieotrzymania środków budżetowych koniecznych do realizacji umowy od dysponenta odpowiedniego stopnia, w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji o powyższej okoliczności.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, złożył zamawiającemu Wykaz osób, które będą z jego strony skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu którego wzór stanowi Załącznik Nr 6 do projektu umowy. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Wykonawcom oraz innym osobom przewidzianym ustawą, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy do postępowań o wartości poniżej progu określonego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

Criterion

Kryteria ochrona stacji roboczych przed atakami typu ransomware
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria ochrona przed wyciekiem danych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria pochodzenie elementów systemu od jednego producenta
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)