GuidZP400 |
a0684eaa-a839-400e-9a60-edd9204c2e23
|
Biuletyn |
581823-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Warszawie
|
Regon |
00032469400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. "Solidarności"
|
Zamawiajacy adres numer domu |
127
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-898
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4404212
|
Zamawiajacy fax |
22 4405042
|
Zamawiajacy email |
rzp@warszawa.so.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.warszawa.so.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sądy i Trybunały
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.warszawa.so.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.warszawa.so.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty w formie papierowej należy składać na Biurze Podawczym Sądu Okręgowego w Warszawie, 00-898 Warszawa, al. „Solidarności” 127, pokój nr 14
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie ZP/OI/21/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również: opracowanie projektu technicznego wdrożenia kompleksowej ochrony, usługi instalacyjne w ramach ochrony w zakresie wskazanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opracowanie dokumentacji powykonawczej dla wszystkich wdrożonych produktów ochrony, usługi szkoleniowe, a także rozszerzone wsparcie techniczne dla wdrożonych systemów ochrony przez cały okres obowiązywania umowy.
2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie:
a) z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Miejsce realizacji zamówienia:
a) al. „Solidarności” 127 w Warszawie,
b) ul. Czerniakowska 100 w Warszawie,
c) ul. Płocka 9 w Warszawie,
d) ul. Płocka 5a w Warszawie,
e) ul. Inflancka 4c w Warszawie,
f) ul. Zwierzyniecka 8A w Warszawie,
g) ul. Złota 81A w Warszawie,
h) ul. Skierniewicka 21 lok. 2 w Warszawie,
i) ul. Kocjana 3 w Warszawie.
4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 6-8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców.
6) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych,
o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
7) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
8) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48760000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia: 1) dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów, poczty i ruchu www wraz z dostawą licencji/subskrypcji - do 5 dni od dnia podpisania umowy, 2) pełne wdrożenie systemu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz przekazaniem projektu technicznego, dokumentacji powykonawczej i przeprowadzeniem szkolenia - do 7 dni od dnia odebrania przez zamawiającego licencji lub subskrypcji, 3) okres obowiązywania licencji lub subskrypcji –12 miesięcy od dnia dokonania pełnego wdrożenia systemu, jednakże nie wcześniej niż od dnia 13
października 2020 roku, 4) świadczenie wsparcia technicznego dla wdrożonych systemów - 12 miesięcy od dnia dokonania pełnego wdrożenia systemu, jednakże nie wcześniej niż od dnia 13 października 2020
roku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wskazanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga
złożenia szczegółowego opisu systemu, określającego jego parametry, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym wykonawca zobowiązany
jest wskazać nazwę oferowanego modułu wraz z producentem. Ww dokumentu zamawiający będzie żądał od wykonawcy, którego oferta w ocenie zamawiającego została najwyżej oceniona (na
podstawie art. 26 ust. 2 ustawy).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca zobowiązany jest do
złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której należą inni wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W związku z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. w związku z brakiem określenia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie wymaga złożenia przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie terminu realizacji umowy, w
przypadku: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących
niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, b) wstrzymania przez zamawiającego wykonania prac niewynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy (nie dotyczy
okoliczności wstrzymania wykonywania usługi w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę), c) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się
przewidzieć; 2) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,
ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 2177), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym
lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w
ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez wykonawcę. 2. Postanowienia
wymienione w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę, lecz nie stanowią one zobowiązania zamawiającego do ich wprowadzenia. 3. W przypadku zmian terminu
realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w ust. 1 pkt. 1 lit. a-c, termin ten może ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej, niż o czas trwania tych okoliczności. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia, na
podstawie ust. 1 pkt 2 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 1 pkt 2 lit. a-d. Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od wejścia w życie zmian, o których
mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b-d, złoży oświadczenie, o którym mowa w ust. 9. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość
brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie
adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. d, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie
on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego. 9.
Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b-d wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z
wprowadzenia zmian wraz z wykazaniem ich wysokości. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wpłynęły na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności do złożenia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmianą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność złożenia takiego oświadczenia oraz dowodów potwierdzających wzrost
kosztów odnoszących się bezpośrednio do realizowanego zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w przypadku nieotrzymania środków
budżetowych koniecznych do realizacji umowy od dysponenta odpowiedniego stopnia, w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji o powyższej okoliczności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, złożył zamawiającemu Wykaz osób, które będą z jego strony skierowane do
realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu którego wzór stanowi Załącznik Nr 6 do projektu umowy. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Wykonawcom oraz innym osobom przewidzianym ustawą, których interes prawny w uzyskaniu
zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy do postępowań o wartości
poniżej progu określonego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
|