GuidZP400 |
515f1420-652c-4056-80f9-49af5ea6767d
|
Biuletyn |
584115-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Legionowski
|
Regon |
13269858000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Władysława Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legionowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-119
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 840 872
|
Zamawiajacy fax |
227 742 551
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiat-legionowski.pl
|
Adres strony url |
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Podawcze na parterze, stanowisko nr 1 Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tabletów na potrzeby Jednostek Podległych
|
Numer referencyjny |
ZPU.272.39.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 szt. tabletów na potrzeby Jednostek Podległych, o minimalnych wymaganych parametrach technicznych wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostarczony sprzęt, akcesoria i wszystkie podzespoły muszą być fabrycznie nowe, tzn. nigdy wcześniej nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r., nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie,
2) wszystkie elementy dostawy muszą być dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,
3) zamówienie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11,
4) dostawa zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność,
5) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim.
3. Wszystkie materiały i urządzenia lub oprogramowanie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją.
4. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.
5. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego.
6. Podstawowe warunki gwarancji mechanicznej i elektronicznej producenta sprzętu:
1) minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji producenta został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i wynosi 24 miesiące;
2) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji producenta ponad okres minimalny określony w SIWZ, Zamawiający wymaga, żeby oferowana dodatkowa gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki, jak gwarancja minimalna wymagana w SIWZ. Dodatkowa gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis;
3) zaproponowanie w ofercie dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Zaproponowanie w ofercie terminu wykonania przedmiotu umowy w czasie krótszym niż 21 dni kalendarzowych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
3. Zaproponowanie w ofercie terminu wykonania przedmiotu umowy w czasie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określił w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winien przedstawić:
1) opis oferowanego sprzętu wraz z podaniem producenta, modelu, typu,
2) deklarację zgodności CE,
3) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje:
-dane podmiotu udostępniającego zasób,
-dane podmiotu przyjmującego zasób,
-zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
-charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
-czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 380,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona.
6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału.
7. Zamawiający dopuszcza załączenie oryginału wadium wniesionego w formie gwarancji do oferty (nie zszyte z ofertą) lub złożone w oddzielnej kopercie razem z ofertą.
8. Zamawiający dopuszcza także, złożenie gwarancji wadialnej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym drogą elektroniczną na adres: przetargi@powiat-legionowski.pl lub zpu@powiat-legionowski.pl.
9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Warunki umowy zostały określone we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.
3. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności i muszą być akceptowane przez obie strony umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
2) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki,
3) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i opisem przedmiotu zamówienia,
4) zmian wynikających z przepisów prawa,
5) w uzasadnionych przypadkach np. zaprzestania produkcji danego typu sprzętu dopuszcza się dostawę o wyższych parametrach i nie gorszej jakości niż określony w ofercie, pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,
6) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie prawidłowo zrealizowane dostawy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|