Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-23 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581841-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302321108, 302131006, 302110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu komputerowego o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych w treści Załącznika A do SIWZ dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
2.1 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
Zakup i dostawa drukarki ze skanerem (1 szt);
2.2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
Zakup i dostawa komputera ultrabook (1 szt.);
2.3 CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA:
Zakup i dostawa komputera stacjonarnego (biurkowego) – 1 szt.;
2.4 CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA:
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych (biurkowych) – 2 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 70343232-fa40-4e3c-9d0a-f076e132e0b0
Biuletyn 581841-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.przetargi.uj.edu.pl
Adres strony internetowej www.uj.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.uj.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.uj.edu.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl - zgodnie z zasadami, o których mowa w pkt 8) SIWZ.
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia opublikowanej na stronie internetowej zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych, ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Numer referencyjny 80.272.293.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu komputerowego o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych w treści Załącznika A do SIWZ dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: 2.1 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Zakup i dostawa drukarki ze skanerem (1 szt); 2.2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Zakup i dostawa komputera ultrabook (1 szt.); 2.3 CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Zakup i dostawa komputera stacjonarnego (biurkowego) – 1 szt.; 2.4 CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych (biurkowych) – 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow PKT 4) SIWZ: Termin realizacji zamówienia: 1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 21 dni od udzielenia zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy dla części I, III i IV zamówienia.
Okreslenie warunkow PKT 5) SIWZ: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow PKT 5) SIWZ: 2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow PKT 5) SIWZ: 3. Zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci PKT 7)4 SIWZ: 4.1 Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 4.2 Przed udzieleniem zamówienia, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 4.2.1 szczegółowych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych w postaci prospektów/folderów/katalogów producenta w wymaganej wersji językowej – polskiej lub angielskiej – pozwalających na ocenę zgodności oferowanego sprzętu oraz jego parametrów z wymaganiami SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione PKT 7) SIWZ: 1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą. 1.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 powyżej, w części dotyczącej podwykonawców; 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 1.1 powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne. PKT 7)3 SIWZ: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, składane w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego – po otwarciu ofert – wykaz Wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody wskazujące na to, że powiązania z innym Wykonawcą uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. PKT 11) 5 SIWZ: 5. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 5.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 5.2 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię za zgodność z oryginałem o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 5.3 szczegółową kalkulację cenową oferowanego sprzętu, z uwzględnieniem wymagań i zapisów SIWZ; 5.4 wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami załączonego do SIWZ wzoru umowy, a w szczególności zgodnie z par.10: Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie na zgodny wniosek Stron lub przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9; b) zmiana określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w SIWZ i w ofercie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa drukarki ze skanerem (1 szt)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe PKT 4) SIWZ: Termin realizacji zamówienia: 1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 21 dni od udzielenia zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy drukarni ze skanerem (1 szt.) o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych w treści Załącznika A do SIWZ dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputera ultrabook (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe PKT 4) SIWZ: Termin realizacji zamówienia: 1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 21 dni od udzielenia zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputera ultrabook (1 szt.) o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych w treści Załącznika A do SIWZ dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputera stacjonarnego (biurkowego) – 1 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30211000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe PKT 4) SIWZ: Termin realizacji zamówienia: 1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 21 dni od udzielenia zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputera stacjonarnego (biurkowego) – 1 szt. o – parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych w treści Załącznika A do SIWZ dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych (biurkowych) – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30211000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe PKT 4) SIWZ: Termin realizacji zamówienia: 1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 21 dni od udzielenia zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputerów stacjonarnych (biurkowych) – 2 szt. – o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych w treści Załącznika A do SIWZ dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
  

Criterion

Kryteria Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)