GuidZP400 |
70343232-fa40-4e3c-9d0a-f076e132e0b0
|
Biuletyn |
581841-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
Regon |
---00000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gołębia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 324 450
|
Zamawiajacy fax |
124 324 451
|
Zamawiajacy email |
bzp@adm.uj.edu.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
www.uj.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl - zgodnie z zasadami, o których mowa w pkt 8) SIWZ.
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia opublikowanej na stronie internetowej zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych, ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
|
Numer referencyjny |
80.272.293.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie dotyczy.
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu komputerowego o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych w treści Załącznika A do SIWZ dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
2.1 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
Zakup i dostawa drukarki ze skanerem (1 szt);
2.2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
Zakup i dostawa komputera ultrabook (1 szt.);
2.3 CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA:
Zakup i dostawa komputera stacjonarnego (biurkowego) – 1 szt.;
2.4 CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA:
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych (biurkowych) – 2 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
PKT 4) SIWZ: Termin realizacji zamówienia:
1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 21 dni od udzielenia zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy dla części I, III i IV zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
PKT 5) SIWZ:
1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
PKT 5) SIWZ:
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
PKT 5) SIWZ:
3. Zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
PKT 7)4 SIWZ:
4.1 Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4.2 Przed udzieleniem zamówienia, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:
4.2.1 szczegółowych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych w postaci prospektów/folderów/katalogów producenta w wymaganej wersji językowej – polskiej lub angielskiej – pozwalających na ocenę zgodności oferowanego sprzętu oraz jego parametrów z wymaganiami SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
PKT 7) SIWZ:
1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą.
1.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty;
1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 powyżej, w części dotyczącej podwykonawców;
1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 1.1 powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne.
PKT 7)3 SIWZ:
Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, składane w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego – po otwarciu ofert – wykaz Wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody wskazujące na to, że powiązania z innym Wykonawcą uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
PKT 11) 5 SIWZ:
5. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać:
5.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią).
5.2 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię za zgodność z oryginałem o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika;
5.3 szczegółową kalkulację cenową oferowanego sprzętu, z uwzględnieniem wymagań
i zapisów SIWZ;
5.4 wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z postanowieniami załączonego do SIWZ wzoru umowy, a w szczególności zgodnie z par.10:
Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie na zgodny wniosek Stron lub przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9;
b) zmiana określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w SIWZ i w ofercie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa drukarki ze skanerem (1 szt)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
PKT 4) SIWZ: Termin realizacji zamówienia:
1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 21 dni od udzielenia zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy drukarni ze skanerem (1 szt.) o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych w treści Załącznika A do SIWZ dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa komputera ultrabook (1 szt.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
PKT 4) SIWZ: Termin realizacji zamówienia:
1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 21 dni od udzielenia zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputera ultrabook (1 szt.) o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych w treści Załącznika A do SIWZ dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa komputera stacjonarnego (biurkowego) – 1 szt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
PKT 4) SIWZ: Termin realizacji zamówienia:
1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 21 dni od udzielenia zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputera stacjonarnego (biurkowego) – 1 szt. o – parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych w treści Załącznika A do SIWZ dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych (biurkowych) – 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
PKT 4) SIWZ: Termin realizacji zamówienia:
1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 21 dni od udzielenia zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputerów stacjonarnych (biurkowych) – 2 szt. – o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych w treści Załącznika A do SIWZ dla potrzeb Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
|
| |